Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăver helgen skulle jag chansa pĂ„. De brukar ha rea vĂ€ldigt ofta, ibland under en vecka och ibland över en helg.NĂ„gon som vet hur lĂ€nge erbjudandet pĂ„ Caliroots gĂ€ller. Ă€r nĂ€ra pĂ„ att klicka hem en Gwg1000 men har ingen erfarenhet av caliroots. Har lĂ€st lite olika om dem. Vad tycker ni G shock vĂ€nner?
Ăver helgen skulle jag chansa pĂ„. De brukar ha rea vĂ€ldigt ofta, ibland under en vecka och ibland över en helg.Det hĂ€nder ocksĂ„ att de lĂ€gger pĂ„ ytterligare en rabattkod som gĂ„r att kombinera med rean. Jag köpte en G-Shock med 75% rea en gĂ„ng.
hade inte varit dumt med 75%. men tycker ÀndÄ det Àr hyfsat billigt. 4200 för en Gwg
Ingen aning hur lÀnge rean gÀller men Àr du sugen sÄ kan jag rekommendera att du köper sÄ snart som möjligt för det verkar bara finnas nÄgot enstaka ex i lager. Jag och @Derix hade Frogman i kundkorgen nÀr de hade 40% rea och dÄ stod det att den var slutsÄld sÄ skynda att fynda! Sjukt bra pris, sÀrskilt pÄ Frogman och jag hade klippt den direkt om jag inte redan hade haft en. Jag Àr ju till och med sugen trots att jag redan har en...NÄgon som vet hur lÀnge erbjudandet pÄ Caliroots gÀller. Àr nÀra pÄ att klicka hem en Gwg1000 men har ingen erfarenhet av caliroots. Har lÀst lite olika om dem. Vad tycker ni G shock vÀnner?
hur ser ni antal i lager. Jag kan inte se det hos mig..Ingen aning hur lÀnge rean gÀller men Àr du sugen sÄ kan jag rekommendera att du köper sÄ snart som möjligt för det verkar bara finnas nÄgot enstaka ex i lager. Jag och @Derix hade Frogman i kundkorgen nÀr de hade 40% rea och dÄ stod det att den var slutsÄld sÄ skynda att fynda! Sjukt bra pris, sÀrskilt pÄ Frogman och jag hade klippt den direkt om jag inte redan hade haft en. Jag Àr ju till och med sugen trots att jag redan har en...
Det syns inte men om en person lÀgger den i korgen och den visas som slutsÄld för andra sÄ gissar jag att det bara finns ett ex. Det Àr som sagt en klÀdbutik sÄ det finns nog bara ett eller ett fÄtal ex av alla klockor som sÀljs.hur ser ni antal i lager. Jag kan inte se det hos mig..
Jag tog nÄgra jÀmförelsebilder mellan GF-8250 och GWF-D1000 ifall nÄgon Àr sugen pÄ en frogman men tvekar p.g.a. storleken. GWF-D1000 Àr utan tvekan en vÀldigt stor klocka, det Àr inget snack om saken men det Àr en del av designen och tanken med det lÄnga bandet Àr att man ska bÀra klockan utanpÄ vÄtdrÀkt osv. Det blev inte riktigt samma vinkel men man fÄr i alla fall en viss uppfattning av hur de bÀrs pÄ mindre handled.
- Kul, vilken variant?DÄ vÀntar jag pÄ en GWG-1000
Äterkommer nÀr den Àr framme
Jag tog nÄgra jÀmförelsebilder mellan GF-8250 och GWF-D1000 ifall nÄgon Àr sugen pÄ en frogman men tvekar p.g.a. storleken. GWF-D1000 Àr utan tvekan en vÀldigt stor klocka, det Àr inget snack om saken men det Àr en del av designen och tanken med det lÄnga bandet Àr att man ska bÀra klockan utanpÄ vÄtdrÀkt osv. Det blev inte riktigt samma vinkel men man fÄr i alla fall en viss uppfattning av hur de bÀrs pÄ mindre handled.
ville ha den gröna men den var slut sÄ det fick bli denna- Kul, vilken variant?