Muddie gottar sig i snön .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu har sambon fĂ„tt ta steget frĂ„n Baby-G till en âriktigâ G-Shock . Klockan var en jackpot, happy wife = happy life .
Sambon gillade ocksÄ fÀrgen, samtidigt som det Àr lite fÀrg pÄ klockan Àr den ÀndÄ hyfsat diskret . Absolut inga fel pÄ Baby-G .Verkligen bra fÀrgval. Jag tycker att BabyG Àr vÀldigt coola. Har övervÀgt att köpa en till mig sjÀlv. Hustrun Àr inte riktigt dÀr Ànnu. Det ser ut som att den inte Àr sÀrskilt mycket mindre Àn en mudmaster.
Jag har hört av en obekrÀftad kÀlla att man kan köpa en Baby-G till frugan utan att hon vet om det och sen helt enkelt ge den till henne.Verkligen bra fÀrgval. Jag tycker att BabyG Àr vÀldigt coola. Har övervÀgt att köpa en till mig sjÀlv. Hustrun Àr inte riktigt dÀr Ànnu. Det ser ut som att den inte Àr sÀrskilt mycket mindre Àn en mudmaster.
Ja det var sÄ hon blev med Presage. Men den ligger mest i skrinet.Jag har hört av en obekrÀftad kÀlla att man kan köpa en Baby-G till frugan utan att hon vet om det och sen helt enkelt ge den till henne.
Voila! SĂ„ vart hon med Baby-G
Den vita var ju nice! Undra hur displayen Àr, den ser lite rödaktig ut.TvÄ modeller jag missat.
Det finns hopp om skaplig lÀsbarhet iaf, med den nya bluetooth modulen.Den vita var ju nice! Undra hur displayen Àr, den ser lite rödaktig ut.
Baby-G Àr ju inte sÄ dyra sÄ det kan va vÀrt ett försökJa det var sÄ hon blev med Presage. Men den ligger mest i skrinet.
Halvkass display men sÄ snygg!
Ni som sitter pÄ Gulfman 9100 - Àr displayen klen eller skarp? PÄ flera youtubeklipp har jag observerat att displayen verkar vara rent ut sagt suddig.
(37 s in i klippet)
Skarp tycker jag.
Ja, den Àr ultralÀtt och sitter superbra, Àven för mig med taniga handleder.Tack. Underskattad modell som sagt. Att alla metalldelar Àr i titan Àr ju grymt.
Funderar pÄ att bestÀlla en liten julklapp till mig sjÀlv men blev osÀker pÄ displayens kvalité.
HÄller med @dragonhf , tycker ocksÄ displayen Àr skarpNi som sitter pÄ Gulfman 9100 - Àr displayen klen eller skarp? PÄ flera youtubeklipp har jag observerat att displayen verkar vara rent ut sagt suddig.
(37 s in i klippet)