Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En sÄdan jÀvla rivstart alltsÄ!!! Det gÄr inte att fÄ en bÀttre start, sÀrskilt med tanke pÄ dina önskemÄl. Det Àr bara till att gratulera och jag tror att Frogman kommer att vÀxa, den Àr förmodligen bland de bÀsta G-Shocks med resin!Hade tur, Hans hade klockorna kvar. Ett jÀttetack för att du sparade mig en massa pengar.
En sÄdan jÀvla rivstart alltsÄ!!! Det gÄr inte att fÄ en bÀttre start, sÀrskilt med tanke pÄ dina önskemÄl. Det Àr bara till att gratulera och jag tror att Frogman kommer att vÀxa, den Àr förmodligen bland de bÀsta G-Shocks med resin!
Verkligen en bra start. Ingen försiktig start utan pang pÄ de tyngre modellerna. :-D
- Bete eller har du fÄtt napp?Shock-fiske i SmÄland
Tog en promenad och konstaterade att ljuset Àr pÄ vÀg bort redan klockan fyra. Rangeman indikerar att lufttrycket faller vilket förmodligen betyder sÀmre vÀder.
Stor takk til Lord_tito88 som med sine flotte bilder av sin dw5600c 9cv, ga meg inspirasjon til Ă„ gjĂžre ferdig min egen.
Glasset pÄ denne var utrolig bra nÄr jeg fikk den. Var ikke behov for Ä gjÞre noe med det.Tackar, trÄden behöver definitivt fler Gold Speeds ! Sicket krispigt glas du har pÄ din, har du polerat det?
Glasset pÄ denne var utrolig bra nÄr jeg fikk den. Var ikke behov for Ä gjÞre noe med det.
Den fikk ny o-ring og batteri, samt en liten bit carbon-tape der alarm fjĂŠra presser mot glasset innvendig. âș
Firar torsdagskvĂ€ll med GW-B5600DC ïżŒïżŒ Och att man blivit brons
Haha, Ă€r kepsen en burk? Jag dööör!âRĂ„kadeâ vinna en auktion pĂ„ Tradera i veckan och fĂ„r hem denna under morgondagen förhoppningsvis .
Brukar inte klicka med negativ display men det mÀrks .
Haha tydligen efter lite googlande . Trodde det bara var en accessoar förstHaha, Àr kepsen en burk? Jag dööör!
Tycker den har den bÀsta displayen av mina negativdisplayade GW-B5600. Kan vara inbillning? Men den kÀnns "skarpare" om man kan kalla det sÄ. Har kombilÀnken monterad pÄ min oxÄ.Har du fler bilder pÄ den? Hur kÀnns displayen i lÀsbarhet?