• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Har handlat dÀr nÄgra ggr utan strul.
Ska du fĂ„ samma eller en annan tillbaks igen nu?? đŸ€”
Handlade ocksĂ„ flera gĂ„nger utan problem. Men nu nĂ€r jag vill returnera hĂ€vdar dom att klockan har anvĂ€nts och att klockan har stĂ€llts om đŸ§đŸ€„
FrĂ„gade om bilder men fick inga. Nu Ă€r jag rĂ€dd att dom kommer att repa den sjĂ€lva eller byta ut den mot annan 😼‍💹

Handlade ocksĂ„ flera gĂ„nger utan problem. Men nu nĂ€r jag vill returnera hĂ€vdar dom att klockan har anvĂ€nts och att klockan har stĂ€llts om đŸ§đŸ€„
FrĂ„gade om bilder men fick inga. Nu Ă€r jag rĂ€dd att dom kommer att repa den sjĂ€lva eller byta ut den mot annan 😼‍💹
Du kan ju alltid lÀnka hit till inlÀgget. Bra att vi övriga i trÄden fÄr veta.

SĂ„ trist 😔 TĂ€nker att man borde fĂ„ trycka pĂ„ knapparna
 fĂ„r man frĂ„ga vilken modell det var?

Hoppas allt löser sig! Min uppfattning Àr ÀndÄ att de Àr professionella sÄ tror inte du behöver vara orolig över att de ska blÄsa dig. Men ÀndÄ trist att tvingas behÄlla en klocka man inte vill ha.

Tillbaka
Topp