Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt bra!Hump Day
![]()
Takk. Overraskende nedpå Breitling visuelt sett, og funksjonell med 15-min "totalizer". Kjøpt brukt. Sykt fornøyd.Sjukt bra!
Varför saknas denna väldigt relevanta informationen @Grimi?Länken är för kort och nya länkbitar kostar massor för denna länk.
Kan man verkligen ju fråga sig![]()
Missat av mig, nu uppdaterad med info om längden på länkenVarför saknas denna väldigt relevanta informationen @Grimi?
5 km på 16 minuter?Tidtagarklocka på sportmocka
![]()
Haha, I wish! Snarare 30 tyvärr5 km på 16 minuter?![]()
Sök efter ett nytt urverk via nätet om du kan. Borde var ett B233 som helt korrekt inte görs länge. Annars ringa runt, har tyvärr ingen koll på urmakare som kan ha kvar breitling quartzare. Någon annan kanske vet?Hej,
Lämnade i slutet på november in min Breitling Jupiter pilot från 1997 till Rydbergs Ur för en service. Klockan skickades iväg till Breitling som skulle återkomma med offert och lösning då klockan gick ojämnt. Några månader senare får jag informationen att Breitling inte har reservdelar för att laga klockan. Fick erbjudandet att köpa en ny Breitling till rabatterat pris men då det finns sentimentalt värde i klockan är detta troligtvis inte aktuellt.
Är sannolikheten att en gammal urmakare har kvar reservdelar noll eller har någon här kanske något tips?
Tack på förhand!
Grym på det bandet med!Jag kör på med chronon, förbaskat bra.
![]()
Grymt band!Absoluta favoriten!
![]()
Tack! Det är ett otroligt bekvämt Diloy i Jeans.Grymt band!
Bandit är en av dem snyggare tool Breitlings. Vet att den gjorts i flera versioner med diff på tavlan.Absoluta favoriten!
![]()
Den här är årsmodell 2017. En riktig keeper!Bandit är en av dem snyggare tool Breitlings. Vet att den gjorts i flera versioner med diff på tavlan.
Verkmästarna eller cousins.Någon som vet var jag kan hitta standard servicedelar som t ex. packningar till en Breitling Chronomat B13048 (ETA 7750)?