God regnig morgon pÄ er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tredje dagen i streck med Rangeman, va hÀnder .
@livinl0udDen börjar vÀxa i dig... du lÀgger inte ut den pÄ K&S denna veckan.... den har behagligt format och allt som du behöver, sÄ den överlever nÀsta vecka ocksÄ... kanske... möjligtvis inte
Tack för bra och tydlig info! Nu skÀms jag dessutom för att jag sitter och kladdar med mina korvfingrar i klockorna. Vad Àr det för handskar du anvÀnder?HÀr Àr jÀmförelse mellan B5600 och B5000 glas. B5600 Àr mindre pÄ alla dimensioner, men framförallt pÄ höjden. Varför det Àr sÄ nÀr skillnaden Àr sÄ liten vÄgar jag inte uttala mig om. Glaspackningen Àr mycket mindre pÄ B5600 ocksÄ, vilket Àr rimligt eftersom boetten ger med sig lite. Dock inte vÀrre Àn att B5000-glaset fÄr plats. Det skulle nog gÄ rÀtt bra att anvÀnda kortsidorna av glaspackningen och nÄgon droppe lim pÄ rÀtt stÀllen. Synd pÄ vattentÀtheten dock.
Tack . Börjar gilla den mer och mer för varje dag och blir det en keeper som det kÀnns nu sÄ ska jag investera lite nya klÀder till den .Den börjar vÀxa i dig... du lÀgger inte ut den pÄ K&S denna veckan.... den har behagligt format och allt som du behöver, sÄ den överlever nÀsta vecka ocksÄ... kanske... möjligtvis inte
Haha definitivt rekord för att vara mig , jajjamen fyrkanten Àr ocksÄ kvar . Sugen pÄ nÄgon mer G-Shock men vet inte vilken Àn .
Tack . Börjar gilla den mer och mer för varje dag och blir det en keeper som det kÀnns nu sÄ ska jag investera lite nya klÀder till den .
Haha definitivt rekord för att vara mig , jajjamen fyrkanten Àr ocksÄ kvar . Sugen pÄ nÄgon mer G-Shock men vet inte vilken Àn .
Har du kollat lÀnkarna? Brittsidan i synnerhet har vÀldans mycket trevliga klÀder till Rangeman ju.Tack . Börjar gilla den mer och mer för varje dag och blir det en keeper som det kÀnns nu sÄ ska jag investera lite nya klÀder till den .
Tack . Börjar gilla den mer och mer för varje dag och blir det en keeper som det kÀnns nu sÄ ska jag investera lite nya klÀder till den .
Hade du Àgt nÄn GWG 1000 Àn? Annars - testa.
Har du kollat lÀnkarna? Brittsidan i synnerhet har vÀldans mycket trevliga klÀder till Rangeman ju.
Labbhandskar (nitril) frÄn vwr. Jag jobbar med labbutrustning och sÀkerhetsprotokoll Àr att alltid bÀra handskar trots att jag oftast kör vatten. SÄ vid behov tar jag hem istÀllet för att slÀnga nÀr jag Àr klar. Det finns pÄ apotek och sÄ ocksÄ, och sÄ lÀnge man inte vrÀnger dem ut och in eller jobbar med packningar eller oljor kan man ÄteranvÀnda dem ett par gÄnger.Tack för bra och tydlig info! Nu skÀms jag dessutom för att jag sitter och kladdar med mina korvfingrar i klockorna. Vad Àr det för handskar du anvÀnder?
Det dÀr var nog fasen den frÀckaste G-shocklÄdan jag sett hittillsMadness i boks.
Ja, den var ju helt ... galen!Det dÀr var nog fasen den frÀckaste G-shocklÄdan jag sett hittills
Ooh, limiterad utgĂ„va. Otroligt hĂ€ftig box. Visst gjordes det bara 100pcs av denna? Ăr den numrerad?Madness i boks.
Perfektion . Ăr det denna modell? https://www.klockmagasinet.com/casio-g-shock-mr-g-mrg-b1000d-1adrDet hĂ€r Ă€r ta mig fan OWG-material.
Har lurt litt pĂ„ hvor mange som er produsert av denne, men har ikke funnet det ut noe sted. 100 exemplarer synest jeg dog hĂžrtes veldigt lavt ut.....Ooh, limiterad utgĂ„va. Otroligt hĂ€ftig box. Visst gjordes det bara 100pcs av denna? Ăr den numrerad?
Yes, stĂ€mmer bra det! MR-G-B1000DPerfektion . Ăr det denna modell? https://www.klockmagasinet.com/casio-g-shock-mr-g-mrg-b1000d-1adr
Yes, stÀmmer bra det! MR-G-B1000D