• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FDC00AAC-CAB2-49A3-9312-410B2A9D1B5C.jpeg
6E53D735-89FD-4509-85DD-90A5A17F65CD.jpeg

Löjligt trevlig den hÀr! GMW-B5000
Riktigt bra bilder. Ser gÀrna mer av den. Kanske ditt vettigaste köp i Är? ;)

gmw5000.jpg

Man mÄste utgÄ ifrÄn att denna bild Àr fake... Jag sÄg tidigt nÀr det började florera rykten, att den skulle ha safirglas, jag sÄg Àven att datumet var dag/mÄnad istÀllet för mÄnad/dag. Det kanske gÄr att skifta? Det skulle i alla fall passa mig bÀttre eftersom det Àr sÄ man normalt skriver ut datumet nÀr det börjar med veckodag...
9539BF4A-5B36-4F4E-891E-BB6F30C47D93.jpeg

Vi fÄr vÀl vÀnta pÄ att ta del av dina intryck nÀr du haft lite tid med den. Det jag noterar Àr att den Àr slÀt pÄ ovansidan, Àr den lÀgre ocksÄ?

Än den bredvid exempelvis. "Protection" och "G-Shock" Ă€r ju inte prĂ€glade pĂ„ en upphöjd del av bezel som det brukar vara. Bezel ser plan ut pĂ„ ovansidan
195C8918-42B6-4FF6-9B66-9578C27D69D0.jpeg

Plan och blank. StÄl Àr plan och vertikalt borstad.

Ja, denna Àr nog lite tunnare Àn solcellsmodellerna (har inte kollat spec). Har ju inte anvÀnt min med skruvbaksida sedan japanen kladdade pÄ den och sonens vita kan jag ju inte gÄ runt med, blir ett jÀkla liv dÄ.

Jag har faktiskt blivit lite besatt av mudman nyligen och bestÀllt tvÄ stycken som Àr pÄ G. Kan du ta nÄgon jÀmförelse bild med annan kÀnd g shock?

Edit: Vilken modell Àr det? Standard modellen har vÀl röda detaljer. Inte orangea? Visst Àr det en gw-9300cm?

Senast Àndrad:
Jag har faktiskt blivit lite besatt av mudman nyligen och bestÀllt tvÄ stycken som Àr pÄ G. Kan du ta nÄgon jÀmförelse bild med annan kÀnd g shock?

Edit: Vilken modell Àr det? Standard modellen har vÀl röda detaljer. Inte orangea? Visst Àr det en gw-9300cm?

Vilka bestÀllde du? Om en fÄr frÄga hehe :)
Gillar Mudman sjÀlv, g-9300 har kÀnts lockande lÀnge nu men inte helt sÄlt pÄ layouten pÄ displayen (mest ögat). GG-1000 Àr cool med. Och inte minst 9000 med sin mindre storlek, sÄlde en nyss men kommer nog köpa en till igen...

Vilka bestÀllde du? Om en fÄr frÄga hehe :)
Gillar Mudman sjÀlv, g-9300 har kÀnts lockande lÀnge nu men inte helt sÄlt pÄ layouten pÄ displayen (mest ögat). GG-1000 Àr cool med. Och inte minst 9000 med sin mindre storlek, sÄlde en nyss men kommer nog köpa en till igen...
En gw-9300cm (men in camouflage) och en gw-9300dc desert camo. BÄda med kolfiber strap. Mest för att fÀrgkombinationerna Àr sÄ snygga :)
G-Shock-Mudman-GW-9300CM-1JR-3.jpg
casio_gshock_gw9300dc1er_mudman_master_in_desert_camouflage_black__khaki_1510336589_9c64b0be.jpg

Tillbaka
Topp