Japp, frÀscht!I am nöjd alltsÄ
Muchos bÀttre med blÄ text Àn mörkgrÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Japp, frÀscht!I am nöjd alltsÄ
Kontrasten nÀr man gÄr frÄn detta:
Till detta:
Tror det fÄr bli en grön dw till helgen, ser ju grymt fin utTycker displayen pÄ den gröna Àr betydligt mer skarp och lÀttlÀst Àn den pÄ Rangeman. Blir nog att returnera tillbaka klockan .
Har inte tagit pÄ min sea dweller pÄ bra lÀnge. Det Àr bara gshock som gÀller nu. SÄ ingen kontrast alls för min del.Kontrasten nÀr man gÄr frÄn detta:
Till detta:
Det Àr en hömpbÀck whale i siluett pÄ tavlan ocksÄ .Detsamma! Ball logga pÄ lightknappen
Jag har eldat hela tiden nÀr det Àr som kallast men det Àr rÀtt sÄ mycket jobb och det blir skrÀpigt. Men i USA finns fÀrdiga gravity fed pellet ovens som sköter sig sjÀlva i 20-30h med endast lite asktömning. De kan stÄ dÀr kaminen Àr. Ganska sÄ smart faktiskt! Kanske det kan vara nÄgot?Shit assÄ. Ser att jag skrev förbrukning men det ska sÄklart vara den totala kostnaden inkl nÀtavgift osv Den var pÄ 2400kwh och Àr nytt all Time high sen vi flyttade in. Inga element pÄslagna, bara en luftvÀrmepump som stÄr Ä gÄr hela tiden och lite eldande i kaminen!
Ett par mÄnader om Äret Àr det bara att blunda och betala Det kÀkar rejÀlt med pellets nu nÀr det Àr kallt, men snart lugnar det ner sig igen
Vi fÄr vÀrma oss inombords med lite kul G-shopping istÀllet
Det vÀrsta Àr ju att jag oxÄ villhöver en sÄn nu....Men jag vill ju hellre klippa @Derix slitna trÄksub Àn att ge elnÀtsbolaget massa arbetsbidrag
Det dÀr lÄter lÄter ju som nÄgot man verkligen vill ha! Att kliva upp pÄ morgonen och möta en tÀnd kamin Àr nÄgot jag drömt om lÀnge och tÀnkt mycket pÄ. Fantasin har dragit ivÀg Ät nÄgon form av timerstyrd tÀndmekanism, gÀrna via app över Wi-Fi. Har dock aldrig kommit pÄ lösningenJag har eldat hela tiden nÀr det Àr som kallast men det Àr rÀtt sÄ mycket jobb och det blir skrÀpigt. Men i USA finns fÀrdiga gravity fed pellet ovens som sköter sig sjÀlva i 20-30h med endast lite asktömning. De kan stÄ dÀr kaminen Àr. Ganska sÄ smart faktiskt! Kanske det kan vara nÄgot?
Kom igen nu! Du skulle ju blÀstra denDet vÀrsta Àr ju att jag oxÄ villhöver en sÄn nu....
Fast inte sandpapprad, sÄ den fÄr du knipa
SÄ ska nÄn flippa sin stÄlis.. PMa moi
à t dig jaKom igen nu! Du skulle ju blÀstra den
Det dÀr lÄter lÄter ju som nÄgot man verkligen vill ha! Att kliva upp pÄ morgonen och möta en tÀnd kamin Àr nÄgot jag drömt om lÀnge och tÀnkt mycket pÄ. Fantasin har dragit ivÀg Ät nÄgon form av timerstyrd tÀndmekanism, gÀrna via app över Wi-Fi. Har dock aldrig kommit pÄ lösningen
Sorry för off topic men det Àr jÀvligt kallt!Det dÀr lÄter lÄter ju som nÄgot man verkligen vill ha! Att kliva upp pÄ morgonen och möta en tÀnd kamin Àr nÄgot jag drömt om lÀnge och tÀnkt mycket pÄ. Fantasin har dragit ivÀg Ät nÄgon form av timerstyrd tÀndmekanism, gÀrna via app över Wi-Fi. Har dock aldrig kommit pÄ lösningen
Nyinkommet, tur klockmagasinet har fri retur för jag vetefan om den svarta fÄr stanna. Displayen Àr tÀmligen svÄravlÀsta tyvÀrr.
