Du kan reparera det genom att sÀlja den Ànnu billigare i trÄdenNu kÀnner jag mig riktigt grisig, först tipsa om en klocka och sen köpa den sjÀlv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du kan reparera det genom att sÀlja den Ànnu billigare i trÄdenNu kÀnner jag mig riktigt grisig, först tipsa om en klocka och sen köpa den sjÀlv![]()
Ja precis. Hittade lite olika varianter men tyckte denna var mest lik RO i proportionerna med skruvarna i bezeln och lÀnken Àr vÀldigt lik konstruktionen frÄn originalet.FruktansvÀrt bra! Var bestÀllde du stÄldelarna frÄn? Snabbgooglade och sÄg nÄgot pÄ eBay för ca 1000kr?
Jag tycker att om priset Àr typ under marknadsvÀrde sÄ Àr det ok. Vill man sÀlja dyrt Àr det mer tveksamt.SÄld till en entusiastisk forumbroder
Vet inte vad mod. sÀger om dessa heads up - huta Ät mig om det inte Àr okTÀnkte kolla om nÄgon hÀr Àr intresserad av en DW-5600BB innan den hamnar pÄ Köp-och sÀlj. Klockan har blivit liggande och Àr bara testad pÄ armen vid nÄgot enstaka tillfÀlle. Aldrig buren i skarp drift och Àr dÀrför i nyskick. Lite skav pÄ papplÄdan
SÄld - TÀnkte mig 450 skickat med PostNord skicka lÀtt -sÄld
![]()
![]()
![]()
Det mÄste vara samma modul som pÄ MRG-G1000. Layouten pÄ tavlan Àr identisk.Vilken skönhet detta Àr! Vill ha, nÄgongÄng.
Vikarierande "gymklocka" dÄ jag rÄkade spontansÀlja min osÀljbara GA700CM.
Spontanköpte istÀllet en ersÀttare hÀr i helgen som förhoppningsvis dyker upp snart.
Har blivit för pedant för att ha vilken G-Shock som helst pÄ gymmet
![]()
AlltsÄ, jag tog ner alla annonser och skrev ett brandtal hÀr om att jag skulle behÄlla klockan. Sen kom en snubbe pÄ jobbet fram som hade sett en annons men inte orkat skriva...Skönt att du blev av med den osÀljbara Àgodelen!
AlltsÄ, jag tog ner alla annonser och skrev ett brandtal hÀr om att jag skulle behÄlla klockan. Sen kom en snubbe pÄ jobbet fram som hade sett en annons men inte orkat skriva...
Ombyte förnöjer sÄ varför inte![]()
Nej, det fÄr han upptÀcka sjÀlv men jag tror inte han Àr en sÄn person riktigt. Men man vet aldrig!Det Àr ÀndÄ lite coolt att en arbetskamrat ville köpa din klocka. Antar att du har förvarnat honom om att det kan vara starten pÄ ett svÄrt beroende?
Idag landade Casioaken som @KlockTotte skÀnkte till BCF-auktionen hÀromveckan
En lagom stealthig Triple Black![]()
![]()
Dagens G.
![]()
Ja, den Àr riktigt trevlig faktiskt.Ball modell. Vad heter den?
Sjukt trevlig samling!En triss i screwbacks
![]()
Den Àr fantastisk! Behövs inte sÄ mÄnga ord.Perfektion
1 Betydelse: otadlighet förtrÀfflighet dygd fullkomning fullÀndning perfektion felfrihet fullkomlighet
![]()
![]()
Riktigt crisp bild!Perfektion
1 Betydelse: otadlighet förtrÀfflighet dygd fullkomning fullÀndning perfektion felfrihet fullkomlighet
![]()
![]()
Ăr displayen blĂ„ eller Ă€r det bara vinkel/ljuset som fĂ„r det att se ut som det?Dagens G.
![]()
Handledsost pÄ köpet!PÄ tal om sunkiga bilder frÄn Tratten..
![]()
Den Àr fantastisk! Behövs inte sÄ mÄnga ord.
Tror jag âvillhöver en nu....â...
Synnerligen blĂ„!Ăr displayen blĂ„ eller Ă€r det bara vinkel/ljuset som fĂ„r det att se ut som det?