Jeklar vilken display!
Hur stÄr sig dessa displayer jmfrt med t ex Garmin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Samma som instinct tycker jag! Grymt med andra ord.Jeklar vilken display!
Hur stÄr sig dessa displayer jmfrt med t ex Garmin?
Riktigt crisp! Casio borde anlita dig för produktbilder
Sluta frestas Det rÀcker med tre inköp pÄ en vecka... Med vita klÀderna pÄ Àr den grymt tjusigKollar hÀr i trÄden innan jag lÀgger ut den pÄ k&s
En Gwx-5600wa moddad med svart skal men original kommer sÄklart med. 1350:- skickat med skicka lÀtt.
Bilderna lÄnade av @Fujoor med hans godkÀnnande sÄklart.
P
Tipsa dom om det jag kan ta betalt i klockorRiktigt crisp! Casio borde anlita dig för produktbilder
Du vet att du vill ha denSluta frestas Det rÀcker med tre inköp pÄ en vecka... Med vita klÀderna pÄ Àr den grymt tjusig
Tipsa dom om det jag kan ta betalt i klockor
Watchia.se snor ofta mina bilder utan att ge credit och nÀr man pÄpekar sÄ tar dom bara bort bilderna utan att erbjuda nÄgonting tillbaka. DÀrför jag sÀtter vattenstÀmpel pÄ alla nya modeller jag fotar.
Nu kÀnner jag mig kass. Hur lÀnge har 5600 funnits som Tough Solar? MÄste ha en!
G-5600E heter den och verkar inte finnas pÄ lager nÄgonstans i Sverige. Jag som trodde att GWM-5610 var det enda som gÀllde för Tough Solar.
Har funnits lÀnge! En pÄ min insta gjorde en grym mod. En 5610 modul i en g-5600e!Nu kÀnner jag mig kass. Hur lÀnge har 5600 funnits som Tough Solar? MÄste ha en!
G-5600E heter den och verkar inte finnas pÄ lager nÄgonstans i Sverige. Jag som trodde att GWM-5610 var det enda som gÀllde för Tough Solar.
Snyggt! Men hur har jag lyckats missa den hÀr modellen? Har den nÄnsin sÄlts i Sverige?Har funnits lÀnge! En pÄ min insta gjorde en grym mod. En 5610 modul i en g-5600e!
Minst 10 Är! Jag brukar alltid rekomendera den som den mest prisvÀrda fyrkanten.Nu kÀnner jag mig kass. Hur lÀnge har 5600 funnits som Tough Solar? MÄste ha en!
Tror inte det. GÄr nog att hitta i USA billigt.Snyggt! Men hur har jag lyckats missa den hÀr modellen? Har den nÄnsin sÄlts i Sverige?
Nu kÀnner jag mig kass. Hur lÀnge har 5600 funnits som Tough Solar? MÄste ha en!
Kollar hÀr i trÄden innan jag lÀgger ut den pÄ k&s
En Gwx-5600wa moddad med svart skal men original kommer sÄklart med. 1350:- skickat med skicka lÀtt.
Bilderna lÄnade av @Fujoor med hans godkÀnnande sÄklart.
P
Finns inte!Oh, en sÄn vill man ju ha. Undrar om det finns en version med gul display och guldknappar och spÀnne?
Finns inte!
Har funnits lÀnge! En pÄ min insta gjorde en grym mod. En 5610 modul i en g-5600e!
Vi borde ta en G-GTG med lite makrillsfiske!Mudmastern var duktig igÄr... 40 st makrill mindre i Kattegatt och en hÀrlig solnedgÄng.
... o ja, midagen var god