23Vet ni vad? Jag har spenderat hela dagen pĂ„ att leta runt i huset efter försvunna klockor. Denna skattjakt resulterade i ett antal ânyaâ hittade klockor.
NÄgon som vÄgar sig pÄ en gissning hur mÄnga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
23Vet ni vad? Jag har spenderat hela dagen pĂ„ att leta runt i huset efter försvunna klockor. Denna skattjakt resulterade i ett antal ânyaâ hittade klockor.
NÄgon som vÄgar sig pÄ en gissning hur mÄnga?
Bra jagat!!!Bra gissningar allihopa, det rĂ€tta antalet ânyfunnaâ klockor efter dagens skattjakt Ă€r 39 stycken.
Klart vi vill se!Bra gissningar allihopa, det rĂ€tta antalet ânyfunnaâ klockor efter dagens skattjakt Ă€r 39 stycken.
Vill ni se bilder, en del var faktiskt G-Shocks sÄ,det blir inte bara OT-mÀrken.
Ă herre vilken bra start pĂ„ helgen! BilderBra gissningar allihopa, det rĂ€tta antalet ânyfunnaâ klockor efter dagens skattjakt Ă€r 39 stycken.
Vill ni se bilder, en del var faktiskt G-Shocks sÄ,det blir inte bara OT-mÀrken.
BÀttre att sÄga alu . Grötar sÄ jÀkligt med vinkelslipHmm, vet inte om jag ska lÄta dig gÄ lös pÄ den dÀr durkplÄten du nÀmnde förut!
VĂ€ldigt snyggt!
Hur ser den kĂ€nda delen av samlingen ut om du kan "hitta" 39 stycken?Bra gissningar allihopa, det rĂ€tta antalet ânyfunnaâ klockor efter dagens skattjakt Ă€r 39 stycken.
Det Ă€r helt magisktBra gissningar allihopa, det rĂ€tta antalet ânyfunnaâ klockor efter dagens skattjakt Ă€r 39 stycken.
Bra gissningar allihopa, det rĂ€tta antalet ânyfunnaâ klockor efter dagens skattjakt Ă€r 39 stycken.
à h fan. Det dÀr sÄg inte sÄ kul ut. Jag har tÀnkt slÄ till pÄ en sÄn dÀr ett tag men just den negativa displayen hÄller mig tillbaka. Det dÀr gav mig inte nÄgot förnyat sug.Nyinkommet, tur klockmagasinet har fri retur för jag vetefan om den svarta fÄr stanna. Displayen Àr tÀmligen svÄravlÀsta tyvÀrr.
Se sista bilden, verkligen mörkt i vissa vinklar. Trots att bilderna Àr tagna i skenet av taklampa.
DW-5600MW-7 - riktigt frÀsch bekantskap. Sneglat lÀnge pÄ den.
Wow, alpinisterna!!!! Speciellt den vita.GÀng 2 kommer hÀr...
G-Shock GW5000
Garmin Fenix 5S Plus
G-Shock DW5600-MS
Seiko Sarb 017
Seiko Alpinist 8F56 SBCJ021 (titan)
Seiko Alpinist 8F56 SBCJ019 (titan)
Titan alpinisterna Àr ser man inte varje dagGÀng 2 kommer hÀr...
G-Shock GW5000
Garmin Fenix 5S Plus
G-Shock DW5600-MS
Seiko Sarb 017
Seiko Alpinist 8F56 SBCJ021 (titan)
Seiko Alpinist 8F56 SBCJ019 (titan)
Imponerande samling du hittade idag. Hur mÄnga klockor har du totalt i samlingen ungefÀr?GÀng 5... Puh!
Seiko SKA371 (BSK)
Steinhart Ocean One (aldrig anvÀnd)
Seiko Alpinist 6R15-01K0
ZRC North Adventure (aldrig anvÀnd)
MTM Falcon
Seiko SKX007K (aldrig anvÀnd)
Ja, de Àr fina. Den Àr vÀldigt ovanlig och det Àr svÄrt att se pÄ bilden men den Àr egentligen cremefÀrgad.Wow, alpinisterna!!!! Speciellt den vita.
Nej, de Àr som sagt ganska ovanliga. Tror den svarta Àr en av de mest ovanliga du kan finna. Det finns en blÄ som Àr limiterad och Ànnu svÄrare att finna.Titan alpinisterna Àr ser man inte varje dag
Tack sÄ mycket! Ja du, Àrligt talat har jag ingen aning. Kanske kan det vara hundra, men jag vet inte.Imponerande samling du hittade idag. Hur mÄnga klockor har du totalt i samlingen ungefÀr?
Ja, tycker du ska starta den dĂ€r Minimalist-trĂ„den sĂ„ jag kanske kan fĂ„ ordning pĂ„ mitt liv. Detta Ă€r ju som sagt âbaraâ klockor och de Ă€r ju smĂ„ objekt till skillnad frĂ„n mycket annat.Helt galet @Daion
Jag har blivit intresserad av minimalism nu bara för nÄgon mÄnad sedan dÄ jag fick höra talas om det. Har tidigare inte ens vetat att detta begrepp fanns. Finns det nÄgon trÄd pÄ detta forum om det?
Ăr vĂ€ldigt intresserad att sprĂ„kas vid om detta (tro det eller ej, ni som vet hur mkt samlingar jag har).
@Derix
Har inte du flera guror oxÄ?
En egen trÄd lÄter bra! I övrig rekommenderar jag filmen av The minimalistsVad jag vet sÄ finns det ingen trÄd om minimalism men vi borde kanske skapa en? Det finns mycket bra filmer och kanaler pÄ Youtube kring Àmnet.
Jag har faktiskt bara en Telecaster och en Stratocaster kvar. NÀr det var som vÀrst sÄ var klockbudgeten och gitarrbudgeten lika stora
FÄr se vad jag kan göra framöver. MÄste ju hÄlla rÀtt pÄ alla dessa G:s sÄ de hittar rÀtt till sina burkar och kartonger.@Daion
Jag och de flesta hĂ€r Ă€r jĂ€tte nyfikna pĂ„ VAD VĂGER hela G-Shock samlingen???