Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack sÄ mycket! Det var riktigt fint dÀr ute.HÀrliga bilder! Den sista var en fulltrÀff.
Ăr det en repa eller en spricka?Skadade klockan nyss
![]()
Skadade klockan nyss
![]()
Skadade klockan nyss
![]()
Jag fastnade i en vass kant i ett skĂ„p sĂ„ det Ă€r nog ett jack!Ăr det en repa eller en spricka?
Just nu: *Letar billig bezel pÄ Ebay*Ser ut som en repa.. usch, trist men liite battle scars ger en varaktig patina.
(sjÀlv hatar jag battle scars pÄ mina klockor. VaddÄ minnen för livet osv osv. Det Àr fult pÄ mina klockor. Dessutom fÄr jag alltid dem pÄ klockor jag Àr extra rÀdd om!)
En originalbezel kostar inte mycket frÄn TikTox om du nu vill byta. Jag hade lÄtit den vara.Just nu: *Letar billig bezel pÄ Ebay*![]()
Just nu: *Letar billig bezel pÄ Ebay*![]()
Jag fastnade i en vass kant i ett skÄp sÄ det Àr nog ett jack!
TrÄkigt att fÄ kosmetiska mÀrken pÄ en klocka som klarar att bli överkörd av en bil![]()
NÄgon som har dagsformen pÄ pundet?9.50 gbp pÄ tiktox..
Skadade klockan nyss
![]()
AlltsÄ nÀr jag anvÀnder deras sökfunktion...Min mobil/browser hÀnger sig varje gÄng jag söker pÄ tiktox![]()
Som sagt innan - Yes och No anvÀnds till att snabbt kunna kolla om klockan har synkat med atomur / mobilen. Sekundvisaren stÀllet sig pÄ Yes eller No efter ett enkelt knapptryck. Sen finns det Àven On och Off. Det gÀller larmet som finns pÄ klockanVad anvÀnds No/Yes till pÄ en helt analog klocka?![]()
Modellen heter MRG-B1000 och Àr nÄgot mindre Àn de andra MR-G-modellerna. NÀr det kommer till storleken sÄ skulle jag sÀga att det Àr samma som i övrigt nÀr det gÀller G-shock nÀmligen, strunta i mÄtten! Jag skulle sÀga att min MR-G Àr 40mm, inte 46,2 som specs sÀger. DÄ jÀmför jag med andra klockar jag har haft (Bland annat Omega AT och Rolex sub sexsiffrig). Det Àr alltid svÄrt att fÄ fram storleken pÄ bild men om du har koll pÄ G-shock generellt sÄ kommer hÀr lite jÀmförelsebilder med andra vanliga modeller. Som du kan se Àr den mindre Àn Mudman, nÄgot större Àn en square och betydligt mindre Àn Mudmaster. Min handled Àr ca 16,5 cm och jag tycker den sitter perfekt.@Ncs du fÄr gÀrna lÀgga upp lite bilder och modellnummer pÄ klockan. Tack.![]()
Det Àr ju mobilens sÀtt att sÀga till dig att lÄt klockan vara tills du eventuellt ska flippa denMin mobil/browser hÀnger sig varje gÄng jag söker pÄ tiktox![]()
TyvÀrr, till slut gick detDet Àr ju mobilens sÀtt att sÀga till dig att lÄt klockan vara tills du eventuellt ska flippa den![]()
Det Àr vÀl pÄ en Rangeman det dÀr? Du kan fÄ min gamla bezel som ligger hemma och skrÀpar.Skadade klockan nyss
![]()
Det Àr en GWG-1000Det Àr vÀl pÄ en Rangeman det dÀr? Du kan fÄ min gamla bezel som ligger hemma och skrÀpar.
Jahaja. Det var dÄlig koll jag harDet Àr en GWG-1000![]()
Tack ÀndÄJahaja. Det var dÄlig koll jag harDÄ Àr det bara till att hala upp kreditkortet!
Modellen heter MRG-B1000 och Àr nÄgot mindre Àn de andra MR-G-modellerna. NÀr det kommer till storleken sÄ skulle jag sÀga att det Àr samma som i övrigt nÀr det gÀller G-shock nÀmligen, strunta i mÄtten! Jag skulle sÀga att min MR-G Àr 40mm, inte 46,2 som specs sÀger. DÄ jÀmför jag med andra klockar jag har haft (Bland annat Omega AT och Rolex sub sexsiffrig). Det Àr alltid svÄrt att fÄ fram storleken pÄ bild men om du har koll pÄ G-shock generellt sÄ kommer hÀr lite jÀmförelsebilder med andra vanliga modeller. Som du kan se Àr den mindre Àn Mudman, nÄgot större Àn en square och betydligt mindre Àn Mudmaster. Min handled Àr ca 16,5 cm och jag tycker den sitter perfekt.
![]()
![]()
![]()
Akta dig sÄ du inte söker pÄ TikTok!Min mobil/browser hÀnger sig varje gÄng jag söker pÄ tiktox![]()
âTime goes by so slowly for those who wait. No time to hesitate.âAlltsĂ„ nĂ€r jag anvĂ€nder deras sökfunktion...