Bra trio!HÀr Àr mina g-shock samlade. Inte lönt att vÀga dem - mÄnga hÀr Àr vÀrre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra trio!HÀr Àr mina g-shock samlade. Inte lönt att vÀga dem - mÄnga hÀr Àr vÀrre!
Var det du som knep den pÄ K&S?Posta gÀrna lite fler bilder pÄ era trÄksubar Har satt mig i rÀvsaxen att vÀnta pÄ paket över helgen
Vad tycker du om den? Klappar bezeln? Ăr lite sugen pĂ„ den faktiskt.StĂ€mmer bra det!
JappVar det du som knep den pÄ K&S?
Nu har inte jag hÀngt med. Vad Àr en trÄksub?
https://klocksnack.se/search/726300/?q=TRà KSUB&t=post&c[thread]=24037&o=dateNu har inte jag hÀngt med. Vad Àr en trÄksub?
JappNu har inte jag hÀngt med. Vad Àr en trÄksub?
Japp igenEn stÄlis?
God dag pÄ er allihopa!
Kikar in lite snabbt för att heja pÄ er och tala om att jag kommer svara till alla ni som skrivit och frÄgat om klockor. Det blir bara lite senare framÄt kvÀllen. Min kÀra fru vill idag rensa lite hÀr hemma och lÀgga ut saker pÄ Tradera och dÄ mÄste jag vara med och hÄlla koll sÄ det inte gÄr alldeles för vilt till. Vet ju inte vad som kan ryka annars.
Men som ett generellt svar till er som frÄgat. Jo, jag kan tÀnka mig sÀlja bort lite klockor om intresse finns. Kom gÀrna med egna förslag och bud för jag tycker sÄnt Àr sÄ svÄrt.
Ses ikvÀll! Nu hÄlla koll pÄ vad som Äker utanpÄ Tradera.
Vad ni ungdomar hittar pÄ, ha ha!Japp igen
Den kvartetten gĂ„r inte av för hackorLite ljusterapi för nĂ„gra av dem som inte fĂ„tt följa med ut i solen idag. En som behövde extra mycket ljus ligger pĂ„ en âCoolFireâ och solar sig
@mrsvahnPass pÄ @roosterman
Avslutad - G-Schock GW-9400-1ER Rangeman
Sparsamt anvÀnd Rangeman. Inköpt september 2020. Fullset med allt som kom med vid inköp. Pris inkl. spÄrbar frakt.klocksnack.se
Lite ljusterapi för nĂ„gra av dem som inte fĂ„tt följa med ut i solen idag. En som behövde extra mycket ljus ligger pĂ„ en âCoolFireâ och solar sig
Handlade en frĂ„n Amazonas för knappt 200 Tror det Ă€r samma som nĂ„gra till köpt hĂ€r i trĂ„den.Satt just och funderade pĂ„ att införskaffa mig en lampa att ladda med. Ăr det CoolFire som gĂ€ller?
- Funkar bra. Köpte min frĂ„n Amazon, kom förvĂ„nansvĂ€rt fort.Satt just och funderade pĂ„ att införskaffa mig en lampa att ladda med. Ăr det CoolFire som gĂ€ller?
Tycker den Ă€r rĂ€tt trevlig. bandet upplever jag lite styft.Vad tycker du om den? Klappar bezeln? Ăr lite sugen pĂ„ den faktiskt.
- Funkar bra. Köpte min frÄn Amazon, kom förvÄnansvÀrt fort.
(Och sen pÄ bollen som vanligt )
Handlade en frÄn Amazonas för knappt 200 Tror det Àr samma som nÄgra till köpt hÀr i trÄden.
Funkar riktigt bra
200kr det var billigt! 500kr gick min pÄ med frakt och moms..Handlade en frÄn Amazonas för knappt 200 Tror det Àr samma som nÄgra till köpt hÀr i trÄden.
Funkar riktigt bra
- Beror nog pÄ vilken modell pÄ klockan det Àr och hur dÄligt laddad den Àr.Okej! Hur lÀnge behöver man lÄta klockan ligga för att det ska hÀnda nÄt?