Samma hÀr. Skulle dock vara skönt med snabbjustering pÄ sommarenSamma hÀr, jag störs dock inte av att den inte har justeringar. Den sitter vÀldigt bra ÀndÄ. Men det Àr ju pandemitider och nÄgot mÄste man ju pyssla med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Samma hÀr. Skulle dock vara skönt med snabbjustering pÄ sommarenSamma hÀr, jag störs dock inte av att den inte har justeringar. Den sitter vÀldigt bra ÀndÄ. Men det Àr ju pandemitider och nÄgot mÄste man ju pyssla med.
Faktiskt. Man behöver nog inte ens mecka nÄgot med en till sÄdan dÀr?Det hÀr spÄret borde rÀcka för montering i den Ànda jag visar pÄ bilden ovan.
I bÀsta fall skulle man behöva 1st extra sÄn för andra sidan.
![]()
Faktiskt. Man behöver nog inte ens mecka nÄgot med en till sÄdan dÀr?
Ja. Men det borde gÄ. Om inte annat har man ju redan urgröpningar som man enkelt kan göra lite större. Eller tÀnker jag fel?Det kÀnns sÄ. FrÄgan Àr hur det blir pÄ andra sidan lÄset? DÀr sitter vÀl hÄlen för sprinten mycket lÀngre in? hmmm
Antagligen.Kern har nonchalerat att svara pÄ om det blir en uppdaterad clasp. Han lÀr ha sett frÄgan sÄ aktiv han Àr. Kanske smart att nonchalera dock, för om han skriver att det Àr pÄ gÄng inom kort sÄ dödar han en del sÀlj med trÄklÄsen dÄ mÄnga lÀr avvakta.
Antagligen.
Pratade med Anders pÄ Björkegrens nÀr jag köpte min SO. Fler och fler kunder som pÄpekar just detta ang lÄset. Som han sa, pilotlÀnken Àr en de bÀsta lÀnkarna men spÀnnet hÄller inte samma nivÄ som resten av lÀnken.
Hade man haft artikelnummer pÄ det sÄ skulle det va lÀttare att söka uppMan kanske kan fÄ tag pÄ ett Navitimer spÀnne som passar. Det ser ut att vara mer pÄkostat
Chronomat 44 har ocksÄ levererats med easylink en period. Vet inte om de snÄlat bort det pÄ sistone, men för nÄgot Är sedan hade de nya leveranserna easylink.Man kanske kan fÄ tag pÄ ett Navitimer spÀnne som passar. Det ser ut att vara mer pÄkostat
AA möte typHelskotta, möe lÀnk hÀr nu![]()
Det kom ca 2019 om jag minns rÀtt. Men dÄ Àr lÀnken smalare vid lÄset. Jag sÄg en i butiken i Sundbyberg dÄ det var en kund som köpte en i 2 ton i sommaren 2020.Chronomat 44 har ocksÄ levererats med easylink en period. Vet inte om de snÄlat bort det pÄ sistone, men för nÄgot Är sedan hade de nya leveranserna easylink.
Den skojar man inte bort
Nu kan man ju Àntligen posta i denna trÄd!
Den hĂ€r tavlan Ă€r magisk. Ălskar British Racing Green!
![]()
Tack! Trodde aldrig jag skulle köpa en Breitling. Men den hÀr ger mig sÄ sköna 90-talsvibbar!VÀldigt fin!
2 aspiranter som flygklockor men bara en plats pÄ handleden. Vilken hade ni valt?![]()
Emergency mission fÄr min röst!2 aspiranter som flygklockor men bara en plats pÄ handleden. Vilken hade ni valt?![]()
Riktigt riktigt bra den dÀrKom igen nu dÄ- vÀnner, bÀttre blir det inte
https://klocksnack.se/threads/breitling-superocean-ll-44-outerknown-prisbump-den-enda.141450/
43mm och 54mm lug to lug Ă€r rejĂ€lt bitigt, det gĂ„r inte att komma ifrĂ„n. Den Ă€r Ă€ven hela 16.5mm tjock.Börjar bli sugen pĂ„ en breitling avenger 2 chrono (a13381) men Ă€r lite osĂ€ker dĂ„ min handled bara Ă€r 16-17cm. Klockan Ă€r ju 43mm och 54mm lug to lug! Ăr det nĂ„n som har en sĂ„dan klocka pĂ„ liten handled som kan visa lite biler pĂ„ hur den sitter?
Riktigt bra den dÀr...Kom igen nu dÄ- vÀnner, bÀttre blir det inte
https://klocksnack.se/threads/breitling-superocean-ll-44-outerknown-prisbump-den-enda.141450/
Börjar bli sugen pĂ„ en breitling avenger 2 chrono (a13381) men Ă€r lite osĂ€ker dĂ„ min handled bara Ă€r 16-17cm. Klockan Ă€r ju 43mm och 54mm lug to lug! Ăr det nĂ„n som har en sĂ„dan klocka pĂ„ liten handled som kan visa lite biler pĂ„ hur den sitter?