Yes box! Det sitter en liten Bentley-plakett pĂ„ sidan som jag gott tycker att de kunde ha skippat, men i övrigt tycker jag att den Ă€r riktigt schysst, gillar fĂ€rgerna.Riktigt snygg! Ăr det en Bentley Mulliner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yes box! Det sitter en liten Bentley-plakett pĂ„ sidan som jag gott tycker att de kunde ha skippat, men i övrigt tycker jag att den Ă€r riktigt schysst, gillar fĂ€rgerna.Riktigt snygg! Ăr det en Bentley Mulliner?
Nattar barn med Chronomat. Lumen lÀmnar lite att önska mot modernare klockor men det tar den igen med charm!
![]()
Grym! Inte ofta man ser en sÄdan gammal kvartsare.
BÄda Àr feta, men Avenger Hurricane 45 Àr the shit=)Tjena, söker lite input pÄ Avenger Blackbird samt GMT II Blacksteel Àr kluven mellan dessa tvÄ modeller.
Vad sÀger ni breitlingexperter?![]()
Snyggt. Vill minnas att du körde nÄgot liknande band pÄ din Avantage ocksÄ.Sorry för lite spam men jag Àr sÄ nöjd.
Funkar bra med ett grÄtt Hadley-Roma Cordura som substitut till originalcanvaset.![]()
Helt rÀtt, bra minne dÀrSnyggt. Vill minnas att du körde nÄgot liknande band pÄ din Avantage ocksÄ.
Vad jag kan sakna pÄ min avantage -07 Àr de resterande siffrorna (istÀllet för bara 12 3 6 9) som tillkom pÄ urtavlan frÄn -10 med den nya dialen, men det har vÀl sin charm det medHelt rÀtt, bra minne dÀr. Samma band.
Aerospace vs Avantage, grÄtt H-R Cordura.![]()
Ja dom har sin charm allihopa tycker jag.Vad jag kan sakna pÄ min avantage -07 Àr de resterande siffrorna (istÀllet för bara 12 3 6 9) som tillkom pÄ urtavlan frÄn -10 med den nya dialen, men det har vÀl sin charm det med![]()
Avantage utan smÄsiffrorna Àr den fullÀndade Aerospacen. Saknar min minst en gÄng i mÄnaden.Vad jag kan sakna pÄ min avantage -07 Àr de resterande siffrorna (istÀllet för bara 12 3 6 9) som tillkom pÄ urtavlan frÄn -10 med den nya dialen, men det har vÀl sin charm det med![]()
Avantage med Tuxedo dial Àr min favorit.Ja dom har sin charm allihopa tycker jag.
Skulle gÀrna behÄllit alla dessa men tvÄ Àr borta sen lÀnge, EVOn blir kvar som det kÀnns nu i alla fall. Tredje gÄngen gillt.
EVO vs Avantage"Tuxedo" vs Avantage![]()
Fick hem denna godbit idag.
![]()
Bara en gÄng i mÄnaden?Avantage utan smÄsiffrorna Àr den fullÀndade Aerospacen. Saknar min minst en gÄng i mÄnaden.
![]()
BÄda Àr riktigt schysta men trist att det inte finns lÀnk till dem pga blacksteel.Tjena, söker lite input pÄ Avenger Blackbird samt GMT II Blacksteel Àr kluven mellan dessa tvÄ modeller.
Vad sÀger ni breitlingexperter?![]()
Ăr ett Hirsch Modena om jag inte minns fel, bandet köptes för rĂ€tt mĂ„nga Ă„r sedan.Sexiga smĂ„ Chronomatsitter den pĂ„ en Hirsch viscount?
BÄda Àr riktigt schysta men trist att det inte finns lÀnk till dem pga blacksteel.
I sĂ„ fall Ă€r det ju samma klocka som andra populĂ€ra modeller fast med annan fĂ€rg bara sĂ„ Ă€r ju bara att köraĂr icke ute efter lĂ€nk sĂ„ för mig kvittar det![]()
Absolut! Men skit i detTÀnkte köpa en av dessa till min a17360.
Men dessa tvÄ tavlor Àr för modeller tidigare Àn a17360. Blir det inte skumt och svÄrt att sÀlja klockan i framtiden?
![]()
![]()
Gillar ocksÄ den gula mer. Dock verkar inte AD byta tavlor, sÄ mÄste hitta nÄgon som kan byta Ät mig i Stockholm. Har du tips?Absolut! Men skit i det
Jag röstar pÄ den gula!
VÀldigt dÄlig koll pÄ StockholmsomrÄdet, men finns sÀkert nÄgon hÀr som har kollGillar ocksÄ den gula mer. Dock verkar inte AD byta tavlor, sÄ mÄste hitta nÄgon som kan byta Ät mig i Stockholm. Har du tips?![]()