• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God förmiddag trĂ„den😃
IMG_20210213_095135.jpg

Till vilken modell vill du ha?
Borde ju finnas tÀnker jag. Metallarna, nÀr jag köpt extra, ligger pÄ 18, 20 eller 22mm bredd. :)
Exempel: 22mm insida, typ Rangeman
Till Rangeman och Mudmaster

Är partisk till japanska/koreanska bilar. Vill du slippa bli skinnad av verkstaden sĂ„ satsa pĂ„ Toyota/Honda/Subaru/Kia/Hyundai.

Honda kÀnns vÀldigt prisvÀrda dÄ deras bilar inte Àr lika populÀra i Sverige och andrahandsvÀrdet Àr dÀrefter.

Ontopic: lÄnade en leksak av gumman sÄ att trÄksuben kan ladda :)

PXL_20210213_081127329.jpg
Idag bĂ€r det av till lite olika bilhandlare. Kia, Skoda, Volkswagen och Toyota Ă€r pĂ„ agendan. Tar gĂ€rna emot era tankar kring dessa mĂ€rken 😁
DFEB645E-F33E-4B27-91F5-F900E9F81ECF.jpeg
Jag har en 6 liters v12an med ~400 hĂ€star 😁.. Du ska glömma ordet "bilverkstad", men istĂ€llet blir ordet " OKQ8". Du ska bara köra frĂ„n en bensinstation till andra och bilen kommer inte ens hinna gĂ„r sönder 😁

Är partisk till japanska/koreanska bilar. Vill du slippa bli skinnad av verkstaden sĂ„ satsa pĂ„ Toyota/Honda/Subaru/Kia/Hyundai.

Honda kÀnns vÀldigt prisvÀrda dÄ deras bilar inte Àr lika populÀra i Sverige och andrahandsvÀrdet Àr dÀrefter.

Ontopic: lÄnade en leksak av gumman sÄ att trÄksuben kan ladda :)

PXL_20210213_081127329.jpg
TyvÀrr, Camry Àr inte sÄ aktuellt i Sverige. Annars skulle rekommendera den! JÀtte fin sedan. Praktiskt. Fint. Bra komfort. En 3,5 liters bensin Àr bÀsta varianten!... Eller Lexus!

Godmorgon igen, Shockers! HĂ€nt en olycka just nu och jag pajade min Rangemans band đŸ€Šâ€â™‚ïžđŸ€Šâ€â™‚ïžđŸ€Šâ€â™‚ïž...
Om nĂ„gon har Rangemans band till salu, snĂ€lla, pm mig. Med eller utan bezel spelar absolut ingen roll. Svart, röd, grön, vitt eller gula - allt funkar bra! Till och med har oanvĂ€nd JaysandKays adapter till GWG-1000 Mudmaster, som jag kan byta mot rangemans band... Hör av er gĂ€rna 🙏. Men tyvĂ€rr kommer svara bara pĂ„ kvĂ€llen. TrevliGGG helg till alla er 😎
IMG_20210213_110545.jpg

Jag har en 6 liters v12an med ~400 hĂ€star 😁.. Du ska glömma ordet "bilverkstad", men istĂ€llet blir ordet " OKQ8". Du ska bara köra frĂ„n en bensinstation till andra och bilen kommer inte ens hinna gĂ„r sönder 😁

Jag kör en Prius och har ÀndÄ lÀrt min grabb att sÀga "tack Miljöpartiet" varje gÄng vi tankar :bag:

TyvÀrr, Camry Àr inte sÄ aktuellt i Sverige. Annars skulle rekommendera den! JÀtte fin sedan. Praktiskt. Fint. Bra komfort. En 3,5 liters bensin Àr bÀsta varianten!... Eller Lexus!
+1 för Lexus. Kör sjĂ€lv en IS250 f-sport. BĂ„de rolig att köra och pĂ„litlig. Kul med bakhjulsdrift pĂ„ vinter. 😛

Godmorgon igen, Shockers! HĂ€nt en olycka just nu och jag pajade min Rangemans band đŸ€Šâ€â™‚ïžđŸ€Šâ€â™‚ïžđŸ€Šâ€â™‚ïž...
Om nĂ„gon har Rangemans band till salu, snĂ€lla, pm mig. Med eller utan bezel spelar absolut ingen roll. Svart, röd, grön, vitt eller gula - allt funkar bra! Till och med har oanvĂ€nd JaysandKays adapter till GWG-1000 Mudmaster, som jag kan byta mot rangemans band... Hör av er gĂ€rna 🙏. Men tyvĂ€rr kommer svara bara pĂ„ kvĂ€llen. TrevliGGG helg till alla er 😎
IMG_20210213_110545.jpg

Usch trÄkigt.
Har sjÀlva bandet gÄtt sönder eller infÀstningen till boetten? För om det Àr det senare gÄr det tyvÀrr inte att laga.
Hur gick bandet sönder?

Tillbaka
Topp