• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Har du nÄn koll pÄ vart man hittar fÀrgglada pol. filter?
Har sett smÄ provböcker med alla förekommande fÀrger men inte hittat att köpa.
Svar NEJ. :grumpy:
Verkar inte jÀttelÀtt att hitta, har inte sökt sÄ överdrivet mycket men jag ska banne mig försöka mig pÄ detta sÄ fort jag har lÀmplig film.
Återkopplar om jag hittar bra inköpsstĂ€lle.

TÀnkte köpt bezel och band dÀrifrÄn men det var mycket billigare frÄn AliExpress och sÄg likadant ut... Vet inte om han gör sina metall-grejer sjÀlv eller köper frÄn Kina ocksÄ o_O
Han vill sÀkert tjÀna en peng :)
Dels det och sÄ antar jag att man slipper vÀnta fyra mÄnader pÄ att fÄ hem prylarna ifall han skickar inom Europa? :)
Tillhör du ocksÄ 16,5 cm klubben?
HÀr har vi en till! Vetenskapliga studier hÀvdar faktiskt att det Àr medellÀngden i erigerat tillstÄnd! :bookworm: Eller vad var det vi diskuterade egentligen? :D
FörlÄt, jag kunde inte lÄta bli! :bag: SkÀmt Äsido sÄ har faktiskt Àven jag 16.5cm i omkrets (pÄ handleden!). Det kÀnns som att det nÀstan Àr det vanligaste mÄttet hÀr pÄ KS?

Dels det och sÄ antar jag att man slipper vÀnta fyra mÄnader pÄ att fÄ hem prylarna ifall han skickar inom Europa? :)
HÀr har vi en till! Vetenskapliga studier hÀvdar faktiskt att det Àr medellÀngden i erigerat tillstÄnd! :bookworm: Eller vad var det vi diskuterade egentligen? :D
FörlÄt, jag kunde inte lÄta bli! :bag: SkÀmt Äsido sÄ har faktiskt Àven jag 16.5cm i omkrets (pÄ handleden!). Det kÀnns som att det nÀstan Àr det vanligaste mÄttet hÀr pÄ KS?

Haha ja 16,5 tycks vara rÀtt vanligt förekommande hÀr. Men handledens form Àr nog viktigare Àn omkretsen. En platt handled Àr mer förlÄtande.

• Like
Reactions: HSK
Fick strypa ut en grÀvling idag!
1C1CDCA4-40E4-4189-8F38-B12E4D735657.jpeg

Svar NEJ. :grumpy:
Verkar inte jÀttelÀtt att hitta, har inte sökt sÄ överdrivet mycket men jag ska banne mig försöka mig pÄ detta sÄ fort jag har lÀmplig film.
Återkopplar om jag hittar bra inköpsstĂ€lle.
Vet att Gshock Highfashion lÀnkade till ett inköpsstÀlle för polariserande filter i bjÀrta kulörer för ett tag sedan. Sparade lÀnken men har bytt lur sen dess...

FrÄga: sliter man inte pÄ finishen pÄ "plasten" om man ultratvÀttar? Har tÀnkt att göra det mÄnga gÄnger men har inte vÄgat.
FÀrgen blev jÀttebra, vad för slags fÀrg anvÀnder du?

GenomgĂ„ngna, ultraljudstvĂ€ttade, bytt batteri i en av dom. Samt fyllt i fĂ€rg i texten. ÅterstĂ„r bara en ordentlig rengöring sĂ„ Ă€r dom redo för mer action!

20200905_142603.jpg

Tillbaka
Topp