• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God regnig morgon pÄ er:D
IMG_20201006_070538.jpg

HÀr Àr jÀmförelse mellan B5600 och B5000 glas. B5600 Àr mindre pÄ alla dimensioner, men framförallt pÄ höjden. Varför det Àr sÄ nÀr skillnaden Àr sÄ liten vÄgar jag inte uttala mig om. Glaspackningen Àr mycket mindre pÄ B5600 ocksÄ, vilket Àr rimligt eftersom boetten ger med sig lite. Dock inte vÀrre Àn att B5000-glaset fÄr plats. Det skulle nog gÄ rÀtt bra att anvÀnda kortsidorna av glaspackningen och nÄgon droppe lim pÄ rÀtt stÀllen. Synd pÄ vattentÀtheten dock.
94A023E1-7DF0-4049-A76B-56C372287FFF.jpeg
140B9EF4-CD7C-4B4D-8336-43B4366A32B7.jpeg
7FFE28B5-8162-4B39-9BBD-E0870210D696.jpeg
Tack för bra och tydlig info! Nu skÀms jag dessutom för att jag sitter och kladdar med mina korvfingrar i klockorna. Vad Àr det för handskar du anvÀnder?

Den börjar vÀxa i dig... du lÀgger inte ut den pÄ K&S denna veckan.... den har behagligt format och allt som du behöver, sÄ den överlever nÀsta vecka ocksÄ... kanske... möjligtvis inte :D:D:D
Tack :D. Börjar gilla den mer och mer för varje dag och blir det en keeper som det kÀnns nu sÄ ska jag investera lite nya klÀder till den ;).

@livinl0ud
Snackar vi nÄt slags nytt rekord?? :D:D
Fast fyrkanten har du ocksÄ kvar Àn va??;)
Haha definitivt rekord för att vara mig :p, jajjamen fyrkanten Àr ocksÄ kvar :cigar:. Sugen pÄ nÄgon mer G-Shock men vet inte vilken Àn :D.

Tack :D. Börjar gilla den mer och mer för varje dag och blir det en keeper som det kÀnns nu sÄ ska jag investera lite nya klÀder till den ;).

Haha definitivt rekord för att vara mig :p, jajjamen fyrkanten Àr ocksÄ kvar :cigar:. Sugen pÄ nÄgon mer G-Shock men vet inte vilken Àn :D.

Hade du Àgt nÄn GWG 1000 Àn? Annars - testa. :)

Tack för bra och tydlig info! Nu skÀms jag dessutom för att jag sitter och kladdar med mina korvfingrar i klockorna. Vad Àr det för handskar du anvÀnder?
Labbhandskar (nitril) frÄn vwr. Jag jobbar med labbutrustning och sÀkerhetsprotokoll Àr att alltid bÀra handskar trots att jag oftast kör vatten. SÄ vid behov tar jag hem istÀllet för att slÀnga nÀr jag Àr klar. Det finns pÄ apotek och sÄ ocksÄ, och sÄ lÀnge man inte vrÀnger dem ut och in eller jobbar med packningar eller oljor kan man ÄteranvÀnda dem ett par gÄnger.

Ooh, limiterad utgĂ„va. Otroligt hĂ€ftig box. Visst gjordes det bara 100pcs av denna? Är den numrerad?
Har lurt litt pÄ hvor mange som er produsert av denne, men har ikke funnet det ut noe sted. 100 exemplarer synest jeg dog hÞrtes veldigt lavt ut.....
Ser mindre av denne enn f.eks. Stussy.
Kan ikke se at den er nummerert noe sted.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp