Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
10 min, av samma anledning som dig med min lite lÀtta ocd tillÄter mig inte att köra pÄ 9Dagens viktiga frÄga:
Vad har ni för standardtimer instÀlld? AlltsÄ den man hittar flest gÄnger om man inventerar samlingen.
Min Àr 9 minuter. Spaghetti och Àgg.
![]()
Silikon i botten, guldfÀrgen i mitten (tror egentligen inte det Àr fÀrg utan nÄgon slags behandling) och sedan transparent resin ovanpÄ. SÄ pÄ pappret borde ytan vara lika tÄligt som ett vanligt resinband.Denna gillar jag. Men blank guldfÀrg pÄ ett plastarmband.
Det lÄter som mycket lÀttrepat och svÄrt att polera bort.
Eller Àr det som att polera akrylglas, nÄgon som vet?
Men dÄ blir spaghettin för mjuk och Àggen för hÄrda10 min, av samma anledning som dig med min lite lÀtta ocd tillÄter mig inte att köra pÄ 9
Annars tycker jag det Àr en tid som ligger i nÀrheten av det man ska ta tiden pÄ i de flesta fall och dÄ gÄr det fortare att stÀlla om den.
Sanningen Àr att jag i 99 % av fallen anvÀnder tajmern i ugnenMen dÄ blir spaghettin för mjuk och Àggen för hÄrda![]()