• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NÄgon som har koll pÄ var man kan köpa en gul Casioak (ga-2110 etc) utan att: 1. Bli lurad 2. Betala överpris 3. Behöva vÀnta mÄnader pÄ leverans. Hittar inte den i nÄgra svenska butiker. (provade att söka i forumet men hittade inget. Kanske inte ens Àr i rÀtt trÄd? #nyhÀr)
Det finns ju en forumdel för köpesannonser men för att posta i köp och sÀlj krÀvs att man först har bidragit med 50 inlÀgg i forumet och jag har ingen aning hur ofta folk fÄr napp dÀr. Den helsvarta ga-2100 verkar ju finnas men den gula verkar vara svÄrfÄngad men finns ju andra gula klockor som den hÀr som jag fick hem idag :)
DSC_1211.JPG

Kombo lÀnk pÄ nÀstan alla dina squares? Riktigt najs :angel:!
Annars skulle jag inte anvÀnda dom;) Det har ju kostat en del extra, men va fasen.... :greedy:
Gorillaz har inte fÄtt lÀnk Àn, har inte bestÀmt mig hur jag vill ha den med tanke pÄ fÀrgerna pÄ den. Och sÄ har jag ju en om jag skulle fÄ för mig att ha gummibandet en dag eller sÄ:)

Jag förstÄr dig till 100%. NÀr jag köpte den första GW-B5600BC-1BER, efter en vecka köpte jag denna med positive display. Och om inte frugan blÀngde pÄ mig var det nÀra en tredje ocksÄ. :)
Kör med taktiken att köp en G-shock/Baby-G till henne för var tredje/fjÀrde du köper till dig sjÀlv:D
Det har funkat hemma med Frugis. Det har till och med blivit sÄ pass att hon har börjat tycka det Àr kul med dom. Och sÄ fÄr hon ju en anledning att idiotförklara mig med jÀmna mellanrum:wideyed:

Annars skulle jag inte anvÀnda dom;) Det har ju kostat en del extra, men va fasen.... :greedy:
Gorillaz har inte fÄtt lÀnk Àn, har inte bestÀmt mig hur jag vill ha den med tanke pÄ fÀrgerna pÄ den. Och sÄ har jag ju en om jag skulle fÄ för mig att ha gummibandet en dag eller sÄ:)

FörstÄr dig ;) ser verkligen riktigt stilrent ut pÄ alla squares!
Kan absolut bli nice med en kombo lÀnk pÄ din Gorillaz ocksÄ i och med att boetten Àr mest svart sÄ tror jag det skulle se bra ut :)'
SjÀlv blev jag spontant sugen pÄ att köpa en GMW-B5000G-1ER och sedan byta gummibandet mot en kombo lÀnk :D.

Innan jag började med G-shock sÄ köpte jag mÄnga andra "vanliga" klockor, dÄ brukar jag köpa till henne ocksÄ.
Nu sÀger hon att hon inte behöver fler. Sen tycker hon inte om stora klockor och klockor av plast.
SÄ det Àr kört för min del. FÄ smyga in en och annan dÄ och dÄ. :happyhappy:

Kör med taktiken att köp en G-shock/Baby-G till henne för var tredje/fjÀrde du köper till dig sjÀlv:D
Det har funkat hemma med Frugis. Det har till och med blivit sÄ pass att hon har börjat tycka det Àr kul med dom. Och sÄ fÄr hon ju en anledning att idiotförklara mig med jÀmna mellanrum:wideyed:

FörstÄr dig ;) ser verkligen riktigt stilrent ut pÄ alla squares!
Kan absolut bli nice med en kombo lÀnk pÄ din Gorillaz ocksÄ i och med att boetten Àr mest svart sÄ tror jag det skulle se bra ut :)'
SjÀlv blev jag spontant sugen pÄ att köpa en GMW-B5000G-1ER och sedan byta gummibandet mot en kombo lÀnk :D.
Har köpt upp @Fujoor Žs sista(?) lÀnk sÄ jag har en att testa med inom kort;)

G-shock klockor Àr sÄ bekvÀma att jag har nÀstan slutat att anvÀnda mina vanliga klockor.
SÄ bekvÀm med batteriklockor att man knappt behöver justera tid och datum och dem Àr alltid redo.
Rolex, Credor, Certina, Victorinox etc ligger bara hemma i skÄpet. (vill dock inte sÀlja, Àr nog lite av en hamster)
Förutom G-shock sÄ anvÀnder jag ibland mina 2st Seiko solar Prospex.

Innan jag började med G-shock sÄ köpte jag mÄnga andra "vanliga" klockor, dÄ brukar jag köpa till henne ocksÄ.
Nu sÀger hon att hon inte behöver fler. Sen tycker hon inte om stora klockor och klockor av plast.
SÄ det Àr kört för min del. FÄ smyga in en och annan dÄ och dÄ. :happyhappy:

Plast? Förklara för henne att det Àr resin-polymer. :)

Tillbaka
Topp