Yes! Mitt paket hade inte försvunnit Nu fÄr vi dock vÀnta pÄ att PostNord ska tullhantera det innan jag fÄr hem min screwback och MR-G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Otippat..Yes! Mitt paket hade inte försvunnit Nu fÄr vi dock vÀnta pÄ att PostNord ska tullhantera det innan jag fÄr hem min screwback och MR-G
Kan det bli mer "bang for the buck"?
Dagens ospektakulÀra
Hahaha texten... jag dör! Postmord i ett nötskal?Yes! Mitt paket hade inte försvunnit Nu fÄr vi dock vÀnta pÄ att PostNord ska tullhantera det innan jag fÄr hem min screwback och MR-G
SvÄrt att slÄ. Dock lika svÄrt att nöja sig!Kan det bli mer "bang for the buck"?
MR-G + G-1000
Jag tror inte att det Àr sÄ lÀtt tyvÀrr. Det som kanske kan ske att lÄgan falnar och dör ut, inte att den för alltid brinner pga MRG. Och det Àr ju ett trÄkigt slut...Fuck det Àr sÄ najs. Jag drömmer om köpa en MRG och sen byta hobby.
SÄ var det för mig nÀr jag skaffade min första Speedmaster. Det var noll rotation i klocklÄdan under sex mÄnader och det i sin tur innebar knappt nÄgon tid alls pÄ Klocksnack, för vad skulle man snacka om - samma klocka dag ut och dag in?Jag tror inte att det Àr sÄ lÀtt tyvÀrr. Det som kanske kan ske att lÄgan falnar och dör ut, inte att den för alltid brinner pga MRG. Och det Àr ju ett trÄkigt slut...
Jag tror inte att det Àr sÄ lÀtt tyvÀrr. Det som kanske kan ske att lÄgan falnar och dör ut, inte att den för alltid brinner pga MRG. Och det Àr ju ett trÄkigt slut...
Hur fungerar de olika motiven i bakgrundsbelysningen? Jag kom att tĂ€nka pĂ„ det igĂ„r nĂ€r jag tĂ€nde belysningen pĂ„ min ARR och antar att det Ă€r nĂ„got slags urklipp ur ett lager plastfilm som gör att den endast genomlyses i vissa partier men det skulle vara kul att se en bild pĂ„ hur det ser ut i slaktat tillstĂ„nd dĂ€r lagret syns. Ăr det nĂ„gon som kĂ€nner till om det finns nĂ„gon sĂ„dan bild/video?
Jag försöker bredda min hobby för att fÄ lite balans. Och Àn sÄ lÀnge gillar jag fortfarande klockor, kanske inte lika extremt hÄrt och intensivt som i början men glöden lever kvar. Satsar man 100% pÄ en hobby tror jag man till slut kan rÄka ut för lite "utbrÀndhet".
Ibland undrar jag om klockintresset funkar lite som en snuttefilt för mig. Det Àr behagligt att köpa en klocka dÄ och dÄ nÀr jag istÀllet kanske borde ta tag i gamla drömmar pÄ riktigt som att börja flyga paragliding till exempel.Jag försöker bredda min hobby för att fÄ lite balans. Och Àn sÄ lÀnge gillar jag fortfarande klockor, kanske inte lika extremt hÄrt och intensivt som i början men glöden lever kvar. Satsar man 100% pÄ en hobby tror jag man till slut kan rÄka ut för lite "utbrÀndhet".
Ibland undrar jag om klockintresset funkar lite som en snuttefilt för mig. Det Àr behagligt att köpa en klocka dÄ och dÄ nÀr jag istÀllet kanske borde ta tag i gamla drömmar pÄ riktigt som att börja flyga paragliding till exempel.
Hahaha texten... jag dör! Postmord i ett nötskal?
SÄ var det för mig nÀr jag skaffade min första Speedmaster. Det var noll rotation i klocklÄdan under sex mÄnader och det i sin tur innebar knappt nÄgon tid alls pÄ Klocksnack, för vad skulle man snacka om - samma klocka dag ut och dag in?
Nu för tiden behÄller jag alltid minst en grail samtidigt som jag flippar lite billigare klockor parallellt. Det hÄller intresset vid liv
Mitt paket frÄn UK lÄg en vecka men dÄ var det ÀndÄ inom Europa.Har hittils inte behövt vÀnta överdrivet lÀnge pÄ att PostNord ska behaga slÀppa paketet. Men dÄ jag vill ha paketet NU sÄ lÀr dom sitta pÄ det lÀnge
Mitt paket frÄn UK lÄg en vecka men dÄ var det ÀndÄ inom Europa.
Ja det var inte tiden jag reagerade pÄ, tyckte bara att texten var sÄ himla kul.Har hittils inte behövt vÀnta överdrivet lÀnge pÄ att PostNord ska behaga slÀppa paketet. Men dÄ jag vill ha paketet NU sÄ lÀr dom sitta pÄ det lÀnge