Nej! Bara gmw moduler som passar.NÄgon som har koll pÄ om modulen frÄn GW-5610 passar i stÄlis-skal?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej! Bara gmw moduler som passar.NÄgon som har koll pÄ om modulen frÄn GW-5610 passar i stÄlis-skal?
Den kan omöjligt vara svÄrsÄldDÄ ligger denna skönhet ute till försÀljning. Rabatt utlovas till trogna trÄdmedlemmar!
![]()
Man vet aldrig? Plötsligt Àr marknaden mÀttadDen kan omöjligt vara svÄrsÄld![]()
DÄ ligger denna skönhet ute till försÀljning. Rabatt utlovas till trogna trÄdmedlemmar!
![]()
SĂ„nt gillar vi!JĂ€drar vad sugen man blev nu![]()
SĂ„nt gillar vi!
Erat mest obegripliga G-Shockköp?
Mitt Àr lÀtt den hÀr.
![]()
Vet inte hur jag tÀnkte att jag skulle komma undan med en rödmetallic, orange och grön klocka i plast, men uppenbarligen trodde jag det tillrÀckligt lÀnge för att hinna köpa en...
Men den Àr i alla fall skön pÄ armen nÀr jag smyger mej fram sÄ att ingen ska se mej.![]()
Alla med negativa display eftersom jag vet att jag inte gillar dem. GBX-100 Àr i och för sig undantaget men kort dessförinnan köpte jag en negativ 6900.Erat mest obegripliga G-Shockköp?
Grym! Ălskar fĂ€rgerna.Erat mest obegripliga G-Shockköp?
Mitt Àr lÀtt den hÀr.
![]()
Vet inte hur jag tÀnkte att jag skulle komma undan med en rödmetallic, orange och grön klocka i plast, men uppenbarligen trodde jag det tillrÀckligt lÀnge för att hinna köpa en...
Men den Àr i alla fall skön pÄ armen nÀr jag smyger mej fram sÄ att ingen ska se mej.![]()
Visst Àr det underbart nÀr man fÄr en ursÀkt att nörda unboxingfilmer och recensioner en hel söndag?!FÄr göra lite efterforskningar först
![]()
Tack!Ăsch, jag tycker iaf att den ser frĂ€ck ut!
Japp, kÀnner igen det...Alla med negativa display eftersom jag vet att jag inte gillar dem. GBX-100 Àr i och för sig undantaget men kort dessförinnan köpte jag en negativ 6900.![]()
Tack. Gillar ocksĂ„ fĂ€rgerna, men mer i klocklĂ„dan Ă€n pĂ„ armen...Grym! Ălskar fĂ€rgerna.
Visst Àr det underbart nÀr man fÄr en ursÀkt att nörda unboxingfilmer och recensioner en hel söndag?!![]()
Ja jag ser problemet, du har för liten klocklÄdaSamlat ihop gÀnget...
Jag börjar inse att jag har ett problem
![]()
Samlat ihop gÀnget...
Jag börjar inse att jag har ett problem
![]()
Bra pris Äterigen! Jag hoppas att det Àr okej att bjuda ut sina klockor i respektive entusiasttrÄd. Det skapar vÀrde för bÄda sÀljare och köpareVet inte vad mod. sÀger om dessa heads up - huta Ät mig om det inte Àr okTÀnkte kolla om nÄgon hÀr Àr intresserad av en DW-5600BB innan den hamnar pÄ Köp-och sÀlj. Klockan har blivit liggande och Àr bara testad pÄ armen vid nÄgot enstaka tillfÀlle. Aldrig buren i skarp drift och Àr dÀrför i nyskick. Lite skav pÄ papplÄdan
TÀnkte mig 450 skickat med PostNord skicka lÀtt.
![]()
![]()
![]()
Hahahaha, jag skulle just frÄga om nÄgon hÀr köpte den.
Nu kÀnner jag mig riktigt grisig, först tipsa om en klocka och sen köpa den sjÀlvV
Hahahaha, jag skulle just frÄga om nÄgon hÀr köpte den.![]()
Nu kÀnner jag mig riktigt grisig, först tipsa om en klocka och sen köpa den sjÀlv![]()