skyseeker
Guld
Inte ens jagMen.. alla har vÀl inte den Àn, eller?!![]()

En av de bÀsta i mitt tycke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte ens jagMen.. alla har vÀl inte den Àn, eller?!![]()
AlltsĂ„.. alla Breitlingfans borde ha en Leo Avenger! En lĂ€tt klocka i titan, men med kraftfull nĂ€rvaro pĂ„ armen. Snyggt borstad, alla rĂ€tta detaljer som riders och handgranat knappar. Exakt gĂ„ng och kontrastrik tavla med âlysandeâ index och som funkar med vilket band som helst!![]()
AlltsĂ„.. alla Breitlingfans borde ha en Leo Avenger! En lĂ€tt klocka i titan, men med kraftfull nĂ€rvaro pĂ„ armen. Snyggt borstad, alla rĂ€tta detaljer som riders och handgranat knappar. Exakt gĂ„ng och kontrastrik tavla med âlysandeâ index och som funkar med vilket band som helst!
![]()
Hmm.. kan man ha 2?!![]()
BREITLING CHRONO AVENGER, armbandsur, titan, automatiskt uppdrag, datum, kronograf med minut- och timrÀknare, 2000-tal.
Safirglas Ref nr: E13360 Serie nr: 2068163 UTC klocka ref nr: E70176, serie nr: 0798 Armband original, titan, ref nr: 2300/885E Diameter 44 mm Box, originalcertifikat, manual, 4 extra lÀnkledauctionet.com
NÀr min CWS servades lÀmnades 1Ärs garanti frÄn Breitling. Dom har dock en del överseende Àven Äret efter.Jag har aldrig servat min klocka via Breitling sÄ jag vet faktiskt inte hur lÄng garanti de ger efter service.
![]()
Handen pĂ„ hjĂ€rtat, hur mĂ„nga hĂ€rinne servar sina mekaniska klockor var 24:e mĂ„nad? Inte jag iaf. Hade det krĂ€vts / behövts Ă€r vi nog mĂ„nga som hade kört 100% kvartsâŠFy fan vad illa Ă€rligt talat. Det Ă€r inte sĂ„ man bygger relationer med köpare. Jag beklagar bemötandet. Som Breitling-fantast skĂ€ms jag.
Ja, varför inte? Den lÀr ju knappast tappa i vÀrde heller. DÀremot ser bezeln lite misshandlad ut kl 19.Hmm.. kan man ha 2?!![]()
Asch. Lite patina ska den ha. Inte blingig och inte ny, sÄ det funkar.Ja, varför inte? Den lÀr ju knappast tappa i vÀrde heller. DÀremot ser bezeln lite misshandlad ut kl 19.
Jagar man diamanter o sÀljer illegala vapen sÄ vore det ju lite mÀrkligt om det inte blir lite patinaAsch. Lite patina ska den ha. Inte blingig och inte ny, sÄ det funkar.![]()
VÀlkommen! Snygg SO!VÀlkomnar mig sjÀlv in i trÄden efter att ha kikat pÄ Breitling i flera Är.Det hÀr Àr nog den första klockan som verkligen imponerar pÄ mig faktiskt, kvalitetskÀnslan och detaljerna Àr ju next level... Wow!
![]()
![]()
![]()