Se sista bilden, verkligen mörkt i vissa vinklar. Trots att bilderna Àr tagna i skenet av taklampa.
DW-5600MW-7 - riktigt frÀsch bekantskap. Sneglat lÀnge pÄ den.
Det gÄr bra att öppna försiktigt, prova och sen skicka tillbaka gratis alltsÄ?Nyinkommet, tur klockmagasinet har fri retur för jag vetefan om den svarta fÄr stanna. Displayen Àr tÀmligen svÄravlÀsta tyvÀrr.
Se sista bilden, verkligen mörkt i vissa vinklar. Trots att bilderna Àr tagna i skenet av taklampa.
Vore intressant med en sÄn trÄd tycker jag.Vad jag vet sÄ finns det ingen trÄd om minimalism men vi borde kanske skapa en? Det finns mycket bra filmer och kanaler pÄ Youtube kring Àmnet.
Jag har faktiskt bara en Telecaster och en Stratocaster kvar. NÀr det var som vÀrst sÄ var klockbudgeten och gitarrbudgeten lika stora
DÀrför jag kÀnner mig hemma hÀr i familjevÀrmen.Pröva fÄ in sÄna hÀr diskussioner i RolextrÄden. DÄ blir man nog blockad
Hmm, vet inte om jag ska lÄta dig gÄ lös pÄ den dÀr durkplÄten du nÀmnde förut!Vinkelslipen ligger pÄ golvet bredvid mig
Better safe than sorry??
VÀldigt snyggt!I am nöjd alltsÄ
Hade en pelletskamin i förra kÄken, funkade med timer och termostat. Sjukt nice att vakna till att kaminen blÄste pÄ. Det I kombination med en bakmaskin som bakade bröd över natten Àr LYX!Det dÀr lÄter lÄter ju som nÄgot man verkligen vill ha! Att kliva upp pÄ morgonen och möta en tÀnd kamin Àr nÄgot jag drömt om lÀnge och tÀnkt mycket pÄ. Fantasin har dragit ivÀg Ät nÄgon form av timerstyrd tÀndmekanism, gÀrna via app över Wi-Fi. Har dock aldrig kommit pÄ lösningen
Den vita Àr pÄ min radar med. Blir den mot sommaren och en militÀrgrön med negativ display nuNyinkommet, tur klockmagasinet har fri retur för jag vetefan om den svarta fÄr stanna. Displayen Àr tÀmligen svÄravlÀsta tyvÀrr.
Ja den var lika frÀck som jag hypat upp.Den vita Àr en keeper. Mycket fin modell.
Ja, Àr dessutom noga med att inte ens röra plasten pÄ spÀnnet sÄ klockan har endast vilat pÄ handleden i en minut max.Det gÄr bra att öppna försiktigt, prova och sen skicka tillbaka gratis alltsÄ?
Distansköplagen Àr pÄ köparens sida. Man mÄste kunna packa upp och prova produkten. Tror det Àven gÀller paket som man mÄste klippa upp.Det gÄr bra att öppna försiktigt, prova och sen skicka tillbaka gratis alltsÄ?
20?Vet ni vad? Jag har spenderat hela dagen pĂ„ att leta runt i huset efter försvunna klockor. Denna skattjakt resulterade i ett antal ânyaâ hittade klockor.
NÄgon som vÄgar sig pÄ en gissning hur mÄnga?
Det hĂ€r Ă€r underbart! Chansar pĂ„ ett tiotalVet ni vad? Jag har spenderat hela dagen pĂ„ att leta runt i huset efter försvunna klockor. Denna skattjakt resulterade i ett antal ânyaâ hittade klockor.
NÄgon som vÄgar sig pÄ en gissning hur mÄnga?