Silver? Guld? Perfekt exempel pÄ det jag skrev om tidigare.Klockbyte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Silver? Guld? Perfekt exempel pÄ det jag skrev om tidigare.Klockbyte
Ska du ha nÄgon Square med mumsig fÀrg sÄ ska du köpa @livinl0ud Žs GW-B5600AR ocksÄ Den röda displayen Àr riktigt lÀcker live.Oki, en vitt kombi lÀnk hade ju annars varit nice
Ska ge mig pÄ lite fÀrg mod med dom tre 5600 i helgen Ä se om man kan fÄ till nÄtt som Àr skönt för arm och öga.
GĂŒldSilver? Guld? Perfekt exempel pĂ„ det jag skrev om tidigare.
- Kul att du blev nöjd!Jag köpte @Hans B 1955 100% felfria otroligt fina GMW-B5000-1ER. Det blev ingen wristshot eftersom jag mÄste justera lÀnken lite. Hasse har lite biffigare handleder Àn mig tydligen. Jag har lite saknat tyngden av en merallsquare och sÄ tÀnkte jag att jag behöver en finklocka som passar till kostym. Mitt i prick faktiskt. Helnöjd!
Haha, det kanske bara Àr jag som Àr blind helt enkelt. Skulle gÄtt till Specsavers!
Visade för frun hur man kan se tiden för soluppgÄng och solnedgÄng pÄ min GPR-B1000TF.
Hon tyckte det var enklare att titta ut om man vill veta om solen Àr uppe ... de Àr konstiga de dÀr
Och nej, den Àr inte sÄ dÀr gigantisk, det Àr fotovinkeln.
1. HĂ€rlig bild. Ălskar jĂ€rnvĂ€gar!Visade för frun hur man kan se tiden för soluppgĂ„ng och solnedgĂ„ng pĂ„ min GPR-B1000TF.
Hon tyckte det var enklare att titta ut om man vill veta om solen Àr uppe ... de Àr konstiga de dÀr
Ja precis, visst ser man att solen gĂ„tt ner/hĂ„ller pĂ„ att gĂ„ ner men man vill ju gĂ€rna veta i förvĂ€g ungefĂ€r nĂ€r den kommer att gĂ„ ner/upp. JĂ€tteanvĂ€ndbart. AnvĂ€nde alltid den funktionen nĂ€r jag körde Garmin GPS-klockor.1. HĂ€rlig bild. Ălskar jĂ€rnvĂ€gar!
2. Kan ju vara anvÀndbart att veta i förvÀg nÀr solen gÄr ner, och nÀr den sen gÄr upp?
Visade för frun hur man kan se tiden för soluppgÄng och solnedgÄng pÄ min GPR-B1000TF.
Ska du dyka for real?Trivs som fisken i vattnet.
Min fru gillar din frus instÀllning. Och jag fattar inte alls vad hon menar Jag hÄller med dig @Hans B 1955. Dom Àr konstigaVisade för frun hur man kan se tiden för soluppgÄng och solnedgÄng pÄ min GPR-B1000TF.
Ska du dyka for real?
Som grodan i vattnet menade du vÀl?Trivs som fisken i vattnet.
FörstÄr inte vad ni menar? Allt ni behöver Àr ju denna fantastiskt nödvÀndiga sida!Min fru gillar din frus instÀllning. Och jag fattar inte alls vad hon menar Jag hÄller med dig @Hans B 1955. Dom Àr konstiga
Ja, den var ju www.klockren.nuFörstÄr inte vad ni menar? Allt ni behöver Àr ju denna fantastiskt nödvÀndiga sida!
https://www.isitdarkoutside.com/
Och för att denna post inte bara ska vara ot bifogar jag en bild pÄ min första G-Shock som köptes för nÄn vecka sen. MisstÀnker att modellen Àr en gateway drug in i G-ShocktrÀsket för mÄnga fler Àn mig...
Ska du ha nÄgon Square med mumsig fÀrg sÄ ska du köpa @livinl0ud Žs GW-B5600AR ocksÄ Den röda displayen Àr riktigt lÀcker live.
Jag Àr iofs lite jÀvig i fallet, jag har ju tvÄ sÄna
Ăh jag vill ha en gwf-d1000 igen!All you froglovers out there. Ni har vĂ€l sett denna?
https://www.tradera.com/item/412715530
Den Ă€r vĂ€l en All as one-version.Ăh jag vill ha en gwf-d1000 igen!
Detta Àr vÀl nÄn Àldre variant. Ser ju ut som att bandet hÄller pÄ att spricka ocksÄ. SvÄrt med reserv delar till den dÀr.Den Àr vÀl en All as one-version.
Var dom nÄn limited edition eller?
Schh, sprid inte den vidareAll you froglovers out there. Ni har vÀl sett denna?
https://www.tradera.com/item/412715530
Det finns en billigare pÄ buktenDetta Àr vÀl nÄn Àldre variant. Ser ju ut som att bandet hÄller pÄ att spricka ocksÄ. SvÄrt med reserv delar till den dÀr.
En gw-205k Àr det. Inte en gwf.