Oslagbart - den borde vara borta innan klockan slÄr nio.SÀnker till 2500 och fyra kexchoklad.. frakt fÄr du f*n betala!Endast för er tokar i trÄden..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oslagbart - den borde vara borta innan klockan slÄr nio.SÀnker till 2500 och fyra kexchoklad.. frakt fÄr du f*n betala!Endast för er tokar i trÄden..
![]()
Det handlar nog mest om snÄlhet frÄn min sida. NÀr jag ser en klocka ligga pÄ byrÄn för lÀnge utan att den anvÀnds sÄ Äker den automatiskt ut pÄ köp&sÀljNÀ tog pÄ mig Walter, tillskillnad frÄn herr @Derix Àr jag pÄ tok för lat för att sÀlja av just nu![]()
Japp, sÀljer av en del resin. AnvÀnder sÀllan dom. Ska sÀlja bort dom flesta.Du rensar rejÀlt i samlingenNÄt spÀnnande pÄ ingÄng? Visst hade du bestÀllt den röda stÄlisen?
Ăr den det postar jag fyra kexchoklad till dig ocksĂ„.Oslagbart - den borde vara borta innan klockan slĂ„r nio.
@livinl0ud Dags för numero 5??Om nÄgon Àr sugen, kommer pÄ nytt GW5000 band. 1266kr skickat!![]()
Fasen.... SÄ jÀkla sugen pÄ kexchoklad ... GÀller att hÄlla fingrarna i styr nu....SÀnker till 2500 och fyra kexchoklad.. frakt fÄr du f*n betala!Endast för er tokar i trÄden..
![]()
Nu borde den fan gÄ, jag hade slagit till om jag inte lyckats prova en stÄlis och insett att pga ÀndlÀnkarnas utformning upplever jag den för stor. @roosterman ska inte Bling-Bling ha en kompis?SÀnker till 2500 och fyra kexchoklad.. frakt fÄr du f*n betala!Endast för er tokar i trÄden..
![]()
Köööööööööp!@livinl0ud Dags för numero 5??
Fasen.... SÄ jÀkla sugen pÄ kexchoklad ... GÀller att hÄlla fingrarna i styr nu....![]()
Kom igen grabbar, köp nu sĂ„ att jag kan fĂ„ min kexchokladĂr den det postar jag fyra kexchoklad till dig ocksĂ„.
Haha det dÀr Àr min gamla AR@livinl0ud Dags för numero 5??
Fasen.... SÄ jÀkla sugen pÄ kexchoklad ... GÀller att hÄlla fingrarna i styr nu....![]()
Var o snackade lite allvar med Bling-bling nyss... Han ville ha en silvrig trÄkig kompis sa han i förtroendeNu borde den fan gÄ, jag hade slagit till om jag inte lyckats prova en stÄlis och insett att pga ÀndlÀnkarnas utformning upplever jag den för stor. @roosterman ska inte Bling-Bling ha en kompis?![]()
PÄ tal om kexchoklad...Kom igen grabbar, köp nu sÄ att jag kan fÄ min kexchoklad![]()
Nu har du 5 min pÄ dig att bÄde köpa och fÄ kexchoklad i samma leveransKom igen grabbar, köp nu sÄ att jag kan fÄ min kexchoklad![]()
KÀnner igen sÄna dÀr kartongerGick och hÀmta ett paket
![]()
Haha! Kexchoklad för en hel vecka Àr inte dumt!Nu har du 5 min pÄ dig att bÄde köpa och fÄ kexchoklad i samma leverans![]()
PM adressKom igen grabbar, köp nu sÄ att jag kan fÄ min kexchoklad![]()
Jobbar du pÄ Marabou eller?PM adress![]()
DW-5035?NÄgon som sitter pÄ en GW-5000-1JF eller annan square med screwback och positiv display och vill sÀlja?
OWG Mars börjar ju nÀrma sig![]()
Man skulle nÀstan kunna tro sÄ men jag Àr enbart en sjÀlvutnÀmnd kexchoklad-ambassadörJobbar du pÄ Marabou eller?![]()
Det var snabba ryck hÀr i trÄden sÄ har redan lyckats hitta enDW-5035?
