God jul x2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
God jul! Ănskar samlingen.
God jul allesammans!
Min kÀra fru gav mig en Casio G-Shock DW-5900-1ER "Walter" i julklapp
HÀrligt retro den dÀr!
Grym julklapp och bra fotat!Tackar
Casio:s produktbilder gör verkligen inte klockan rÀttvis
Det var ju nÄgon i trÄden som hade roséguldvarianten. Ska bara komma pÄ vem det varHur smÄ Àr dessa GM-s5600? Herrmodellen Àr ju inte enorm men inte heller liten. Har 15% pÄ en sida att nyttja sÄ skulle kosta mig under en tusing
@dragonhf tror jag det var om jag inte minns fel .Det var ju nÄgon i trÄden som hade roséguldvarianten. Ska bara komma pÄ vem det var
Just det! Det Àr mycket lÀttare att memorera avatars Àn namn@dragonhf tror jag det var om jag inte minns fel .
Ruskigt nice!God jul pÄ er galningar i skönaste trÄden
Pappa fick julklapp idag
Riktigt bra kvalitetskÀnsla för den pengen
Testade den tidigare och den kÀndes vÀldigt liten t.o.m. pÄ mina fjantiga 16.5cm handleder...Hur smÄ Àr dessa GM-s5600? Herrmodellen Àr ju inte enorm men inte heller liten. Har 15% pÄ en sida att nyttja sÄ skulle kosta mig under en tusing
Grym julklapp och bra fotat!
Det som du skriver brukar stÀmma in pÄ de flesta modeller hos Casio. De Àr inte alls bra pÄ att fÄ fram fina produktbilder
Ja, helt rÀtt. Jag hade den, men tyckte den var för liten sÄ jag sÄlde den. (jag har smala handleder) Den satt ungefÀr som en kostymklocka.Det var ju nÄgon i trÄden som hade roséguldvarianten. Ska bara komma pÄ vem det var
Den Àr mindre Àn Baby-G, om det hjÀlper.Hur smÄ Àr dessa GM-s5600? Herrmodellen Àr ju inte enorm men inte heller liten. Har 15% pÄ en sida att nyttja sÄ skulle kosta mig under en tusing
Testade den tidigare och den kÀndes vÀldigt liten t.o.m. pÄ mina fjantiga 16.5cm handleder...