Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OH HELL! YES!Jösses…![]()
![]()
Diamantbeklädd mesh, det var något nytt
Depp. hade varit kul. Tyckte det påminde lite om det med "länkbitarna"Ej mesh
![]()
Otroligt vad bra länken framträder mot isunderlaget!Top tid på isen.![]()
Jag var inne o snackade med Erikssons urhandel i sumpan idag. De sa att tavlan osv inte var några som helst konstigheter med. Att rotorn inte hade tryck var normalt. Det är en tidig modell.Skicka den till oberoende verkstad eftersom om du skickar till breitling de ersätter verk till nyare 25 juveler
Såklart det är inte värd att skicka den till breitling men du har levande historia med en så tidigt chronomat . Serva , putsa och hitta bullet länk och du har en av de mest ikoniska brattar som räddade märkeJag var inne o snackade med Erikssons urhandel i sumpan idag. De sa att tavlan osv inte var några som helst konstigheter med. Att rotorn inte hade tryck var normalt. Det är en tidig modell.
De ville inte ha något med den att göra för då måste de skicka in den. Det innebär full uppgradering av klockan för 20-25k.
Slutsats: Det som behövs göras på den, det gör jag själv![]()
Hur och när bär man den där?
Bland de sjukaste jag sett, cool
När man vill, var man vill, hur man villHur och när bär man den där?
Grattis till nya klockan och välkommen KS![]()
Min första ”riktiga” klocka och mitt första inlägg på KS.![]()
Grattis![]()
På tal om första riktiga klockan, denna var min första klocka för några år sedan![]()
Riktigt fin och vilken bra present. Bandet matchar tavlan perfekt. Föredömligt. Jag kan adoptera dig eller byta bort någon av mina mer otacksamma barnEn riktigt mysig Aerospace som min kära far ska få i 50-års present här i slutet på månaden. Ju mer tid jag själv har med den ju större är risken att han kanske får en chokladask istället… dessa är riktigt snygga alltså!
![]()
Tack vad snäll du är, känns verkligen mäktigt att kunna ge tillbaka till han som alltid matat mig. Titanet, tavlan och detta canvasband är verkligen magiskt, sån symbios. Önskar det framgick tydligare på bild.Riktigt fin och vilken bra present. Bandet matchar tavlan perfekt. Föredömligt. Jag kan adoptera dig eller byta bort någon av mina mer otacksamma barn(till deras försvar är de mycket yngre). Måste skruva på uppfostran så att mina kids gör motsvarande.
Sälj den som den är! Om du behåller den och stör dig på hairlines - polera!Har en Colt 41mm A17313 från 2018, givetvis polerad i sann Breitling-anda. Tycker ni att det vore klokt att försöka polera upp den för att bli av med alla hairlines som blivit över åren?
Hiss/diss?
Lite inne på att kanske sälja också, bör man isf polera innan dess?
Tack!
![]()