• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

C3741868-210E-459B-BDA5-DF32E716E4D4.jpeg

NÄgon som vet hur lÀnge erbjudandet pÄ Caliroots gÀller. Àr nÀra pÄ att klicka hem en Gwg1000 men har ingen erfarenhet av caliroots. Har lÀst lite olika om dem. Vad tycker ni G shock vÀnner?

NÄgon som vet hur lÀnge erbjudandet pÄ Caliroots gÀller. Àr nÀra pÄ att klicka hem en Gwg1000 men har ingen erfarenhet av caliroots. Har lÀst lite olika om dem. Vad tycker ni G shock vÀnner?
Över helgen skulle jag chansa pĂ„. De brukar ha rea vĂ€ldigt ofta, ibland under en vecka och ibland över en helg.

Det hÀnder ocksÄ att de lÀgger pÄ ytterligare en rabattkod som gÄr att kombinera med rean. Jag köpte en G-Shock med 75% rea en gÄng.

Ingen aning hur lÀnge rean gÀller men Àr du sugen sÄ kan jag rekommendera att du köper sÄ snart som möjligt för det verkar bara finnas nÄgot enstaka ex i lager. Jag och @Derix hade Frogman i kundkorgen nÀr de hade 40% rea och dÄ stod det att den var slutsÄld sÄ skynda att fynda! Sjukt bra pris, sÀrskilt pÄ Frogman och jag hade klippt den direkt om jag inte redan hade haft en. Jag Àr ju till och med sugen trots att jag redan har en... :rolleyes:

Ingen aning hur lÀnge rean gÀller men Àr du sugen sÄ kan jag rekommendera att du köper sÄ snart som möjligt för det verkar bara finnas nÄgot enstaka ex i lager. Jag och @Derix hade Frogman i kundkorgen nÀr de hade 40% rea och dÄ stod det att den var slutsÄld sÄ skynda att fynda! Sjukt bra pris, sÀrskilt pÄ Frogman och jag hade klippt den direkt om jag inte redan hade haft en. Jag Àr ju till och med sugen trots att jag redan har en... :rolleyes:
hur ser ni antal i lager. Jag kan inte se det hos mig..

AngÄende kvaliteten pÄ Caliroots sÄ Àr det i grunden en klÀdbutik som knappast har fokus pÄ klockor och kunskapen Àr nog dÀrefter. Vid en tidigare rea sÄ var det nÄgon som fick en DOA och jag har för mig att det var nÄgon mer som ocksÄ hade strul med sitt G-shockköp dÀrifrÄn samtidigt som andra var jÀttenöjda sÄ det verkar vara lite hit and miss.

Bortbytt! :)

Denna komma att fÄ lÀmna samlingen!
Om nÄgon vill testa en MR-G B1000D1A sÄ Àr detta möjligheten för dig. :) TÀnkte hinta hÀr innan den lÀggs ut pÄ köp o sÀlj. Skulle va kul om den stannade i trÄden. Pris? Tja, det kan vi alltid diskutera i pm men jag tÀnkte lÀgga mig vid 18k som ref. Den Àr frÄn feb -20. Tar gÀrna delbyten. En froggy eller nÄn ball metalsquare kanske? Kom med förslag.
B71FC054-A23C-4C83-9989-7A3365969DE5.jpeg

F91968B3-9DE0-41B1-B9E9-738593F25A37.jpeg

Senast Àndrad:
Jag tog nÄgra jÀmförelsebilder mellan GF-8250 och GWF-D1000 ifall nÄgon Àr sugen pÄ en frogman men tvekar p.g.a. storleken. GWF-D1000 Àr utan tvekan en vÀldigt stor klocka, det Àr inget snack om saken men det Àr en del av designen och tanken med det lÄnga bandet Àr att man ska bÀra klockan utanpÄ vÄtdrÀkt osv. Det blev inte riktigt samma vinkel men man fÄr i alla fall en viss uppfattning av hur de bÀrs pÄ mindre handled.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Jag tog nÄgra jÀmförelsebilder mellan GF-8250 och GWF-D1000 ifall nÄgon Àr sugen pÄ en frogman men tvekar p.g.a. storleken. GWF-D1000 Àr utan tvekan en vÀldigt stor klocka, det Àr inget snack om saken men det Àr en del av designen och tanken med det lÄnga bandet Àr att man ska bÀra klockan utanpÄ vÄtdrÀkt osv. Det blev inte riktigt samma vinkel men man fÄr i alla fall en viss uppfattning av hur de bÀrs pÄ mindre handled.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Det Àr det som Àr sÄ bra med G-shock - oavsett spec ser de nÀstan aldrig konstiga ut pÄ handleden. Den enda som kanske avskrÀcker lite Àr gpr b1000 :)

• Like
Reactions: HSK

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Jag har böjt in bandet pÄ min. Doppade ca 3 cm av bandet i kokt vatten och böjde den lite.

• Like
Reactions: HSK
Tillbaka
Topp