• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

IMG_0658.jpeg

Njuter av den svenska sommaren😅😂
Vad Àr detta för ref? Har aldrig sett en Highlands med metrarna under modellnamnet.

Avengern Àr den bÀsta av dem om du frÄgar mig.
- och Navitimern Àr en tidlös klassiker. Helt grym pÄ brunt lÀder :cool:
...sĂ„ dĂ€r har du svaret 😉
Jo det enda Àr ju att Avengern Àr sjukt bulkig och Navitimern Àr ganska stor. Hade velat ha Navitimern i 43mm. Tack för feedbacken dock!

Jo det enda Àr ju att Avengern Àr sjukt bulkig och Navitimern Àr ganska stor. Hade velat ha Navitimern i 43mm. Tack för feedbacken dock!
Vill man ha nÄgot nÀttare Àn Avengern ibland sÄ kanske det finns nÄt annat i lÄdan för dessa tillfÀllen. Men hÄller med om att det Àr en riktig hÄll kÀften-klocka :) Snygg som tusan hur som helst.

Om du byter Navitimern mot en 43:a sĂ„ Ă€r du ju hemma sen 😉

Vill man ha nÄgot nÀttare Àn Avengern ibland sÄ kanske det finns nÄt annat i lÄdan för dessa tillfÀllen. Men hÄller med om att det Àr en riktig hÄll kÀften-klocka :) Snygg som tusan hur som helst.

Om du byter Navitimern mot en 43:a sĂ„ Ă€r du ju hemma sen 😉
JodÄ jag har annat i lÄdan. Lutar Ät att det blir Evon som fÄr lÀtta pÄ foten och att jag byter Navin mot en lite mindre. :)

Tillbaka
Topp