Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skickar ut det hÀr först.
Jag var visst lite triggerhappy nu igen
Det fÄr bli en catch and release pÄ Rangemannen den hÀr gÄngen. Om nÄgon Àr intresserad sÄ skicka ett pm. Och ja sjÀlvklart Àr @Crispie tillfrÄgad först!
SÄ Àr det. Den Àr otroligt finOm man vill ha en titan-square utan camomönster, har man bara ett alternativ dÄ?
Casio G-Shock Full Metal Titanium Limited Edition GMW-B5000TB-1ER
Auktoriserad ÄterförsÀljareVi Àr auktoriserad ÄterförsÀljare av det hÀr mÀrket. Det betyder mycket för dig som konsument: en garanti om att klockan Àr Àkta, samt officiell service och rikstÀckande garanti. Bluetooth 4.0-förbindelseVia Bluetooth kan du slawww.klockor.com
Dom dyker snart upp i trÄdenDet finns nÄgra coola gshock-klockstÀll ute pÄ köp Ä sÀlj nu
Edit: Dom var sÄlda
Jag blev inte förvÄnad att dom första som försvann var gshockarnaDom dyker snart upp i trÄden
Har du testat den?SÄ Àr det. Den Àr otroligt fin
Skickar ut det hÀr först.
Jag var visst lite triggerhappy nu igen
Det fÄr bli en catch and release pÄ Rangemannen den hÀr gÄngen. Om nÄgon Àr intresserad sÄ skicka ett pm. Och ja sjÀlvklart Àr @Crispie tillfrÄgad först!
Dom finns i trÄden med!Det finns nÄgra coola gshock-klockstÀll ute pÄ köp Ä sÀlj nu
Edit: Dom var sÄlda
TyvÀrr inte. Men nu nÀr de finns att köpa pÄ nytt sÄ Àr jag nÀra köp. Men det sitter lite lÄngt inne att lÀgga över 16 papp pÄ en fyrkant, Àven om den Àr av titanHar du testat den?
Köp! Om du tröttnar sÄ stÄr jag pÄ turTyvÀrr inte. Men nu nÀr de finns att köpa pÄ nytt sÄ Àr jag nÀra köp. Men det sitter lite lÄngt inne att lÀgga över 16 papp pÄ en fyrkant, Àven om den Àr av titan
Jag Ă€r vĂ€ldigt nĂ€ra att klicka köööp. Men precis som du sĂ€ger, det tar emot lite. Ăn Ă€r dagen inte slut..TyvĂ€rr inte. Men nu nĂ€r de finns att köpa pĂ„ nytt sĂ„ Ă€r jag nĂ€ra köp. Men det sitter lite lĂ„ngt inne att lĂ€gga över 16 papp pĂ„ en fyrkant, Ă€ven om den Ă€r av titan
AnvÀnds den mest för trÀningssyfte eller för att du gillar klockan i övrigt?Den överlÀgset mest anvÀnda klockan i samlingen just nu, den fick dock som synes vila lite i december pga man flu.
Har inte du haft en titansquare förut?Jag Ă€r vĂ€ldigt nĂ€ra att klicka köööp. Men precis som du sĂ€ger, det tar emot lite. Ăn Ă€r dagen inte slut..
14.954:- fÄr jag det till i kassan men det tar emot ja. VÀldigt sugen dock!TyvÀrr inte. Men nu nÀr de finns att köpa pÄ nytt sÄ Àr jag nÀra köp. Men det sitter lite lÄngt inne att lÀgga över 16 papp pÄ en fyrkant, Àven om den Àr av titan
KöööööpJag Ă€r vĂ€ldigt nĂ€ra att klicka köööp. Men precis som du sĂ€ger, det tar emot lite. Ăn Ă€r dagen inte slut..
Tycker den Àr ok men det Àr sÄklart pga att den anvÀnds vid trÀning, kör 5-6 pass/vecka sÄ den anvÀnds nÀstan varje dag.AnvÀnds den mest för trÀningssyfte eller för att du gillar klockan i övrigt?
Ăr det Klockor.se? Nu ligger det bara 18 procent rabatt för mig. Tidigare 25 procent14.954:- fĂ„r jag det till i kassan men det tar emot ja. VĂ€ldigt sugen dock!
NÄgon hÀr kanske sitter pÄ en. SÀÀÀÀÀljKöööööp
Det Ă€r pĂ„ 25% ja men fĂ„r oxĂ„ upp 18% beroende pĂ„ vilken lĂ€nk jag trycket pĂ„ typ. SkumtĂr det Klockor.se? Nu ligger det bara 18 procent rabatt för mig. Tidigare 25 procent
Mycket pengar för en square Àven om den Àr i titan och har safirglas. Av alla metal squares sÄ gillar jag "guld" versionen mest. Jag Àr sÀkert rÀtt ensam om det.14.954:- fÄr jag det till i kassan men det tar emot ja. VÀldigt sugen dock!
à à à à K!!NÀ, vafan. Nu drar jag till ombudet. Kan ju inte sitta hÀr hemma och jobba som en annan idiot. Den har redan legat i tvÄ timmar
Bling-bling !!GuldstÄlis