• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

@Hellmao
Vit +2 olika gula,
GW-M5610MD-7(vit)
GW-M5610MD-9(varselgul)
GW-M5630E(Gul)
20210216_191504.jpg
Kul samling du har!

Nej, nu har det ju gĂ„tt nĂ„gon timme sedan jag fick mina ”nya” klockor, börjar kĂ€nna suget efter en ny ”Gix”. 😊
Dags att det hĂ€nder nĂ„got i min klocksamling. Är det nĂ„gon som Ă€r intresserad av att byta till sig en eller flera av mina klockor mot nĂ„gon premium G-Shock eller spĂ€nnande Frogman? 😃

De senaste tvĂ„ kan oxĂ„ övervĂ€gas fĂ„ flytta om rĂ€tt objekt erbjuds. 😊

En sak som stör mig lite pÄ min Rangeman Àr att Adjust knappen klickar till nÀr jag tycker pÄ den. Snurrar jag pÄ knappen sÄ försvinner klickande tillfÀlligt. Finns det nÄgot sÀtt att fixa det utan att skruva isÀr den?

En sak som stör mig lite pÄ min Rangeman Àr att Adjust knappen klickar till nÀr jag tycker pÄ den. Snurrar jag pÄ knappen sÄ försvinner klickande tillfÀlligt. Finns det nÄgot sÀtt att fixa det utan att skruva isÀr den?
SÄ gör min GWG-1000 pÄ alla knappar om jag inte anvÀnt den pÄ nÄgra dagar. Beror pÄ dÄliga o-ringar eller vad folk brukar sÀga.

Min samling börjar bli ganska minimal nu men Rolex GMT kommer att fÄ lÀmna för att finansiera ny bil. Intresserad? :hungry:
Hmm... Rolex Ă€r inte riktigt min grej tyvĂ€rr. Hade du haft en Bruce Lee Mr-G, ja dĂ„ hade det varit nĂ„got annat. đŸ€—
Men du har kanske nĂ„got liknande en Bruce? fiskar 😃

Fast Ă€r det en Batman? 😎

Ja, den blir vÄldsamt dyr med 25% moms...
Precis, har tidigare i livet betalat sĂ„ mkt tull och moms sĂ„ jag borde vara befriad vid det hĂ€r laget. Pga min samlarĂ„dra har det blivit mĂ„nga köp frĂ„n USA och Japan bl.a. och nu Ă€r jag inte sugen lĂ€ngre pĂ„ att betala de pengarna de ”snor”. Betala tull och moms pĂ„ begagnade varor, vad Ă€r det för fasoner?! 😳😊

Bild för OT. 😊 1566kr full set inkl. skicka lĂ€tt om nĂ„gon Ă€r sugen. 😊
9477AFB2-D733-4417-925C-68426E354B97.jpeg

Senast Àndrad:
Precis, har tidigare i livet betalat sĂ„ mkt tull och moms sĂ„ jag borde vara befriad vid det hĂ€r laget. Pga min samlarĂ„dra har det blivit mĂ„nga köp frĂ„n USA och Japan bl.a. och nu Ă€r jag inte sugen lĂ€ngre pĂ„ att betala de pengarna de ”snor”. Betala tull och moms pĂ„ begagnade varor, vad Ă€r det för fasoner?! 😳😊

Bild för OT. 😊 1500kr full set om nĂ„gon Ă€r sugen. 😊
9477AFB2-D733-4417-925C-68426E354B97.jpeg
Det dyker kanske upp en bruce pÄ hÀr klocksnack nÄn gÄng... ;)

Tillbaka
Topp