Riktigt bra bilder. Ser gÀrna mer av den. Kanske ditt vettigaste köp i Är?
Löjligt trevlig den hÀr! GMW-B5000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra bilder. Ser gÀrna mer av den. Kanske ditt vettigaste köp i Är?
Faktiskt sett den hÀr pÄ forumet. Inte den vackraste mrg jag sett precis men smaken Àr som baken. KÀnns lite som stÄl g-shock meets Cartier.https://www.blocket.se/vi/78798777.htm
Har aldrig sett denna,nÄgon annan med info?
Har bara lÄnat den för recensionens skull, bestÀllde den bara i stÄl.Riktigt bra bilder. Ser gÀrna mer av den. Kanske ditt vettigaste köp i Är?
Yepp, anvÀnd dagligen utan hÀnsyn sedan Basel och sÀkerligen Àven strax innan Basel.RESPECT !!!
Hmm... har den redan fÄtt sig en jack nere pÄ hörnet vid SET (+) ?
NÀ den va hemsk,blev lite nyfiken om det va nÄgon limiterad modell eller nÄgot.Faktiskt sett den hÀr pÄ forumet. Inte den vackraste mrg jag sett precis men smaken Àr som baken. KÀnns lite som stÄl g-shock meets Cartier.
RESPECT !!!
Hmm... har den redan fÄtt sig en jack nere pÄ hörnet vid SET (+) ?
Cool! Borsta den!
Det Àr nog inte helt lÀtt. Testade att repa den med min nyckel, gick inte. Och man vill ju inte borsta igenom coatingen sÄ det Àr inget jah skulle rekommendera.Cool! Borsta den!
Nej, sannolikt en dum idé i verkligheten. Men den vore Ànnu vassare sÄ, om Àn mindre hiphop.Det Àr nog inte helt lÀtt. Testade att repa den med min nyckel, gick inte. Och man vill ju inte borsta igenom coatingen sÄ det Àr inget jah skulle rekommendera.
Och man gillar ju hiphop!!!Nej, sannolikt en dum idé i verkligheten. Men den vore Ànnu vassare sÄ, om Àn mindre hiphop.
Man mÄste utgÄ ifrÄn att denna bild Àr fake... Jag sÄg tidigt nÀr det började florera rykten, att den skulle ha safirglas, jag sÄg Àven att datumet var dag/mÄnad istÀllet för mÄnad/dag. Det kanske gÄr att skifta? Det skulle i alla fall passa mig bÀttre eftersom det Àr sÄ man normalt skriver ut datumet nÀr det börjar med veckodag...
Kiahh! SÄg ytterligare ett filmklipp dÀr dagen stod före mÄnaden sÄ det kÀndes hoppfullt Tack för bekrÀftelsen
Den dÀr och ett par siden string
SÄ underbart klockrent att repa den utan att bry sig, inget daltande dÀr inte.
Kiahh! SÄg ytterligare ett filmklipp dÀr dagen stod före mÄnaden sÄ det kÀndes hoppfullt Tack för bekrÀftelsen
Hur Àr tyngden?
GĂŒld Ă€r blank, ja. LĂ€gre Ă€n vad?Vi fĂ„r vĂ€l vĂ€nta pĂ„ att ta del av dina intryck nĂ€r du haft lite tid med den. Det jag noterar Ă€r att den Ă€r slĂ€t pĂ„ ovansidan, Ă€r den lĂ€gre ocksĂ„?
Ăn den bredvid exempelvis. "Protection" och "G-Shock" Ă€r ju inte prĂ€glade pĂ„ en upphöjd del av bezel som det brukar vara. Bezel ser plan ut pĂ„ ovansidanGĂŒld Ă€r blank, ja. LĂ€gre Ă€n vad?
Ăn den bredvid exempelvis. "Protection" och "G-Shock" Ă€r ju inte prĂ€glade pĂ„ en upphöjd del av bezel som det brukar vara. Bezel ser plan ut pĂ„ ovansidan
Fet! Hoppas att stÄlisarna landar tidigt nÀsta vecka
GĂŒld GMW-B5000
Jag har faktiskt blivit lite besatt av mudman nyligen och bestÀllt tvÄ stycken som Àr pÄ G. Kan du ta nÄgon jÀmförelse bild med annan kÀnd g shock?
Jag har faktiskt blivit lite besatt av mudman nyligen och bestÀllt tvÄ stycken som Àr pÄ G. Kan du ta nÄgon jÀmförelse bild med annan kÀnd g shock?
Edit: Vilken modell Àr det? Standard modellen har vÀl röda detaljer. Inte orangea? Visst Àr det en gw-9300cm?
En gw-9300cm (men in camouflage) och en gw-9300dc desert camo. BÄda med kolfiber strap. Mest för att fÀrgkombinationerna Àr sÄ snyggaVilka bestÀllde du? Om en fÄr frÄga hehe
Gillar Mudman sjÀlv, g-9300 har kÀnts lockande lÀnge nu men inte helt sÄlt pÄ layouten pÄ displayen (mest ögat). GG-1000 Àr cool med. Och inte minst 9000 med sin mindre storlek, sÄlde en nyss men kommer nog köpa en till igen...
Har ocksÄ varit lite sugen pÄ de dÀr modellerna!En gw-9300cm (men in camouflage) och en gw-9300dc desert camo. BÄda med kolfiber strap.