Kör fÀrgglatt idag ocksÄ
. Kidsen i skolan gillar klockan haha
.
![Partying face :partying_face: đ„ł](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f973.png)
![Smiling face with sunglasses :sunglasses: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60e.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr ju för tuff faktiskt. Tror jag hittat min blivande första G-Shock
Jo det Àr ju sant. Sen Àr det ju smÄpengar för min del om jag jÀmför med andra pjÀser som finns hÀr pÄ forumet.Jag Àr sÄ dÄlig pÄ att sÀlja, vilket i nÄgon mening Àr Ànnu mer kapitalförstörande, dom ligger istÀllet orörda
200 gram G, 1.8 kg Kexchoklad?Kompispris 1099kr för bÄda inkl 2kg spÄrbar frakt![]()
SÀlja eller behÄlla...Alla dessa beslut. Det Àr ju ÀndÄ nÀstan bara semistÄlisen som fÄr handledstid. Den Àr sÄ fruktansvÀrt behaglig pÄ handleden. Men det hÀr Àr nog det coolaste jag har i lÄdan.
![]()
Snygg frog! Egentligen borde Casio anvÀnda den blÄvita love the sea and the earth frog som Japan coast guard LTD dÄ fÀrgerna stÀmmer bÀttre.
Jag slÄ pÄ like bara för fina proffs bilder! Kollar inte ens pÄ klockanDen hÀr har fÄtt handledstid varje dag sedan den kom för en vecka sen. Otroligt skön med kombilÀnken.
![]()
Alla hobbys kostar pengar, hÀr gÀller det att se till att vÀrdet man ser i att fÄ möjlighet till att testa olika klockor stÀmmer överens med priset man betalar i form av eventuell pristapp vid försÀljning. Har kompisar med betydligt dyrare hobbies kan jag lova!Jo det Àr ju sant. Sen Àr det ju smÄpengar för min del om jag jÀmför med andra pjÀser som finns hÀr pÄ forumet.
Alla hobbys kostar pengar, hÀr gÀller det att se till att vÀrdet man ser i att fÄ möjlighet till att testa olika klockor stÀmmer överens med priset man betalar i form av eventuell pristapp vid försÀljning. Har kompisar med betydligt dyrare hobbies kan jag lova!
Den e bra, riktigt bra! Men jag störde mig pÄ det "blingiga" pÄ boetten sÄ den Äkte. Den skulle vart borstad istÀllet eller blÀstrad som nÄgra hÀr pÄ ks gjorde med sina i efterhand för ett tag sedan.SÀlja eller behÄlla...Alla dessa beslut. Det Àr ju ÀndÄ nÀstan bara semistÄlisen som fÄr handledstid. Den Àr sÄ fruktansvÀrt behaglig pÄ handleden. Men det hÀr Àr nog det coolaste jag har i lÄdan.
![]()
Du har fan rĂ€tt @Lord_tito88 ! Sorry @livinl0ud för stĂ„ltease. Om nĂ„gon förstĂ„r sĂ„ Ă€r det duBehĂ„ll sĂ€ger jag. Ălskar min stĂ„lis, Ă€ven om den Ă€r misshandlad![]()
Den e bra, riktigt bra! Men jag störde mig pÄ det "blingiga" pÄ boetten sÄ den Äkte. Den skulle vart borstad istÀllet eller blÀstrad som nÄgra hÀr pÄ ks gjorde med sina i efterhand för ett tag sedan.![]()
Bra idé dÀrAnnars sÄ kan man ju misshandla trÄksuben tills den slutar blinga![]()
Kompispris 1099kr för bÄda inkl 2kg spÄrbar frakt![]()
Ja men det tycker jag att dom Ă€rĂr det samma storlek som 5600 eller gw-m5610?![]()