Du ambassader med den ÀranMan skulle nÀstan kunna tro sÄ men jag Àr enbart en sjÀlvutnÀmnd kexchoklad-ambassadör![]()
Det handlar nog mest om snÄlhet frÄn min sida. NÀr jag ser en klocka ligga pÄ byrÄn för lÀnge utan att den anvÀnds sÄ Äker den automatiskt ut pÄ köp&sÀlj![]()
SlÀnger in en bild sÄ du fÄr en hum om storleken kontra en squareHej
Helt ny hÀr sÄ jag hoppas inlÀgget hamnar rÀtt.
Verkar som om jag Àr pÄ vÀg att trilla ner i kaninhÄlet av G-Socks.
Funderar pÄ en GW-9400 Rangeman men Àr fundersam pÄ storleken. Hur stor Àr den jÀmfört med andra G-Shocks?
Letar efter nÄgot med mer kvalitetskÀnsla Àn square 5610 och nÄgot som Àr mindre Àn GBD-H1000. Multiband 6 Àr ett krav.
Jag har nÄgra referenser.
1. AnvÀnder en GBD-H1000 ibland, mest nÀr jag vill ha pulsmÀtaren. Displayen Àr fantastiskt men klockan fastnar i klÀder eller man slÄr i den lÀtt. Sitter som en smÀck pÄ armen och Àr vÀldigt bekvÀm.
2. En square 5610 som jag anvÀnder som beater nÀr grejar hemma. Köpte den för att den Àr lik en annan G-Shock jag har. Men Àr lite besviken pÄ kÀnslan i den klockan. Resin bandet kÀnns stelt, hÄrt och billigt. Bezel knarrar nÀr man klÀmmer pÄ den, dvs inte 100 passform över plasthuset (boetten).
3. First G som jag köpte ny som barn. TyvÀrr saknas en knapp och bezel har vittrat sönder helt. Jag hade den jÀmt pÄ mig. Badade mycket i saltvatten och var ute i solen pÄ somrarna.
Hoppas kunna fÄ liv i den nÄgon gÄng igen.
SĂ€lj hela klocklĂ„dan istĂ€llet men behĂ„ll klockorna sĂ„ Ă€r problemet löstĂr rĂ€dd att om jag börjar sĂ€lja igen sĂ„ ryker stora delar av klocklĂ„dan![]()
Tackar. FÄr jÀmföra pÄ min egen arm nÀr jag Àr pÄ samma stÀlle som klockorna. Hoppas pÄ att rangeman Àr smidigare Àn GBD-H1000.SlÀnger in en bild sÄ du fÄr en hum om storleken kontra en squareRangeman Àr en riktigt bekvÀm och kompetent G
Try it, you'll like it!![]()
![]()
GW-5000 kÀnns som en given kandidat. Samma storlek som 5610 men mjukare band och gedignare konstruktion (=kvalitetskÀnsla)Hej
Helt ny hÀr sÄ jag hoppas inlÀgget hamnar rÀtt.
Verkar som om jag Àr pÄ vÀg att trilla ner i kaninhÄlet av G-Socks.
Funderar pÄ en GW-9400 Rangeman men Àr fundersam pÄ storleken. Hur stor Àr den jÀmfört med andra G-Shocks?
Letar efter nÄgot med mer kvalitetskÀnsla Àn square 5610 och nÄgot som Àr mindre Àn GBD-H1000. Multiband 6 Àr ett krav.
Jag har nÄgra referenser.
1. AnvÀnder en GBD-H1000 ibland, mest nÀr jag vill ha pulsmÀtaren. Displayen Àr fantastiskt men klockan fastnar i klÀder eller man slÄr i den lÀtt. Sitter som en smÀck pÄ armen och Àr vÀldigt bekvÀm.
2. En square 5610 som jag anvÀnder som beater nÀr grejar hemma. Köpte den för att den Àr lik en annan G-Shock jag har. Men Àr lite besviken pÄ kÀnslan i den klockan. Resin bandet kÀnns stelt, hÄrt och billigt. Bezel knarrar nÀr man klÀmmer pÄ den, dvs inte 100 passform över plasthuset (boetten).
3. Square DW-5000C som jag köpte ny som barn. TyvÀrr saknas en knapp och bezel har vittrat sönder helt. Jag hade den jÀmt pÄ mig. Badade mycket i saltvatten och var ute i solen pÄ somrarna.
Hoppas kunna fÄ liv i den nÄgon gÄng igen.
Uppdaterad med modellnamn pÄ min G-Shock frÄn 1983.