Flipper2
Guld
Tjena! Precis registrerat ett konto hÀr pÄ sidan och hÄller pÄ att lÀra mig hur sidan fungerar.
Ăr det nĂ„gon i trĂ„den som har en GG-B100BA-1AER? (British Army Edition) eller nĂ„gon av de andra modellerna i samma serie? Och i sĂ„dant fall vad har ni för upplevelser av den serien?
Jag undrar ocksÄ varför Casio valt att inte ha Tough Solar pÄ dessa nya mudmaster modeller? KÀnns rent spontant som att batteriet kommer att ta slut rÀtt snabbt med tanke pÄ Bluetooth funktionen etc?
Hej och vÀlkommen!
Jag har GG-B100-1A9 (orange band) och det Àr mina tankar om den:
1. Gillar man G-Shocks med analoga visare och tycker att GWG-1000 Àr för stor eller för dyr dÄ Àr storleken och priset pÄ GG-Bn perfekt.
2. Synk med mobilen funkar varje gÄng utan problem och jag synkar min manuellt nÀr jag behöver justera tiden eller köra Mission Log under vandringsrundan, annars SYNC OFF.
3. Alla sensorer fungerar som de skall, nÀr man aktiverar Destination sÄ visar kompassen riktningen och avstÄndet till den förut registrerade platsen inom 99 km radie!
4. NÀr man köper ny klocka sÄ kan bandet kÀnnas lite styvt men efter en eller tvÄ veckor sÄ sitter det perfekt pÄ handleden.
5. Den negativa displayen Àr lÀttlÀst, LED-belysningen strÄlande!
6. Att det stÄr 2 Är för batteriet behöver du inte bry dig om för mycket, jag rÀknar med minst det dubbla... och det Àr inte sÄ svÄrt att byta.
Köpte den mest för att prova pÄ en ana-digi-Shock och tycker att den Àr sjukt prisvÀrd, anvÀndarvÀnlig och har stark nÀrvaro pÄ handleden.
Trots mina enbart positiva upplevelser med GG-Bn sÄ Àr jag mer van vid digitala Shocks bÄde fysiskt och mentalt, sÄ denna fÄr snart sÀljas till nÄgon som mer uppskattar G-shocks med analoga visare.
Senast Àndrad: