Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BÄda knappar pÄ vÀnster sida, och nedre högra samtidigt. Eventuellt mÄste du vara i "tid"-lÀget nÀr du gör det. Sen blÀddrar du genom testmönster och info med nedre högra knappen.Vilken knappkombination kör man för att fÄ fram den identifieringen?
En Muddie till dök upp idag En G-9300 med @Agnby som avsÀndare
KÀnns helt ok Lite mini-Rangeman juVisst Àr den vÀldigt bekvÀm??
Absolut Och snyggare ska den bli (hoppas jag) AntracitgrÄ kostym pÄ ingÄende.
Det Àr nog nÀstan den enda G-shocken jag har upplevt som onödigt klumpig och jag tyckte att den kÀndes vÀldigt oproportionerlig med relativt liten diameter samtidigt som den Àr vÀldigt hög.Visst Àr den vÀldigt bekvÀm??
Det Àr nog nÀstan den enda G-shocken jag har upplevt som onödigt klumpig och jag tyckte att den kÀndes vÀldigt oproportionerlig med relativt liten diameter samtidigt som den Àr vÀldigt hög.
Perfekta gymklockan!
Hoppla Hoppla.. SkÄdar inte mitt norra öga en ny GW-B5600.
Exakt! Och den ser riktigt trevlig utHoppla Hoppla.. SkÄdar inte mitt norra öga en ny GW-B5600.
Hoppla Hoppla.. SkÄdar inte mitt norra öga en ny GW-B5600.
Mmm. Den kommer att finnas ett villhabehov pÄ kÀnns det somOrangea siffror dessutom.
Mmm. Den kommer att finnas ett villhabehov pÄ kÀnns det som
Vi mÀn kallar det "camo".VÀnta nu, Àr det leopardmönster pÄ displayen?
MisstÀnker att det blir nÄt liknande DCnVi mÀn kallar det "camo".
Vi mÀn kallar det "camo".
Hittade en bÀttre bild pÄ den nuFÄr se hur den ser ut IRL. Hade önskat en clean display..!