lulemarcus
Silver
Kul samling du har!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kul samling du har!
Bra substitut till AntarticaTackar! Gillar den redan!![]()
Tack.Kul samling du har!
Du kan vara lugn, jag var nere pÄ tre klockor strax före jul. Tolv klockor i januari och nu nere pÄ femMen @Derix sÀljer du av allt eller?!![]()
Det Àr ju en ganska imponerande mÀngd köp och sÀlj inom kort tid. Jag Àr sjÀlv inne och sÀljer av lite nu, förlorar en del pengar pÄ det och kan Àrligt sÀga att det kÀnns sÄdÀr.Du kan vara lugn, jag var nere pÄ tre klockor strax före jul. Tolv klockor i januari och nu nere pÄ fem![]()
All in, kryb him. SÄ skall det gÄ till nÀr suget slÄr pÄ! Men det svÀnger rejÀlt i din samling pÄ kort tid!Du kan vara lugn, jag var nere pÄ tre klockor strax före jul. Tolv klockor i januari och nu nere pÄ fem![]()
Min samling börjar bli ganska minimal nu men Rolex GMT kommer att fÄ lÀmna för att finansiera ny bil. Intresserad?
SÄ gör min GWG-1000 pÄ alla knappar om jag inte anvÀnt den pÄ nÄgra dagar. Beror pÄ dÄliga o-ringar eller vad folk brukar sÀga.En sak som stör mig lite pÄ min Rangeman Àr att Adjust knappen klickar till nÀr jag tycker pÄ den. Snurrar jag pÄ knappen sÄ försvinner klickande tillfÀlligt. Finns det nÄgot sÀtt att fixa det utan att skruva isÀr den?
Hmm... Rolex Àr inte riktigt min grej tyvÀrr. Hade du haft en Bruce Lee Mr-G, ja dÄ hade det varit nÄgot annat.Min samling börjar bli ganska minimal nu men Rolex GMT kommer att fÄ lÀmna för att finansiera ny bil. Intresserad?![]()
Hmm ok. DÄ fÄr jag öppna den dÄ.SÄ gör min GWG-1000 pÄ alla knappar om jag inte anvÀnt den pÄ nÄgra dagar. Beror pÄ dÄliga o-ringar eller vad folk brukar sÀga.
TÀnkte att nÄgon kanske fyller i mitt svar hÀrHmm ok. DÄ fÄr jag öppna den dÄ.
Grym samling , men en Àr uppochned!Tack.
Men det Àr snart lÀge pÄ att rensa lite och göra plats för större saker.
![]()
Sugen pÄ en Bruce?Hmm... Rolex Àr inte riktigt min grej tyvÀrr. Hade du haft en Bruce Lee Mr-G, ja dÄ hade det varit nÄgot annat.
Men du har kanske nÄgot liknande en Bruce? fiskar
Fast Àr det en Batman?![]()
Japp, jag Àr ju det!Sugen pÄ en Bruce?![]()
En 16710 PepsiHmm... Rolex Àr inte riktigt min grej tyvÀrr. Hade du haft en Bruce Lee Mr-G, ja dÄ hade det varit nÄgot annat.
Men du har kanske nÄgot liknande en Bruce? fiskar
Fast Àr det en Batman?![]()
Dom finns att köpa, men Àr utanför EU,Japp, jag Àr ju det!![]()
Jo, har ju sett pÄ Chrono24 exempelvis men vill inte köpa utanför EU tyvÀrr.Dom finns att köpa, men Àr utanför EU,
Riktigt bra samlingTack.
![]()
Ja, den blir vÄldsamt dyr med 25% moms...Jo, har ju sett pÄ Chrono24 exempelvis men vill inte köpa utanför EU tyvÀrr.![]()
Ăr den turkosa en mod? Den var riktigt finTack.
![]()
Precis, har tidigare i livet betalat sĂ„ mkt tull och moms sĂ„ jag borde vara befriad vid det hĂ€r laget. Pga min samlarĂ„dra har det blivit mĂ„nga köp frĂ„n USA och Japan bl.a. och nu Ă€r jag inte sugen lĂ€ngre pĂ„ att betala de pengarna de âsnorâ. Betala tull och moms pĂ„ begagnade varor, vad Ă€r det för fasoner?!Ja, den blir vĂ„ldsamt dyr med 25% moms...
Det dyker kanske upp en bruce pĂ„ hĂ€r klocksnack nĂ„n gĂ„ng...Precis, har tidigare i livet betalat sĂ„ mkt tull och moms sĂ„ jag borde vara befriad vid det hĂ€r laget. Pga min samlarĂ„dra har det blivit mĂ„nga köp frĂ„n USA och Japan bl.a. och nu Ă€r jag inte sugen lĂ€ngre pĂ„ att betala de pengarna de âsnorâ. Betala tull och moms pĂ„ begagnade varor, vad Ă€r det för fasoner?!
Bild för OT.1500kr full set om nÄgon Àr sugen.
![]()
OT: Gillar verkligen Pepsi GMT. Var nÀra att köpa en pÄ Nymans runt 2005 men gick ut med en Seadweller istÀllet efter har provat bÄda och en yachtmaster. GMT kostade bara 33k dÄ och Nymans hade typ alla modeller inne förutom Daytona. Good old days.En 16710 Pepsi![]()