• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

1049855E-4554-4ED0-A7EE-56DF272B2AF9.jpeg

Vilken knappkombination kör man för att fÄ fram den identifieringen? :)
BÄda knappar pÄ vÀnster sida, och nedre högra samtidigt. Eventuellt mÄste du vara i "tid"-lÀget nÀr du gör det. Sen blÀddrar du genom testmönster och info med nedre högra knappen.
Det gÄr ocksÄ att testa solcell och tilt-sensor pÄ samma sÀtt men bÄda vÀnstra och övre högra. PÄ 3159 Àr dessa tvÄ separerade och solcellen testas med bÄda högra och övre(?) vÀnstra.

Det Àr nog nÀstan den enda G-shocken jag har upplevt som onödigt klumpig och jag tyckte att den kÀndes vÀldigt oproportionerlig med relativt liten diameter samtidigt som den Àr vÀldigt hög.

DÀr ser man hur olika vi upplever saker. SjÀlv tycker jag att den platsar bland de mest bekvÀma. Bandet Àr sÄ följsamt ocksÄ och hamnar inte heller mellan tvÄ hÄl.

• Like
Reactions: HSK
Tillbaka
Topp