Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Awesome!!
Dessa kommer landa nÀsta vecka, sÄ ni vet.
Det kommer dÀremot inte sÄ mÄnga som vÀntat i första leveransen.
Halv-awesome, flera kommer fÄ vÀnta pÄ nÀsta leverans.Awesome!!
You snooze you lose!Halv-awesome, flera kommer fÄ vÀnta pÄ nÀsta leverans.
Fair enough. Jag har inget emot att vÀnta sÄ lÀnge jag fÄr en chans att ge Globen mina pengar.Halv-awesome, flera kommer fÄ vÀnta pÄ nÀsta leverans.
Vart fÄr jag tag pÄ denna?
Min fru gick igÄng som fan pÄ den. Hade bestÀllt 2st, en att anvÀnda och en att spara men frugan gick igÄng stenhÄrt pÄ den och i princip krÀvde en sÄ nu har jag försökt öka bestÀllningen till 3st.
@Molle gick igÄng hÄrt pÄ specialdisplayen men jah kan inte pÄstÄ att jag mÀrkte nÄgon skillnad.
Dessa kommer landa nÀsta vecka, sÄ ni vet.
Det kommer dÀremot inte sÄ mÄnga som vÀntat i första leveransen.
HÄller man tummarna man fÄr en i förstaHalv-awesome, flera kommer fÄ vÀnta pÄ nÀsta leverans.
SÄvÀl pacparts som watchtech pÄstÄr att bezel och band gÄr att bestÀlla till en dw-6600-1v.
Skulle den vara fejk för att datumen Àr omkastat? JÀkla fejkeri tror du inte den nya modulen anpassar datumet efter Europa/USA? Det har ju varit pÄ folks önskelista lÀnge.
Man mÄste utgÄ ifrÄn att denna bild Àr fake... Jag sÄg tidigt nÀr det började florera rykten, att den skulle ha safirglas, jag sÄg Àven att datumet var dag/mÄnad istÀllet för mÄnad/dag. Det kanske gÄr att skifta? Det skulle i alla fall passa mig bÀttre eftersom det Àr sÄ man normalt skriver ut datumet nÀr det börjar med veckodag...
det har absolut varit pÄ min önskelistaSkulle den vara fejk för att datumen Àr omkastat? JÀkla fejkeri tror du inte den nya modulen anpassar datumet efter Europa/USA? Det har ju varit pÄ folks önskelista lÀnge.
Portermodellen kommer ju bara till Japan, stÀmmer sÀkert.Vill minnas att dlc versionen slÀpps 18/4,
NÄn som vet om jag minns rÀtt/fel?
Du ser ju mina foton ovan. Enligt Casio skulle den ha safirglas men Casio hade fel info i sina interna dokument. SÄ den har alltsÄ mineralglas.
Man mÄste utgÄ ifrÄn att denna bild Àr fake... Jag sÄg tidigt nÀr det började florera rykten, att den skulle ha safirglas, jag sÄg Àven att datumet var dag/mÄnad istÀllet för mÄnad/dag. Det kanske gÄr att skifta? Det skulle i alla fall passa mig bÀttre eftersom det Àr sÄ man normalt skriver ut datumet nÀr det börjar med veckodag...
Ja, safirglasmyten dog tidigt , men bilder pÄ klockan har haft olika datumvisningar, jag har valt att tro pÄ dina bilder (dÀrför jag trodde den jag la upp Àr fake). Men visst vore det trevligt om det gick att skiftaPortermodellen kommer ju bara till Japan, stÀmmer sÀkert.
Du ser ju mina foton ovan. Enligt Casio skulle den ha safirglas men Casio hade fel info i sina interna dokument. SÄ den har alltsÄ mineralglas.
Du kan sÀkerligen hitta manualen för modulen.Ja, safirglasmyten dog tidigt , men bilder pÄ klockan har haft olika datumvisningar, jag har valt att tro pÄ dina bilder (dÀrför jag trodde den jag la upp Àr fake). Men visst vore det trevligt om det gick att skifta
Nu Ă€r det sĂ„ att jag Ă€r ute efter min första G-Shock, vad rekommenderar ni att köpa? Ăr en vilsen grabb i G-Shock trĂ€sket men riktigt intresserad!
Folk brukar börja med gwm5610 och sluta med gw-5000. SjĂ€lv samlar jag bara pĂ„ screwbacks. Kolla hĂ€r.Nu Ă€r det sĂ„ att jag Ă€r ute efter min första G-Shock, vad rekommenderar ni att köpa? Ăr en vilsen grabb i G-Shock trĂ€sket men riktigt intresserad!
Gillar du den i stĂ„l och tycker att priset Ă€r OK sĂ„ Ă€r det bara att köra. Det Ă€r den roligaste G-Shocken pĂ„ mĂ„nga Ă„r enligt mig. Nu vet jag inte var du bor men Klockmaster Globen Ă€r sponsorer hĂ€r pĂ„ Kobra Kai och har gott rykte.Nu Ă€r det sĂ„ att jag Ă€r ute efter min första G-Shock, vad rekommenderar ni att köpa? Ăr en vilsen grabb i G-Shock trĂ€sket men riktigt intresserad!
Den modell som fick mig fast i G-shocktrĂ€sket var DW-6900 (Hade först GA-100 och en 5600)Nu Ă€r det sĂ„ att jag Ă€r ute efter min första G-Shock, vad rekommenderar ni att köpa? Ăr en vilsen grabb i G-Shock trĂ€sket men riktigt intresserad!
Bara att sÀtta dit en bezel Ä band frÄn en dw6900 enligt watchuseekHar en DW-6600 frÄn 1994 dÀr plasthöljet spruckit helt och lossnat frÄn klockan. Vet nÄgon om det gÄr att fÄ tag pÄ ett nytt?
Ăven armband behövs.
Vad kommer priset ligga pÄ ungefÀr?Gillar du den i stÄl och tycker att priset Àr OK sÄ Àr det bara att köra. Det Àr den roligaste G-Shocken pÄ mÄnga Är enligt mig. Nu vet jag inte var du bor men Klockmaster Globen Àr sponsorer hÀr pÄ Kobra Kai och har gott rykte.
6000krVad kommer priset ligga pÄ ungefÀr?
Inte sÄ illa, jag har kollar pÄ mudmaster och GA 100.
Enligt manualen gÄr det att byta:Du kan sÀkerligen hitta manualen för modulen.
âFind my phoneâ kĂ€nns ju i alla fall rĂ€tt meningslöst nĂ€r de specar blĂ„tandsrĂ€ckvidden till 2 meter.Enligt manualen gĂ„r det att byta:
http://support.casio.com/en/manual/...821.989262129.1523347061-982400813.1522237890
Och jag har för mig att jag lÀst pÄ wus att man kan testköra klockan om man tankar ner appen.
Förutom att bluetooth mest kÀnns som en gimmick sÄ tycker jag att den nya modulen verkar grymt bra. Hoppas att den kommer i fler modeller.
âFind my phoneâ kĂ€nns ju i alla fall rĂ€tt meningslöst nĂ€r de specar blĂ„tandsrĂ€ckvidden till 2 meter.