Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vilken rolig! NÀr Àr den ifrÄn?DretvÀder sÄ man fick ta och pigga upp sig med en annan munter rova.
Det fick bli min DW-6900FS "Time Is Money". Riktigt skön vÄrkÀnsla pÄ den. Den Àr rÀtt limiterad, en av 500!
Vilken rolig! NÀr Àr den ifrÄn?
Nice! Minns nÀr LRG kom till Sverige.DretvÀder sÄ man fick ta och pigga upp sig med en annan munter rova.
Det fick bli min DW-6900FS "Time Is Money". Riktigt skön vÄrkÀnsla pÄ den. Den Àr rÀtt limiterad, en av 500!
Efter #me too skulle jag vÀl inte skylta med att ha samma klocka som den gubben Men det Àr cool att den suttit Àven pÄ personer som haft rÄd med dyrare grejer
Hmmm ballar alltid ur nÀr man börjar med G-Shock av nÄgon anledning.
Vad gillar du den jÀmfört med Rangeman? Har haft tvÄ Rangeman men var sugen pÄ denna bÄda gÄngerna.
StorleksmÀssigt klart bÀttre! Denna mÀrks ju knappt av pÄ armen. Det kan man ju inte sÀga om rangeman direktVad gillar du den jÀmfört med Rangeman? Har haft tvÄ Rangeman men var sugen pÄ denna bÄda gÄngerna.
BÀttre Àn Gulfmaster?
Och Mudman finns med radiosynk, JDM-varianten GW-9300! (Dock lite dyrare ...)Jag tycker att altimeter, barometer och radiosynk inte Àr vÀrda 1000 kr mer... + att Mudman har lagom storlek för alla tillfÀllen...
Inget Àr bÀttre Àn gulfmaster!BÀttre Àn Gulfmaster?
Har tvÄ jdm pÄ vÀg in. Den hÀr modellen rÄkade bara hamna i mitt knÀ!Och Mudman finns med radiosynk, JDM-varianten GW-9300! (Dock lite dyrare ...)
Har tvÄ jdm pÄ vÀg in. Den rÄkade bara hamna i mitt knÀ!
Kunde inte bestÀmma migHar du köpt tre?
Som vanligt efter dina foton blev jag sugen pÄ en, mÄste nog testa snart
Kolla med Globen. Datumet Àr inte satt Àn. Vi trodde denna vecka men sÄ verkar det ju inte bli.NÀr och var kan man hugga den dÀra full-metal stÄlisen GMW-B 5000?
Har du köpt tre?
Som vanligt efter dina foton blev jag sugen pÄ en, mÄste nog testa snart
Samma hÀr, bilder frÄn @Fujoor gör en alltid köpsugen!
Den dÀr stÄlvarianten kÀnns som ett mÄste. Tror nÄn skrivit svenskt listpris, men glömt ... vad kan det vara, tro?
GW-M5610-1ER Àr vÀl en riktigt bra början. Inte den billigaste, men har dom klassiska funktionerna radiosynk och soldrift som gör den till en evighetsmaskin.Har börjat bli sugen pÄ en av de kantiga, klassiska G-shocks att ha som trÀningsklocka. Men jag vet inte riktigt vilken av dem... nÄgra rekommendationer?