• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DretvÀder sÄ man fick ta och pigga upp sig med en annan munter rova.
Det fick bli min DW-6900FS "Time Is Money". Riktigt skön vÄrkÀnsla pÄ den. Den Àr rÀtt limiterad, en av 500!
IMG_9159.JPG
IMG_9153.JPG
IMG_9151.JPG
IMG_9154.JPG

Jag tycker att altimeter, barometer och radiosynk inte Àr vÀrda 1000 kr mer... + att Mudman har lagom storlek för alla tillfÀllen...

Har börjat bli sugen pÄ en av de kantiga, klassiska G-shocks att ha som trÀningsklocka. Men jag vet inte riktigt vilken av dem... nÄgra rekommendationer?

Samma hÀr, bilder frÄn @Fujoor gör en alltid köpsugen! :)

Den dÀr stÄlvarianten kÀnns som ett mÄste. Tror nÄn skrivit svenskt listpris, men glömt ... vad kan det vara, tro?

Har börjat bli sugen pÄ en av de kantiga, klassiska G-shocks att ha som trÀningsklocka. Men jag vet inte riktigt vilken av dem... nÄgra rekommendationer?
GW-M5610-1ER Àr vÀl en riktigt bra början. Inte den billigaste, men har dom klassiska funktionerna radiosynk och soldrift som gör den till en evighetsmaskin.

Tillbaka
Topp