SÄn tur Àr sÄ trillar det snart in lite nya grejer för den har suttit pÄ handleden i snart en mÄnad. Vore ju trist att tröttna innan vi ens börjat...Den dÀr blir toppen i OWGmarch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄn tur Àr sÄ trillar det snart in lite nya grejer för den har suttit pÄ handleden i snart en mÄnad. Vore ju trist att tröttna innan vi ens börjat...Den dÀr blir toppen i OWGmarch
Den förbannade elen alltsÄ, min förbrukning i januari mÄnad gick pÄ inte mindre Àn 3,8k
Tur det finns rimliga klockor för oss med 70-talsvillor!
Jag brukar ligga dÀr och nosa runt 4-4500/mÄn jag med om jag inte eldar i kaminen, men dÄ kostar veden istÀllet...
Gjorde en överslagsrÀkning av dom 12 första mÄnaderna i huset. I genomsnitt Àr huset (rÀnta och driftkostnaderna) 2 tkr lÀgre per mÄnad Àn hyresrÀtten vi tidigare bodde i
Vi hade ocksÄ all time high under januari, 3153 kWh brÀnde vi av. KÀnner att jag kommer behöva nÄgot stÀrkande nÀr el/elnÀtsrÀkningen kommer Februari verkar ju inte bli bÀttre heller
Ett par mÄnader om Äret Àr det bara att blunda och betala Det kÀkar rejÀlt med pellets nu nÀr det Àr kallt, men snart lugnar det ner sig igenVerkligen trÄkiga utgifter! Jag vÄgar inte skriva vad vi har i elrÀkning i vÄrat ombyggda sommarhus. Det Àr sÄ sjukt vansinnigt att man blir ledsen.
KÀnns, att MRG har jÀtte bekvÀma band! StÀmmer det?Galet fin den dÀr Àr!
KÀnns, att MRG har jÀtte bekvÀma band! StÀmmer det?
Det Àr ju ÀndÄ ett klockforum och inte vi i villa eller liknande!!!
Tycker displayen pÄ den gröna Àr betydligt mer skarp och lÀttlÀst Àn den pÄ Rangeman. Blir nog att returnera tillbaka klockan .Jag misstÀnkte det, hur Àr den jÀmfört med den gröna 5610an du köpte?
Ăr inte tillrĂ€ckligt mogen att skaffa sĂ„na "lyxiga" g-shocks..Yes, hĂ€rligt tjockt band som sitter som gjuten
Ăr inte tillrĂ€ckligt mogen att skaffa sĂ„na "lyxiga" g-shocks..
Bra squad!Jag och mina lilla banditer (a.k.a G-Squad ) hÀlsar andra G-Shock gang medlemmar!
Ser riktigt fin ut! Följer Ăberleben pĂ„ Instagram sĂ„ har koll pĂ„ deras grejer (och att det Ă€r USA ). Har sjĂ€lv varit sugen pĂ„ att bestĂ€lla ett tĂ€ndstĂ„l och en kuksa frĂ„n dem men det blev rĂ€tt dyrt med frakt, tullavgift och moms sĂ„ jag köpte aldrig nĂ„got. Hur kĂ€nns kvalitĂ©n pĂ„ den?Moddad stĂ„lis pĂ„ em.
Edit: dubbelpostade visst. Börjar bli senil.
@MaBr fick hem denna kastrull/kaffekanna frĂ„n ĂŒberleben igĂ„r. Hört talas om dom? Trodde sĂ„klart den var den Tyskland men det var ett amerikanskt företag. Som tur var betalade jag endast en liten summa moms.
KĂ€nns riktigt bra. Lite omstĂ€ndigt att skruva pĂ„ handtaget hela tiden men vill man fĂ„ ner storleken sĂ„... Jag kollade inte ens att det var frĂ„n usa. LĂ€ste bara namnet och bestĂ€llde. Klantigt. Men det gick ju bra Ă€ndĂ„.Ser riktigt fin ut! Följer Ăberleben pĂ„ Instagram sĂ„ har koll pĂ„ deras grejer (och att det Ă€r USA ). Har sjĂ€lv varit sugen pĂ„ att bestĂ€lla ett tĂ€ndstĂ„l och en kuksa frĂ„n dem men det blev rĂ€tt dyrt med frakt, tullavgift och moms sĂ„ jag köpte aldrig nĂ„got. Hur kĂ€nns kvalitĂ©n pĂ„ den?
TrÀkÄsa, tror jag
Detsamma! Ball logga pÄ lightknappenTrevlig helg alla G's!
(GW-6902K)
Du glömde sÄgenNu jÀklar ska det bytas bezel
KÀnns lite overkill, men go for itNu jÀklar ska det bytas bezel
Vinkelslipen ligger pÄ golvet bredvid migDu glömde sÄgen
Better safe than sorry??KĂ€nns lite overkill, men go for it
Precis! Blev en handgjord frÄn Norrland istÀllet, kÀnns bÀttre. Mudmaster för relevans!TrÀkÄsa, tror jag
Bra outdoorfeeling pÄ den bildenPrecis! Blev en handgjord frÄn Norrland istÀllet, kÀnns bÀttre. Mudmaster för relevans!
Bra kombo!I am nöjd alltsÄ
Muchos bÀttre med blÄ text Àn mörkgrÄ
Samma för mig...Jag Àr typ alltid maximalist All in i alla intressen. Inte helt i tiden kanske, men jag blir alltid uppslukad
Japp, det lyfte verkligen helheten!I am nöjd alltsÄ
Muchos bÀttre med blÄ text Àn mörkgrÄ