Indigofera
Basic
Ok det var nÄgon konstig avart dÄ, trodde att gröna caset var original men antar att det inte Àr det?SÄ ser originalet ut:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ok det var nÄgon konstig avart dÄ, trodde att gröna caset var original men antar att det inte Àr det?SÄ ser originalet ut:
+1 VÀntar pÄ 2 g-shock och en liten casio som fÄr bli en överraskning.DÄ Àr vi 4 i samma bÄt.
Ok det var nÄgon konstig avart dÄ, trodde att gröna caset var original men antar att det inte Àr det?
Ah bra att jag stÀllde frÄgan hÀr. DÄ förstÄr jag att den inte Àr vÀrd 700 krNej nej nej... originalet har allt i silver, bezel, bandadapters och canvasband.
SpÀnnande!+1 VÀntar pÄ 2 g-shock och en liten casio som fÄr bli en överraskning.
Ăntligen kom paketet frĂ„n AliExpress...BestĂ€llde bezel och band frĂ„n AliExpress 4/12. Kom aldrig fram. BestĂ€llde en annan 6/1. Kommit till Sverige men legat och skrotat hos tullen en vecka typ...
Det kan man ju förstÄLite av en favorit just nu.
Lite av en favorit just nu.
Jag vet att mitt paket inte kommer fram idag, men stalkar ÀndÄ PostNord-appen som en hök helt övernaivt. Har gott sÀllskap iaf.
DÄ vi Àr vi tvÄ som stalkar
DÄ Àr vi 4 i samma bÄt.
Liiite ovÀntat att jag ocksÄ vÀntar pÄ leverans va???+1 VÀntar pÄ 2 g-shock och en liten casio som fÄr bli en överraskning.
Störst blev störstast och tyngst pĂ„ samma gĂ„ngĂntligen kom paketet frĂ„n AliExpress...
Det tog ungefÀr lika lÄng tid frÄn tullen i Sverige till min postlÄda som det tog för paketet att Äka frÄn Kina till Sverige
BestÀllde först guld. Det paketet försvann och fick pengarna tillbaka.
BestÀllde istÀllet camo vilket var billigare dessutom.
Ăntligen kom paketet frĂ„n AliExpress...
Det tog ungefÀr lika lÄng tid frÄn tullen i Sverige till min postlÄda som det tog för paketet att Äka frÄn Kina till Sverige
BestÀllde först guld. Det paketet försvann och fick pengarna tillbaka.
BestÀllde istÀllet camo vilket var billigare dessutom.
Vad vÀger hÀrligheten?Störst blev störstast och tyngst pÄ samma gÄng
Kortat ner armbandet lite sÄ den vÀger inte sÄ mycket som den bordeVad vÀger hÀrligheten?
Den ger en vanlig Square i camodress spö rÀtt rejÀlt viktmÀssigtKortat ner armbandet lite sÄ den vÀger inte sÄ mycket som den borde
Riktig fin! Hur ser baksidan ut?GXW-56 black camouflage tactic version AKA Camo King
Snygg den dÀr!Pellets-kÄnkar-Gn Àr pÄ.
830kg kvar.....
SÄhÀr:Riktig fin! Hur ser baksidan ut?
Den blev riktig ballGXW-56 black camouflage tactic version AKA Camo King
Gillar den Den har GY-klÀder sÄ den Àr grÄ istÀllet för vanligt svart. Klar förbÀttring tycker jagSnygg den dÀr!
Har du inte sprungit och hÀmtat paketet Àn?
Ska ut i lite andra Àrenden nu, sÀger han lite nonchalant, sÄ tar vÀl en svÀng förbi Ica och hÀmtar paket med. Det Àr ju inte bara nytillskottet som kommit fram utan Àven galvade, lÄsbara sprintar till infartsgrindarna! Vilket paket Àr roligast mÄntro.Har du inte sprungit och hÀmtat paketet Àn?
Sitter ju som en smÀck Innersta hÄlen?Frogman och tomtedrÀkt