• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Denna trÄd har jag missat helt! Kastar in en ett snabbt skott pÄ min Alife. :)

alife.jpg

Inte den som har mest finesser men sitter riktigt skönt. Bullbar Àr extra grov o bredden Àr nÀstan som en Rangeman. Finns dessutom i en hel del fÀrgkombinationer. Bland favoriterna under tusenlappen och har man tur hittar man nÄn för en spottstyver. GD-400
IMG_9117.JPG
Tycker den Àr cool. Hur Àr bandet? Ser ut som mudmaster band .

Tycker den Àr cool. Hur Àr bandet? Ser ut som mudmaster band .
Jo utseendet Àr mycket snarlikt men jag har dock aldrig fingrat pÄ ett Mudmasterband. Sen kan man (ganska) enkelt byta till natoband om man inte gillar orginalet.
Gjorde sÄ pÄ min andra GD-400 men jag hade dock lite för brÄttom nÀr jag bestÀllde band, skulle ju haft svarta ringar.
p1010315-jpg.748007

Senast Àndrad:
Jo utseendet Àr mycket snarlikt men jag har dock aldrig fingrat pÄ ett Mudmasterband. Sen kan man (ganska) enkelt byta till natoband om man inte gillar orginalet.
Gjojrde sÄ pÄ min andra men jag hade dock lite för brÄttom nÀr jag bestÀllde band, skulle ju haft svarta ringar.
p1010315-jpg.748007
Gillar touchen med morötterna dÀr.

Hatade negativa displayer innan jag fick dessa tvÄ. BÄda Àr faktiskt helt lÀsbara i de flesta situiationer. Speciellt protreken, den har en grym display.
20180412_192357.jpg

Hade en grön rangeman tidigare, den var ju cool men helt vÀrdelös display. SÄg aldrig vad den visade..:banghead:

Negativ Rangeman Àr onekligen dÄlig, fick min förra g-9000 kÀnnas som positiv display... :D

Trots det Àgt den tvÄ ggr :blackeye:

Ascool! Jag var i Alifes butik i NY nĂ€r den var ny. RĂ€tt meckig att hitta och man blev inslĂ€ppt via ”buzzer”.
Åfan, cool! Visste inget om denna, köpte den mest för att "man ska ju ha en G-Schock i alla fall" och förstod efterĂ„t att den var vĂ€ldigt sĂ€llsynt. Vilket Ă„r var detta?

Åfan, cool! Visste inget om denna, köpte den mest för att "man ska ju ha en G-Schock i alla fall" och förstod efterĂ„t att den var vĂ€ldigt sĂ€llsynt. Vilket Ă„r var detta?
"The G-Shock Facebook Page released photos of a new limited edition collaboration watch. The watch is a partnership with NYC streetwear boutique ALIFE and is coming in October 2015. The G-Shock GDX6900AL-2 ‘Young America’ has a unique “stars and stripes” design with a white face and the ALIFE logo on the band and keeper."
https://www.g-central.com/alife-x-g-shock-gd-x6900al-2-collaboration-watch/

VÀntar spÀnt hem min tradera impuls köp ;) en helt ny Casio G-shock oanvÀnd enligt annonsen. En hint Àr att den sÀljs pÄ rea sÄg jag pÄ nÀtet för ca800kr men har kostar runt 1300kr! nÄgon som kan gissa?

Tillbaka
Topp