Mycket bÀttre. Tur att du inte klippte av den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bÀttre. Tur att du inte klippte av den
Gillar den svarta versionen ocksÄ.
TÀnkte just skriva att den svarta skulle passa mig bÀst men den Àr ju resin och Ànnu större Àn stÄl-varianten. DÄ dök den dÀr upp! Riktigt cool! Me like-a-lot!Gillar "United Arrows" versionen mer.
https://www.g-central.com/the-unite...the-first-full-metal-awm-500-with-a-black-ip/
SÄ hÀr kan du göra ocksÄ nÀr du inte har den pÄ sÄ behÄller bandet formen.
Den dÀr fÄr nÀstan klassas som en liten ValentinhÀlsning ocksÄSÄ hÀr kan du göra ocksÄ nÀr du inte har den pÄ sÄ behÄller bandet formen.
Ser ut som ett eller hur Jag lÀgger alla mina klockor sÄ dÀr.Den dÀr fÄr nÀstan klassas som en liten ValentinhÀlsning ocksÄ
BlÄ bezel med det vita bandet hade varit spÀnnande att seBeslut, beslut, beslut
+1 för blÄ!BlÄ bezel med det vita bandet hade varit spÀnnande att se
Typ en DW-5600 modul, likt den som sitter i den vita DW5600MW-7Kolla hÀr:
𧞠Officiella G-ShocktrÄden
Vill du ge nÄgon ledtrÄd? Prisklass typ? Mellan 5-10 :pklocksnack.se
DÄ Àr jag som kÀrringen mot strömmen och sÀger grÄ med vita bandBlÄ bezel med det vita bandet hade varit spÀnnande att se
Mycket bÀttre. Tur att det finns kunskap i forumet
Nej en dw-5600m (som i military). Dom kommer i fyra olika fÀrger och har en jÀkligt skarp och bra display. Inte lika "isig" som MW modulen dock.Typ en DW-5600 modul, likt den som sitter i den vita DW5600MW-7
L&W:s life hack!SÄ hÀr kan du göra ocksÄ nÀr du inte har den pÄ sÄ behÄller bandet formen.
BlÄ bezel med det vita bandet hade varit spÀnnande att se
Dom hÀr var ju riktigt fina.
BlÄ bezel med det vita bandet hade varit spÀnnande att se
+1 för blÄ!
Började med vit/vit nÀr jag skulle skotta rent runt bubblet Men jag skiftar till nÀsta straxDÄ Àr jag som kÀrringen mot strömmen och sÀger grÄ med vita band
Den dÀr Àr grymt snygg! Jag har en sÄn bezel pÄvÀg, ska bli kul att prova.Började med vit/vit nÀr jag skulle skotta rent runt bubblet Men jag skiftar till nÀsta strax
Skönt att höra att man inte Àr ensam om att byta flera ggr / dag nÀr man gÄr hemmaTredje klockbytet idag
Nope.Hur Àr OWG reglerna? FÄr man byta till annan klocka om/nÀr man trÀnar?
Och version numero tre. BlÄ/vit
MÄste sÀga att alla tre versionerna gör sig jÀkligt bra. Fick till och med godkÀnt av Frugis
FÄr man bÀra mer Àn en klocka under OWG perioden? Dvs tex att man kör en klocka hela perioden pÄ vÀnster handled men dÄ man trÀnar tar man pÄ sig sin trÀningsklocka pÄ höger handled, Àr det ok?
Superbra! Hade gjort sig Ànnu bÀttre med en nÄgot ljusare grÄ fÀrg. Typ den i bandetO sÄ vart det grÄ/vit