Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Frestas inte!Strukturerar om lite i lÄdan! NÄgon som Àr sugen pÄ att ta över den limiterade grodan? PM vid intresse!
Köööööp Du blir coolast pÄ stranden i sommar, Rolex Sub - slÀng dig i vÀggen!Frestas inte!
TrÄksub
FörstÄr det, han ser bra trött ut den gamle gubben.Se sÄ fin hon Àr, redo att lÀmna denna gamle gubbe för en ny frÀsch ung Àlskare!
Han Àr slutkörd, helt enkelt.FörstÄr det, han ser bra trött ut den gamle gubben.
@roosterman köp den nu sÄ den försvinner. Jag skrev ju nyss att jag skulle lugna mig med inköp. Den mÄste bort. NU!Han Àr slutkörd, helt enkelt.
Hade jag inte haft G pĂ„ ingĂ„ende sĂ„ vete fasen... Den blĂ„ camon Ă€r VĂLDIGT tilltalande@roosterman köp den nu sĂ„ den försvinner. Jag skrev ju nyss att jag skulle lugna mig med inköp. Den mĂ„ste bort. NU!
Den med positiv display ser sexy utXL squares
Undrar om det finns sÄna kit till stora Mudmaster?XL squares
Men vafan, jag har ju ocksĂ„ tvĂ„ pĂ„vĂ€g in i veckan. Hade du bara en sa du?Hade jag inte haft G pĂ„ ingĂ„ende sĂ„ vete fasen... Den blĂ„ camon Ă€r VĂLDIGT tilltalande
Jag överlÄter den till dig @Aros
NÀr du har köpt den sÄ vet jag ju var den finns sen
LULEà !! My hometown kanske inte sÄ svÄrt att lista utJag vill ha min nu! VÄgar man hoppas pÄ att PostNord fixar transport frÄn LuleÄ till Gbg pÄ en natt.. tror inte det
Inte vad jag sett. DÀremot finns det till lilla Rangeman tex.Undrar om det finns sÄna kit till stora Mudmaster?
Det har jag inte sagtMen vafan, jag har ju ocksÄ tvÄ pÄvÀg in i veckan. Hade du bara en sa du?
Inte vad jag sett. DĂ€remot finns det till lilla Rangeman tex.
Ping @Boba FettStrukturerar om lite i lÄdan! NÄgon som Àr sugen pÄ att ta över den limiterade grodan? PM vid intresse!
Kostar lika mycket som klockanInte vad jag sett. DĂ€remot finns det till lilla Rangeman tex.
Grattis och vÀlkommen!Jaha, dÄ har man trillat ner i G-shock trÀsket fick denna i helgen. Mest troligt en av de sista nya som gick att fÄ tag i
Originalet ser ut sÄhÀr: (hittat bilden frÄn internet)https://www.tradera.com/item/190208...?itm_source=vip&itm_medium=more-from-category SÄg den hÀr pÄ Tradera, Vet nÄgon exakt vilken modell det Àr? Lite synd att det inte Àr original-band med, men tyckte den hÀr var hÀrligt skrikig och funderar pÄ att slÄ till
Ăr den sĂ„ld Ă€n dĂ„??? @-RI-KĂ€nslan av utanförskap blir pĂ„taglig nĂ€r man vaknar upp och ser att man helt missat en Frogman. NĂ„gon annan som tröttnat pĂ„ sin?
Jag klippte den inte.KÀnslan av utanförskap blir pÄtaglig nÀr man vaknar upp och ser att man helt missat en Frogman. NÄgon annan som tröttnat pÄ sin?
Det stÄr i inlÀgget att den Àr sÄldJag klippte den inte.
Kanske finns kvar?
synd kanske var @Boba Fett som tog den dÄ? Du fÄr köa hos nya ÀgarenDet stÄr i inlÀgget att den Àr sÄld