Har ev en och sÀlja, har en som Àr intresserad men han har inte bestÀmt sig.
Ska kolla ikvÀll om han ska ha den el ej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har ev en och sÀlja, har en som Àr intresserad men han har inte bestÀmt sig.
Ja, du ser. Cirkeln Àr sluten.Hahaha jag lovar att följa ditt rÄd . Jepp det Àr min fjÀrde AR, det som Àr lite roligt med denna Àr att jag köpte den som ny frÄn start.
Eller hurJa, du ser. Cirkeln Àr sluten.
FörstÄr varför, riktigt snygg modGW-B5600 green mod. En av favoritklockorna.
du kan ju köpa minFÄr nog bli att köpa en till GA-2100
Hade jag helt glömt bortDet Àr bakgrundsbelysningen som stÀller till det. Plasten Àr helt matt och i en militÀrgrön nyans. Byggd av @Fujoor btw.
Snygg variant!Ny kronometer.
Hur var det nu med negativ display? ;-)Klockbyte ! AR is back.
AR Àr definitivt ett undantag . Den röda displayen Àr sÄ het .Hur var det nu med negativ display? ;-)
Stilren pÄ nÄgot vis. Han har bra smak herr @FujoorFörstÄr varför, riktigt snygg mod
LÀtt hÀnt. En del klockor som man sÄlt "försvinner" liksom bara frÄn minnet.Hade jag helt glömt bort
du kan ju köpa min
Ja den bygger endel men sitter ÀndÄ smÀckert pÄ en tunn handled.Fick hem denna goding igÄr! Wow, mycket trevlig. (Men saaatan vad lÄng den Àr L2L, det hade jag inte fattat.)
Jo, det funkar. Trots vÀldigt tunn handled. Men det kÀnns lite avigt. Men jag Mà STE vÀnja mig för den Àr sÄ jÀvla grymJa den bygger endel men sitter ÀndÄ smÀckert pÄ en tunn handled.
Justera in lÀnken en aning sÄ sitter den fintJo, det funkar. Trots vÀldigt tunn handled. Men det kÀnns lite avigt. Men jag Mà STE vÀnja mig för den Àr sÄ jÀvla grym
Ja, en mikrojustering till kanske. Gillar dock inte nÀr det blir för tajt, mina handleders omkrets skiftar flera gÄnger under dagen och ganska mycket ocksÄ. Jag fÄr prova mig fram lite.Justera in lÀnken en aning sÄ sitter den fint
Nu ska förhoppningsvis min MR-G bli fulladdad .