• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

6EE7CAEB-087D-4B5F-9321-30587AEEC1CB.jpeg

Hade tur, Hans hade klockorna kvar. :) Ett jÀttetack för att du sparade mig en massa pengar. :)
En sÄdan jÀvla rivstart alltsÄ!!! Det gÄr inte att fÄ en bÀttre start, sÀrskilt med tanke pÄ dina önskemÄl. Det Àr bara till att gratulera och jag tror att Frogman kommer att vÀxa, den Àr förmodligen bland de bÀsta G-Shocks med resin!

En sÄdan jÀvla rivstart alltsÄ!!! Det gÄr inte att fÄ en bÀttre start, sÀrskilt med tanke pÄ dina önskemÄl. Det Àr bara till att gratulera och jag tror att Frogman kommer att vÀxa, den Àr förmodligen bland de bÀsta G-Shocks med resin!

Verkligen en bra start. Ingen försiktig start utan pang pÄ de tyngre modellerna. :-D

Glasset pÄ denne var utrolig bra nÄr jeg fikk den. Var ikke behov for Ä gjÞre noe med det.
Den fikk ny o-ring og batteri, samt en liten bit carbon-tape der alarm fjĂŠra presser mot glasset innvendig. â˜ș

Gött! Finns en trÄd pÄ WUS dÀr nÄgon helrenoverar sin Gold Speed. Funderar pÄ att försöka pÄ mig det en dag nÀr jag fÄr tid :)

Tillbaka
Topp