• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HĂ€r Ă€r mina g-shock samlade. Inte lönt att vĂ€ga dem - mĂ„nga hĂ€r Ă€r vĂ€rre! đŸ€Ł
20210206_085632.jpg
Bra trio!

God dag pĂ„ er allihopa! 😊

Kikar in lite snabbt för att heja pĂ„ er och tala om att jag kommer svara till alla ni som skrivit och frĂ„gat om klockor. Det blir bara lite senare framĂ„t kvĂ€llen. Min kĂ€ra fru vill idag rensa lite hĂ€r hemma och lĂ€gga ut saker pĂ„ Tradera och dĂ„ mĂ„ste jag vara med och hĂ„lla koll sĂ„ det inte gĂ„r alldeles för vilt till. Vet ju inte vad som kan ryka annars. 😂

Men som ett generellt svar till er som frÄgat. Jo, jag kan tÀnka mig sÀlja bort lite klockor om intresse finns. Kom gÀrna med egna förslag och bud för jag tycker sÄnt Àr sÄ svÄrt.

Ses ikvĂ€ll! Nu hĂ„lla koll pĂ„ vad som Ă„ker ut pĂ„ Tradera. 😳😂

Senast Àndrad:
God dag pĂ„ er allihopa! 😊

Kikar in lite snabbt för att heja pĂ„ er och tala om att jag kommer svara till alla ni som skrivit och frĂ„gat om klockor. Det blir bara lite senare framĂ„t kvĂ€llen. Min kĂ€ra fru vill idag rensa lite hĂ€r hemma och lĂ€gga ut saker pĂ„ Tradera och dĂ„ mĂ„ste jag vara med och hĂ„lla koll sĂ„ det inte gĂ„r alldeles för vilt till. Vet ju inte vad som kan ryka annars. 😂

Men som ett generellt svar till er som frÄgat. Jo, jag kan tÀnka mig sÀlja bort lite klockor om intresse finns. Kom gÀrna med egna förslag och bud för jag tycker sÄnt Àr sÄ svÄrt.

Ses ikvĂ€ll! Nu hĂ„lla koll pĂ„ vad som Ă„ker utanpĂ„ Tradera. 😳😂

Hade du nÄn Citizen Promaster AL0000-04E?

Pass pÄ :hungry:

Satt just och funderade pĂ„ att införskaffa mig en lampa att ladda med. Är det CoolFire som gĂ€ller?
Handlade en frĂ„n Amazonas för knappt 200🙂 Tror det Ă€r samma som nĂ„gra till köpt hĂ€r i trĂ„den.
Funkar riktigt bra👍
IMG_20210206_153724.jpg
IMG_20210206_153744.jpg

Bilagor

• Screenshot_20210206_154048.jpg
    Screenshot_20210206_154048.jpg
    151.9 KB · Visningar: 5
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp