Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blev lyckat tycker jag!Mitt första inlÀgg... Ville ha en square med tvÄ timers. Roligare med original men det var enklare och snabbare att modda en gwx-5700 Àn att leta efter en gwx-5600. Denna 5700 blev acceptabel i en 5600-bezel.
Ja sjysst blÄ fÀrg. Tack för affÀren!Blev lyckat tycker jag!
Den vanliga GW-9400 med Burton-bezel.Modd? Sjukt snygg.
Den vanliga GW-9400 med Burton-bezel.
Fotade min trogna arbetskompis innan jag Äkte hem frÄn veckolÄnga JÀmtlandsprojektet igÄr. Den fÄr alltid vara med om tuffa tag, men sviker aldrig. G-Schocks Àr förvisso byggda för att anvÀndas vid dylika strapatser.
Hur fÄr du sÄ det stÄr Älesund lÀngst upp? PÄ min stÄr det bara user1....Funksjonstest av GBX-100.
Sol og tidevann: OK.
Testet ikke WR.
MÄndagsmorgonfrÄgan:
MĂ„ste man ha en GW-9400 Rangeman??
Typ ja.MÄndagsmorgonfrÄgan:
Stedsnavn vises bare nÄr du velger en havn fra de innebygde i klokka eller appen. Jeg forsÞkte legge inn en enda mer presis posisjon pÄ kartet i appen, men stedsnavn blir ikke overfÞrt.Hur fÄr du sÄ det stÄr Älesund lÀngst upp? PÄ min stÄr det bara user1....
MÄndagsmorgonfrÄgan:
Ahh ok tack!Man mÄste inte men man bör ha en
Jag lÀste att displayen har stöd för "autorotation" och ska alltsÄ visa displayen rakt Àven nÀr klockan Àr i annan position. Har du testat detta? Och om du har det, hur ser det ut?Funksjonstest av GBX-100.
Sol og tidevann: OK.
Testet ikke WR.
Var ikke klar over dette, sÄ det har jeg ikke prÞvd. Skal teste i ettermiddag.Jag lÀste att displayen har stöd för "autorotation" och ska alltsÄ visa displayen rakt Àven nÀr klockan Àr i annan position. Har du testat detta? Och om du har det, hur ser det ut?
Har det nÄgot att göra med att vi inte har nÄgot tidvatten att prata om hÀr, kanske?Stedsnavn vises bare nÄr du velger en havn fra de innebygde i klokka eller appen. Jeg forsÞkte legge inn en enda mer presis posisjon pÄ kartet i appen, men stedsnavn blir ikke overfÞrt.
Sverige og Finland ser ut til Ă„ vĂŠre uinteressant for Casio.
Svaret Àr JA, om:
Man inte har nÄn annan ABC-klocka
Om man tycker att GWG-1000 Àr för stor
Om man tycker att GPR-B1000 Àr enorm
Om man tycker att GBD-H1000 Àr gigantisk
.......... asch, JA, det mĂ„ste man.... ingen undantag.... inga bortförklaringar.... KĂP!
Typ ja.
Fasen va bra det Àr med omoraliskt stödMan mÄste inte men man bör ha en