Tackar .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tackar .
Tack och bockBiltemas silikonfett har jag kört
Multiband gulfman Ă€r riktigt trevlig! Ăr det titandelar pĂ„ bezeln?9110an ute pĂ„ hal fĂ„gelbadsis
Ja, det ska det vara om jag fattat rĂ€tt Bezelringen, locket med radarsköldisen och spĂ€nnet.Multiband gulfman Ă€r riktigt trevlig! Ăr det titandelar pĂ„ bezeln?
Tack för tipset Nu ska du fÄ igen för det dÀr med mars-owgŽtBTW, Àr det nÄgon som sneglar pÄ Mayerdinkan pÄ tratten... sluta upp med det
Jag la den i minneslistan redan i fredagsBTW, Àr det nÄgon som sneglar pÄ Mayerdinkan pÄ tratten... sluta upp med det
Ska du sno min Marsdinka din jÀkel!?Tack för tipset Nu ska du fÄ igen för det dÀr med mars-owgŽt
Minneslista hit och minneslista dit, sÄlÀnge du lÄter den ligga dÀr utan att buda Àr du förlÄtenJag la den i minneslistan redan i fredags
Jag vill inte ens ha den, men bara för attSka du sno min Marsdinka din jÀkel!?
Det stÄr för lite GW eller GW-B framför siffrorna i modellbeteckningen pÄ den sÄ du o @Derix fÄr göra upp om denSka du sno min Marsdinka din jÀkel!?
Lite för hypad för mig del. Jag nöjer mig med att trissa upp priset de sista timmarnaDet stÄr för lite GW eller GW-B framför siffrorna i modellbeteckningen pÄ den sÄ du o @Derix för göra upp om den
Lite för hypad för mig del. Jag nöjer mig med att trissa upp priset de sista timmarna
Jag gillade den inte ens nÀr jag sÄg första bilderna men sen har den postats tillrÀckligt mycket hÀr för att jag skulle börja gilla denLite för hypad för mig del. Jag nöjer mig med att trissa upp priset de sista timmarna
BTW, Àr det nÄgon som sneglar pÄ Mayerdinkan pÄ tratten... sluta upp med det
Deal, elr ja, jag lÄter bli den iaf!Jag lÄter den vara om du kan hÄlla folk borta frÄn Rangemanen som ligger ute
Deal, elr ja, jag lÄter bli den iaf!
SvÄrt att bestÀmma vad alla andra gör
Men om nÄn av dem lÀser hÀr - ge fasen i Titos Rangeman!
Jag lÄter den vara om du kan hÄlla folk borta frÄn Rangemanen som ligger ute
Det Àr ju för bövelen jag som leder budgivningen pÄ den, ge fasen i den!!!Deal, elr ja, jag lÄter bli den iaf!
SvÄrt att bestÀmma vad alla andra gör
Men om nÄn av dem lÀser hÀr - ge fasen i Titos Rangeman!
Hahaha @Lord_tito88 , du fÄr ju iaf se till att ha högsta budet pÄ objektet innan du paxar!Det Àr ju för bövelen jag som leder budgivningen pÄ den, ge fasen i den!!!
Den hÀr menar du?? Den Àr fiin.En helt annan frÄga dock!
Ăr det nĂ„gon hĂ€r som sitter och klĂ€mmer pĂ„ den guld/grön/röda throwback Casioaken?
Ăr det nĂ„gon som ens har sett den irl?