• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DÄ ligger denna skönhet ute till försÀljning. Rabatt utlovas till trogna trÄdmedlemmar!
13559C7A-80A5-4DEB-BC9F-CFDF868A5CED.jpeg
Den kan omöjligt vara svÄrsÄld :)

Erat mest obegripliga G-Shockköp?
Mitt Àr lÀtt den hÀr.
IMG_20200913_131648.jpg

Vet inte hur jag tÀnkte att jag skulle komma undan med en rödmetallic, orange och grön klocka i plast, men uppenbarligen trodde jag det tillrÀckligt lÀnge för att hinna köpa en... :bag:
Men den Àr i alla fall skön pÄ armen nÀr jag smyger mej fram sÄ att ingen ska se mej. :oops:

Mitt Àr lÀtt den hÀr.
IMG_20200913_131648.jpg

Vet inte hur jag tÀnkte att jag skulle komma undan med en rödmetallic, orange och grön klocka i plast, men uppenbarligen trodde jag det tillrÀckligt lÀnge för att hinna köpa en... :bag:
Men den Àr i alla fall skön pÄ armen nÀr jag smyger mej fram sÄ att ingen ska se mej. :oops:

Äsch, jag tycker iaf att den ser frĂ€ck ut :)!

Mitt Àr lÀtt den hÀr.
IMG_20200913_131648.jpg

Grym! Älskar fĂ€rgerna.

Äsch, jag tycker iaf att den ser frĂ€ck ut :)!
Tack!
Alla med negativa display eftersom jag vet att jag inte gillar dem. GBX-100 Àr i och för sig undantaget men kort dessförinnan köpte jag en negativ 6900. :facepalm:
Japp, kÀnner igen det...

Grym! Älskar fĂ€rgerna.
Tack. Gillar ocksÄ fÀrgerna, men mer i klocklÄdan Àn pÄ armen...

SĂ„ld till en entusiastisk forumbroder :)

Vet inte vad mod. sÀger om dessa heads up - huta Ät mig om det inte Àr ok ;)TÀnkte kolla om nÄgon hÀr Àr intresserad av en DW-5600BB innan den hamnar pÄ Köp-och sÀlj. Klockan har blivit liggande och Àr bara testad pÄ armen vid nÄgot enstaka tillfÀlle. Aldrig buren i skarp drift och Àr dÀrför i nyskick. Lite skav pÄ papplÄdan
SÄld - TÀnkte mig 450 skickat med PostNord skicka lÀtt -sÄld
E9C117A3-EACD-4545-9B3A-D7FBEBA842E4.jpeg
A49994D4-6CC6-417C-9107-0D2AD6899FC3.jpeg
EFFB32F8-5CBE-4C37-9F23-0E609B14F73C.jpeg

Senast Àndrad:
Vet inte vad mod. sÀger om dessa heads up - huta Ät mig om det inte Àr ok ;)TÀnkte kolla om nÄgon hÀr Àr intresserad av en DW-5600BB innan den hamnar pÄ Köp-och sÀlj. Klockan har blivit liggande och Àr bara testad pÄ armen vid nÄgot enstaka tillfÀlle. Aldrig buren i skarp drift och Àr dÀrför i nyskick. Lite skav pÄ papplÄdan
TÀnkte mig 450 skickat med PostNord skicka lÀtt.
E9C117A3-EACD-4545-9B3A-D7FBEBA842E4.jpeg
A49994D4-6CC6-417C-9107-0D2AD6899FC3.jpeg
EFFB32F8-5CBE-4C37-9F23-0E609B14F73C.jpeg
Bra pris Äterigen! Jag hoppas att det Àr okej att bjuda ut sina klockor i respektive entusiasttrÄd. Det skapar vÀrde för bÄda sÀljare och köpare :)

Tillbaka
Topp