• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Har börjat leta efter en G-shock, frÀmst för att jag Àr sÄ trött pÄ att jag med min nuvarande Citizen SolarnÄgonting inte kan lÀsa tiden nÀr det Àr mörkt.. FrÄn början sÄ var bakgrundsbelysning det enda krav jag hade pÄ en ny klocka. Men efter att ha hÀngt hÀr o kollat klipp pÄ YT sÄ har kravlistan utökats. Nu behöver jag minst ha Tough Solar o gÀrna multiband sÄ tiden alltid Àr rÀtt. Finns det nÄgon Ànde pÄ funktioner man ev. har anvÀndning för? :) Har börjat kika pÄ Mudmaster som ju har den eminenta höjdmÀtarfunktionen. Den enda gÄngen jag förflyttar mig höjdmÀssigt Àr nÀr jag gÄr upp pÄ andra vÄning i nÄgon annans hus... :) Budgeten ska vi inte tala om, den lÀr bli 2-3 gÄnger högre Àn jag frÄn början tÀnkt mig. Varför blir det sÄ hÀr?

Köp en Mudman G-9300... den har kompass och temp-mĂ€tare, that’s it!
Tough Solar har den, men inte MultiBand.
Sitter perfekt pĂ„ handleden, lagom stor och tuff som fan 😁👍
 
Hittar vi en Rangeman med negativ display gĂ„r det fortare😉
Fick leverans frĂ„n Englandien idag oxĂ„.👍
AlltsĂ„, jag har inte tid att jobba nĂ€r det landar massa kul saker i postlĂ„dan samtidigt 😁

HĂ„ller tummarna för att du hittar en snart dĂ„ :) Min grĂ„a Casioak har kommit till Sverige, fĂ„r se nĂ€r PostNord behagar att transportera klockan den sista strĂ€ckan 😅
 
Titta pÄ fÀrg som torkar Àr ungefÀr lika kul som att titta pÄ en pelletsbrÀnnare som beter sig exemplariskt. (HyresgÀst pÄstÄr att "nÄgot" Àr fel)
20210111_132607.jpg
 
Optimist dÀr! :) Behöver 3.5 förstoring för att kunna lÀsa.. Kan faktiskt se siffrorna pÄ bilden nÀstan helt klart utan glasögon kan dock inte lÀsa datumet lÀngst upp till höger.
.. ;)
HĂ„ller med @daniel svensson dĂ€r. GBX-100. Men det bĂ€sta hade ju vart att försöka hitta en i butik eller om nĂ„gon i nĂ€rheten har en och kolla pĂ„ den "live". 🙂
 
NÄgon som har en GMW-B5000TFG-9 över som kan tÀnka sig att sÀlja till ett humant pris? :rolleyes:
 
Senast Àndrad:
Vad skulle ni sĂ€ga att MRG-G1000 gĂ„r för just nu? Det Ă€r svĂ„rt att fĂ„ nĂ„gon uppfattning om priset, de gĂ„r sĂ„ pass sĂ€llan. Även pĂ„ Ebay spretar det vĂ€ldigt mycket.
 
Vad skulle ni sĂ€ga att MRG-G1000 gĂ„r för just nu? Det Ă€r svĂ„rt att fĂ„ nĂ„gon uppfattning om priset, de gĂ„r sĂ„ pass sĂ€llan. Även pĂ„ Ebay spretar det vĂ€ldigt mycket.
Jag skulle sÀga att rÀtt pris för en sÄn Àr mellan 10-15 tusenlappar i runda slÀngar. SÄlde min för ett tag sen och fick kolla upp vad de faktiskt sÀljs för.
 
Tillbaka
Topp