Boba Fett
Basic
SÀg bara att du skall anvÀnda en G-shock, dÄ Àr du pÄ den sÀkra sidan nÀr nÄn frÄga eller kollar dig, du har haft pÄ dig en G-Shock! Problem solvedVilken klocka kommer ni att anvÀnda under OWG March?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÀg bara att du skall anvÀnda en G-shock, dÄ Àr du pÄ den sÀkra sidan nÀr nÄn frÄga eller kollar dig, du har haft pÄ dig en G-Shock! Problem solvedVilken klocka kommer ni att anvÀnda under OWG March?
Ja alternativet Àr Rangemannen som kommer ha mycket olika klÀder eller daydaten.Valfri G-Shock Àr ju smart, den gÄr att anvÀnda till allt förutom smoking.
Tror det blir svarta semistÄlisen. Finns inte mycket att klaga pÄ dÀr.Vilken klocka kommer ni att anvÀnda under OWG March?
TBD???Grymt!
Januari: Rangeman
Februari: stÄlisar
Mars: OWG allesammans i trÄden ?
April: TBD
VÀrst vad alla Àr rÀdda för Batman...Vilken klocka kommer ni att anvÀnda under OWG March?
Tbd = to be decidedTBD???
VÀrst vad alla Àr rÀdda för Batman...
TBD - To Be Decided.... Vi fÄr se helt enkelt . Alla rockar MRG??TBD???
VÀrst vad alla Àr rÀdda för Batman...
Tbd = to be decided
Nu kÀnde jag mig gammal igenTBD - To Be Decided.... Vi fÄr se helt enkelt . Alla rockar MRG??
HÄrt, jÀvligt hÄrt. Men rÀttvist.Nej, en klocka Àr en klocka inte en oftast och tvÄ ibland.
Har du en trÀningsgrunka pÄ armen som visar puls eller vad det nu Àr man vill hÄlla koll pÄ sÄ Àr det ju okej men kan grunkan Àven visa aktuell tid sÄ Àr det tyvÀrr regelvidrigt
Ooh, sliten blackie!Nu sÄ...
HĂ€r kommer nummer ett
Stor lÄda. Uppskattas
Ser man pÄ, Haribo. Uppskattas verkligen
Bra box
Mycket bÀttre live Àn vad jag trodde
Nu sÄ...
HĂ€r kommer nummer ett
Stor lÄda. Uppskattas
Bra box
Mars: You wish!Grymt!
Januari: Rangeman
Februari: stÄlisar
Mars: OWG allesammans i trÄden ?
April: TBD
Den dÀr var nÀra pÄ magiskt finNu sÄ...
HĂ€r kommer nummer ett
Stor lÄda. Uppskattas
Bra box
Bra den dÀr. Har du kvar bÄda?
Kul duo. Hur resonerade du nÀr du slog till pÄ bÄda samtidigt?Och hÀr kommer nÀsta.
En Stekarsub
Har haft jubileumsmodellen tidigare. Annan polering pÄ denna, vilket uppskattas.
Fan vad bra stÄlisarna Àr.
Nix, den andra Àr hos @Daion nuBra den dÀr. Har du kvar bÄda?
Resonerade nog inte allsKul duo. Hur resonerade du nÀr du slog till pÄ bÄda samtidigt?
Underbart! Aged IP Àr riktigt bra - konstigt att den inte Àr mer populÀr men priset kanske avskrÀcker.Resonerade nog inte alls
Kom ett tips i trÄden om att Kockmaster Hansson hade stÄlisar till halva priset. Aged IP har jag varit sugen pÄ lÀnge, men tyckt att den var för dyr. Nu nÀr den fanns till halva priset var det bara att slÄ till.
Stekarsubben Ă„kte med av bara farten
Har bara sett den pÄ bild tidigare och varit sugen. Det överraskade verkligen positivt.Underbart! Aged IP Àr riktigt bra - konstigt att den inte Àr mer populÀr men priset kanske avskrÀcker.
Mycket fin! Ăr det aged versionen?Nu sĂ„...
HĂ€r kommer nummer ett
Stor lÄda. Uppskattas
Bra box
Den dÀr ska du va nöjd medTror det blir svarta semistÄlisen. Finns inte mycket att klaga pÄ dÀr.
Edit: Skulle kanske lĂ€st klart alla inlĂ€gg innan jag stĂ€ller frĂ„ganMycket fin! Ăr det aged versionen?
Jajjemen! Riktigt bra! Ska fota lite mer nĂ€r det blir ljust.Mycket fin! Ăr det aged versionen?
Inte helt enkelt. Gillar originaldisplayen. Men modulen frÄn 5735 lyfter verkligenNej, aftermarket combi band var inget för mig.
Fixade tillbaka originalbandet. Sunburst displayen Àr verkligen fin.
Har fortfarande inte bestÀmt mig om jag ska flytta över guld displayen till denna.
NÄgot för @roosterman eller @daniel svenssonEn dw-6900cs-4 frÄn 2008
Special edition collection: Crazy colors
Jag fortsÀtter mitt sÀljande i jakt pÄ tyngre grejer Pm om nÄgon intresserad annars tÀnkte jag att den fÄr Äka ut pÄ tratten. Den Àr lite svÄr att prissÀtta dock