Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GĂ„r inte igĂ„ng pĂ„ nĂ„got av banden sĂ„ tĂ€nker inte uttala mig annat Ă€n â herrejĂ€vlar vilket presentabelt par brattar. Speciellt 13352-tavlan gillar jag mycket. Den skulle vara grym pĂ„ ett svart brattegummi med viklĂ„s den dĂ€r.
Skulle inte tro det, en heliumventil?"Hi! It's a cover for the bezel gearing, the bezel system in the Bentley Models is different from the Navitimer models in that they have a greater water resistance, but that's due to the bezel gearing system."
https://www.watchuseek.com/threads/...-side-of-my-breitling-for-bentley-is.4368194/
Skulle inte tro det, en heliumventil?
Dock var Bentleymodellernas lösning kool.
![]()
Mmm, SuperOcean har ingen inre vridring vad jag vet.StÀmmer nog att det var en heliumventil, blev lurad av bilden pÄ min lÀnk!
Var hittade du det dÀr?Svart tjockt slitet skinn Àr snyggt. Finns custom made.
![]()
Var hittade du det dÀr?![]()
Japp, den snyggasteDenna tyckte jag var rÀtt fet..
Breitling B01 med inhouse verket.
![]()
![]()
![]()
![]()