• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

1,3 skÄlpund G-Shock. Ingen stor samling men ÀndÄ mer Àn en enhet av nÄgot :) Nu ska klockorna synkroniseras...
FF74F40D-4486-4665-8F59-FEFF8C57D5E3.jpeg

SÄ hÀr har nÄgon innan mig gjort för att fÄ den mer slimmad mot handleden. Eller hmm infÀstningen ser ju inte likadant ut pÄ en riktig stÄlis va?
IMG_20210206_090543-01.jpeg

IMG_20210206_090658.jpg

IMG_20210206_091158-01.jpeg
Det dĂ€r ser ju verkligen ut att kunna funka :) men jag mĂ„ste förstĂ„ vad skillnaden Ă€r mot en vanlig, fĂ„r googla bilder 👍

Tack! Det ser ju ut att funka bra pĂ„ dig. MĂ„ste nog bestĂ€lla hem och prova helt enkelt 🙂
Det tycker jag absolut att du ska göra. Och ta din tid, var inte för snabb med utlĂ„tandet 😊. Annars Ă€r en stĂ„lis pĂ„ gummi otroligt bra ocksĂ„.

Hade bjudit pĂ„ ytterligare en bild pĂ„ min semistĂ„lis men idag sitter en dressad automatare pĂ„. Ska till urhandlare idag och hĂ€mta ut en Cartier. Frun som köpt, jag Ă€r endast bihanget. Men tĂ€nkte klĂ€mma lite Tudor. 😊

Det tycker jag absolut att du ska göra. Och ta din tid, var inte för snabb med utlĂ„tandet 😊. Annars Ă€r en stĂ„lis pĂ„ gummi otroligt bra ocksĂ„.

Hade bjudit pĂ„ ytterligare en bild pĂ„ min semistĂ„lis men idag sitter en dressad automatare pĂ„. Ska till urhandlare idag och hĂ€mta ut en Cartier. Frun som köpt, jag Ă€r endast bihanget. Men tĂ€nkte klĂ€mma lite Tudor. 😊
Blir nog sÄ. :)
LÄter trevligt, jag Àr ocksÄ med automatare pÄ armen idag. Alla klockor i samlingen förtjÀnar sin beskÀrda del av bÀrande :)

SÄ hÀr har nÄgon innan mig gjort för att fÄ den mer slimmad mot handleden. Eller hmm infÀstningen ser ju inte likadant ut pÄ en riktig stÄlis va?
IMG_20210206_090543-01.jpeg

IMG_20210206_090658.jpg

IMG_20210206_091158-01.jpeg

Det dĂ€r ser ju verkligen ut att kunna funka :) men jag mĂ„ste förstĂ„ vad skillnaden Ă€r mot en vanlig, fĂ„r googla bilder 👍
InfÀstningen ser helt annorlunda ut sÄ det dÀr kommer inte funka. Kanske man kan hitta pÄ en annan lösning men jag tror du kommer vÀnja dig vid kÀnslan efter ett tag.

Tillbaka
Topp