• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nu Àr det fredag! Ska ta och hÀlla upp nÄtt smarrigt snart. Jag funderar pÄ öva lite inför OWG March. Köra denna en vecka i streck. Kan bli ett kul test. Till Marchen lutar det dock mot att det blir svarta (kom vi överens om att det var en semistÄlis om det Àr fullstÄl pÄ gummi?)
PXL_20210212_153209696.jpg

StĂ€ller frĂ„gan igen. Är det nĂ„gon som har satt ditt aftermarket combi armband pĂ„ en dW-5600?
@roosterman har inte du combi pÄ nÀstan alla dina. Hur fick du ditt dem, var du tvungen att fila ner nÄgonting?
Kommer inte ihÄg vem som rekommenderade mig och gav mig en lÀnk till ebay.

Senast Àndrad:
StĂ€ller frĂ„gan igen. Är det nĂ„gon som har satt ditt aftermarket combi armband pĂ„ en dW-5600?
@roosterman har inte du combi pÄ nÀstan alla dina. Hur fick du ditt dem, var du tvungen att fila ner nÄgonting?
Kommer inte ihÄg vem som rekommenderade mig och gav mig en lÀnk till ebay.
Kan ha vart jag som la upp lÀnken. Den lÀnken satte jag pÄ min och farsans Casioak. DÀr passade det direkt.
PÄ mina GWBs har jag originallÀnk (som kostar nÀra nog lika mycket som klockan).
NÀr jag bytte till lÀnk pÄ dom fick jag tvinga bandstiften med vÀldigt milt vÄld.
KĂ€nns som det saknas en halv mm för att det ska klicka i direkt.. 🙂

Kan ha vart jag som la upp lÀnken. Den lÀnken satte jag pÄ min och farsans Casioak. DÀr passade det direkt.
PÄ mina GWBs har jag originallÀnk (som kostar nÀra nog lika mycket som klockan).
NÀr jag bytte till lÀnk pÄ dom fick jag tvinga bandstiften med vÀldigt milt vÄld.
Monterade kombilÀnk pÄ min GW-5000. Minns det som ett mindre helvete att fÄ dit den.

FÄr man bÀra mer Àn en klocka under OWG perioden? Dvs tex att man kör en klocka hela perioden pÄ vÀnster handled men dÄ man trÀnar tar man pÄ sig sin trÀningsklocka pÄ höger handled, Àr det ok?
Nej, en klocka Àr en klocka inte en oftast och tvÄ ibland.
Har du en trĂ€ningsgrunka pĂ„ armen som visar puls eller vad det nu Ă€r man vill hĂ„lla koll pĂ„ sĂ„ Ă€r det ju okej men kan grunkan Ă€ven visa aktuell tid sĂ„ Ă€r det tyvĂ€rr regelvidrigt 😉😬

Jag tog en rund minifil och filade sĂ„ att hĂ„let blev större. Äntligen fick jag till det. Bandstiftet Ă€r lite böjt om man tittar noga.

IMG_5786.JPG

Tillbaka
Topp