• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

OT: Gillar verkligen Pepsi GMT. Var nĂ€ra att köpa en pĂ„ Nymans runt 2005 men gick ut med en Seadweller istĂ€llet efter har provat bĂ„da och en yachtmaster. GMT kostade bara 33k dĂ„ och Nymans hade typ alla modeller inne förutom Daytona. Good old days. 😂
Jag köpte min första rolex 1998, sub no date 19700kr hos Lars carlsson i HBG.
SĂ„lde min sista rolex 2018. Saknar inte rolex..
Gillar Japanskt!

Är det nĂ„gon hĂ€r som gjort retur till klockonline, hur lĂ„ng tid tog detta för er? Enligt DHL har mitt paket legat i Stockholm sedan den 4e? Eller slutar man se spĂ„rningen nĂ€r paketet lĂ€mnar Sverige?
Screenshot_20210216-192555_Samsung Internet.jpg
För mig gick det ganska snabbt. En vecka eller nÄtt. Jag kunde följa transporten ganska vÀl. Har för mig det var via DHLs sajt. Men kan ha varit Posti. Antingen Àr det finska posten eller ett dotterbolag till DHL som hanterar transporten i landet. Vet inte hur det funkar men jag returnerade till DHL ombud med en Posti retur blankett. Se om du hittar nÄgot genom att söka hos Posti!? Fram kommer det nog. DHL brukar man kunna lita pÄ enligt min erfarenhet.

Nej, nu har det ju gĂ„tt nĂ„gon timme sedan jag fick mina ”nya” klockor, börjar kĂ€nna suget efter en ny ”Gix”. 😊
Dags att det hĂ€nder nĂ„got i min klocksamling. Är det nĂ„gon som Ă€r intresserad av att byta till sig en eller flera av mina klockor mot nĂ„gon premium G-Shock eller spĂ€nnande Frogman? 😃

De senaste tvĂ„ kan oxĂ„ övervĂ€gas fĂ„ flytta om rĂ€tt objekt erbjuds. 😊
Hur mĂ„nga Frogman har du fĂ„tt ihop Ă€n sĂ„ lĂ€nge? Tre? 🙂

Kul att man kan trigga nÄgons ocd :) ;)

Ps: dom Àr osynkade ocksÄ :eek:
Osynkade, inga problem. Jag Ă€r mĂ€stare pĂ„ att hĂ„lla oordning pĂ„ mina klockor (fysiskt) och tidsmĂ€ssigt. Det Ă€r mitt signum, sĂ„ du Ă€r i gott sĂ€llskap. đŸ€—

FÄr tillÀgga att min nyss erbjudna GWG1000 nu Àr sÄld, likasÄ den fÀrggranna square som visades upp hÀromdagen. Dvs, dessa tvÄ nedan.

Bilagor

• DA5BC589-AADC-411A-A60D-89D8386058B8.jpeg
    DA5BC589-AADC-411A-A60D-89D8386058B8.jpeg
    437.2 KB · Visningar: 9
  • 342ED78E-6B88-40C8-B655-AC7EDDB7B6ED.jpeg
    342ED78E-6B88-40C8-B655-AC7EDDB7B6ED.jpeg
    401.6 KB · Visningar: 5
Det Àr ju en ganska imponerande mÀngd köp och sÀlj inom kort tid. Jag Àr sjÀlv inne och sÀljer av lite nu, förlorar en del pengar pÄ det och kan Àrligt sÀga att det kÀnns sÄdÀr.
Jag Àr sÄ dÄlig pÄ att sÀlja, vilket i nÄgon mening Àr Ànnu mer kapitalförstörande, dom ligger istÀllet orörda

Tillbaka
Topp