AlltsÄ vill du stÀndigt byta tidvatten antar jag att det Àr enklare med bluetooth. Annars Àr det vÀl bara att stÀlla in och köra
OK jag lÀste nog ditt förra inlÀgg lite tokigt. Trodde att tidtagningen krÀvde bt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
AlltsÄ vill du stÀndigt byta tidvatten antar jag att det Àr enklare med bluetooth. Annars Àr det vÀl bara att stÀlla in och köra
Du mÄste ju dra Ät boetskruvarna symmetriskt annars ser det ut som en Hublot
Ăh, de lever sitt eget liv. Det Ă€r inga riktiga skruvarDu mĂ„ste ju dra Ă„t boetskruvarna symmetriskt annars ser det ut som en Hublot
GĂ„r att skruva symmetriskt med nagelnĂh, de lever sitt eget liv. Det Ă€r inga riktiga skruvar
DÄ Àr vi tvÄ! Jag kan förstÄ att mÄnga gillar dem dÄ det ger en mer traditionell kÀnsla men för egen del sÄ Àr det gummi/resin som gÀller pÄ G-shocks oavsett modell.Fortfarande inte övertygad om kombilÀnk Àr det bÀsta för fyrkanter.
Make that three! Fast nÀr det gÀller stÄlisen sÄ Àr stÄllÀnken vÀldigt bekvÀmDÄ Àr vi tvÄ! Jag kan förstÄ att mÄnga gillar dem dÄ det ger en mer traditionell kÀnsla men för egen del sÄ Àr det gummi/resin som gÀller pÄ G-shocks oavsett modell.
Nja....Wow, Àr det en orange fisk till höger?
Fortfarande inte övertygad om kombilÀnk Àr det bÀsta för fyrkanter.
Nu var det ordning pÄ skruvskallarna
Du menar mindre dyr?G-shock och Bruce, vilken kombo. Ănskar att Casio slĂ€pper en mindre version eller en square i framtiden.
Du menar mindre dyr?
Ha ha, jag lade ocksÄ mÀrke till det!Nu var det ordning pÄ skruvskallarna
InstÀmmer som nummer fyra. Fyrkanter ska inte ha lÀnk, eller vara gjorda helt i stÄl för den delen... Traditionalist - Javisst!Make that three! Fast nÀr det gÀller stÄlisen sÄ Àr stÄllÀnken vÀldigt bekvÀm
JasÄ, du upptÀckte detNu var det ordning pÄ skruvskallarna
InstÀmmer som nummer fyra. Fyrkanter ska inte ha lÀnk, eller vara gjorda helt i stÄl för den delen... Traditionalist - Javisst!
Skön stil!
Haha blev inspirerad..Skön stil!