• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kör fĂ€rgglatt idag ocksĂ„ đŸ„ł. Kidsen i skolan gillar klockan haha 😎.
88B0EF0B-CECC-4AE2-9171-F7BEDB07B703.jpeg

SĂ€lja eller behĂ„lla... đŸ˜© Alla dessa beslut. Det Ă€r ju Ă€ndĂ„ nĂ€stan bara semistĂ„lisen som fĂ„r handledstid. Den Ă€r sĂ„ fruktansvĂ€rt behaglig pĂ„ handleden. Men det hĂ€r Ă€r nog det coolaste jag har i lĂ„dan.
PXL_20210217_083140191.jpg

BehĂ„ll sĂ€ger jag. Älskar min stĂ„lis, Ă€ven om den Ă€r misshandlad 😍

Jo det Àr ju sant. Sen Àr det ju smÄpengar för min del om jag jÀmför med andra pjÀser som finns hÀr pÄ forumet.
Alla hobbys kostar pengar, hÀr gÀller det att se till att vÀrdet man ser i att fÄ möjlighet till att testa olika klockor stÀmmer överens med priset man betalar i form av eventuell pristapp vid försÀljning. Har kompisar med betydligt dyrare hobbies kan jag lova!

Alla hobbys kostar pengar, hÀr gÀller det att se till att vÀrdet man ser i att fÄ möjlighet till att testa olika klockor stÀmmer överens med priset man betalar i form av eventuell pristapp vid försÀljning. Har kompisar med betydligt dyrare hobbies kan jag lova!

Sant, kÀnns att dÄ vissa kronmÀrken stÀndigt ökar i vÀrde sÄ sprids uppfattningen om vÀrdeökning till andra klockmÀrken. Tur för att oss att Gs fortfarande Àr relativt förskonade frÄn sÄnt :D

SĂ€lja eller behĂ„lla... đŸ˜© Alla dessa beslut. Det Ă€r ju Ă€ndĂ„ nĂ€stan bara semistĂ„lisen som fĂ„r handledstid. Den Ă€r sĂ„ fruktansvĂ€rt behaglig pĂ„ handleden. Men det hĂ€r Ă€r nog det coolaste jag har i lĂ„dan.
PXL_20210217_083140191.jpg
Den e bra, riktigt bra! Men jag störde mig pĂ„ det "blingiga" pĂ„ boetten sĂ„ den Ă„kte. Den skulle vart borstad istĂ€llet eller blĂ€strad som nĂ„gra hĂ€r pĂ„ ks gjorde med sina i efterhand för ett tag sedan. 🙂

Tillbaka
Topp