Ja sÄ Àr det. Jag hade gÀrna haft ett gÀng band och bezels sÄ man kunnat gjort egna kombinationer.Kolfiberbanden sticker ju tyvÀrr ivÀg prismÀssigt...
Men va fasen, vill Rangeman vara fin fÄr man lida pin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja sÄ Àr det. Jag hade gÀrna haft ett gÀng band och bezels sÄ man kunnat gjort egna kombinationer.Kolfiberbanden sticker ju tyvÀrr ivÀg prismÀssigt...
Dom hÀr har jag bestÀllt frÄn ett antal ggr.Grymt!Hade nog ocksÄ kunnat köra den OWGM, sÄ bra Àr den! Diggar den som fan
Var har du bestÀllt ifrÄn?![]()
Haha samma för mig!Haha! SÄg inte ens glasruta Äka ur förrÀn jag lÀste @roosterman kommentar och scrollade tillbaka. Jag spanade in samlingen. MÄnga roliga pjÀser.![]()
- Fin bild![]()
Tack vad snÀlla ni ÀrFantastisk bild! Underbart djup i klockan.
Ser att du har en Mudmaster i profilbilden. Klarar du den sĂ„ klarar du Rangeman ocksĂ„.HĂ„ller med, fantastisk klocka till fantastiskt pris. Ăr nog bara jag som inte klarade av storleken tyvĂ€rr.Men dĂ„ Ă€r handleden bara 15,2cm sĂ„ den funkar pĂ„ allt över 16 utan problem skulle jag sĂ€ga
![]()
Jag har Mudman GG-B100 och den funkar iom de vÀlvda vingarna/kuddarna pÄ undersidan som gör att klockan formar sig fint runt handleden. Men Rangeman hade jag hemma en knapp vecka, sen fick den lÀmna dÄ den Àr för platt och kantig undertill. Satt inte alls lika fint som Mudmastern följer handleden tyvÀrr.Ser att du har en Mudmaster i profilbilden. Klarar du den sÄ klarar du Rangeman ocksÄ.![]()
Jag hÄller med dig om att Mudmaster sitter riktigt bra pÄ handleden, bÀttre Àn Rangeman, men jag tycker att formatet pÄ Rangeman Àr bÀttre, men som vanligt Àr det ju en smaksak och smaken Àr som....Jag har Mudman GG-B100 och den funkar iom de vÀlvda vingarna/kuddarna pÄ undersidan som gör att klockan formar sig fint runt handleden. Men Rangeman hade jag hemma en knapp vecka, sen fick den lÀmna dÄ den Àr för platt och kantig undertill. Satt inte alls lika fint som Mudmastern följer handleden tyvÀrr.![]()
Jag tror pÄ den modden, tror det kan bli kalasbraJag hÄller med dig om att Mudmaster sitter riktigt bra pÄ handleden, bÀttre Àn Rangeman, men jag tycker att formatet pÄ Rangeman Àr bÀttre, men som vanligt Àr det ju en smaksak och smaken Àr som....
Jag kommer posta bilder och nÄn kort text nÀr jag fÄtt hem kuddar och skruvar till Rangemannen som du tipsade om, hoppas det blir en win.
Jag hoppas pÄ den med. Tillsammans med ett resin/kolfiberband blir det förhoppningsvis toppen. Annars blir det som sÄ mycket annat inom den hÀr hobbyn en dyrköpt lÀxa... UngefÀr nÀr man tog sina första stapplande steg i vintagetrÀsket.Jag tror pÄ den modden, tror det kan bli kalasbra![]()
SÀlj dom dÀr tvÄ och köp en titanare behÄll nya grodan. Analog plus en titanare. PerfektBörjar nÀstan kÀnna lite Änger kring köpet av regnbÄgsgrodan. Har ju inte fÄtt hem den Àn men fasen om man inte skulle köpt en titansquare istÀllet ÀndÄ. Av dessa tvÄ har stÄlisen nÀstan fÄtt all handledstid och Àr sÄ mycket mer anvÀndbar i vardagen Àr grodan
![]()
Ingen dum idé faktiskt! Men att sÀlja dessa tar mig inte ens halvvÀgs till titanenSÀlj dom dÀr tvÄ och köp en titanare behÄll nya grodan. Analog plus en titanare. Perfekt
Jag hade lite samma tÀnk nÀmligen. Men jag fÄr nog inse att titanare Àr lite för dyr för mig just nu. Fick bli en mudmaster istÀllet samt en gw M5610 som kompensationIngen dum idé faktiskt! Men att sÀlja dessa tar mig inte ens halvvÀgs till titanen![]()
Tycker du behÄller stÄlisen, flippar froggen och fÄr en kanonfin duo som kompletterar varandra i regnbÄgsgrodan och trÄksubben.Ingen dum idé faktiskt! Men att sÀlja dessa tar mig inte ens halvvÀgs till titanen![]()
Börjar nÀstan kÀnna lite Änger kring köpet av regnbÄgsgrodan. Har ju inte fÄtt hem den Àn men fasen om man inte skulle köpt en titansquare istÀllet ÀndÄ. Av dessa tvÄ har stÄlisen nÀstan fÄtt all handledstid och Àr sÄ mycket mer anvÀndbar i vardagen Àr grodan
![]()
Ja jag ser ju, den Àr riktigt bra. Till sommaren kÀnns typ alla grodor mer sjÀlvklara till t-shirt. Just nu Àr det mest bökigt med tröjor och tjocka jackor, kanske dÀrför stÄlisen tar all tid nu.![]()
Àr grym. Titan square Àr bara trÄkigt i jÀmförelse.
![]()
Jag hade tÀnkt prova gul bezel med orginalbanden pÄ min innan jag kom pÄ att jag inte trivdes med hur den satt pÄ mig.Vilka fÀrger pÄ bezel och band ni tipsar att kombinera?
![]()
SÄ du tyckte att gul+svart var inte den bÀsta kombinationen? DÄ vet jag. Tack för tipsenJag hade tÀnkt prova gul bezel med orginalbanden pÄ min innan jag kom pÄ att jag inte trivdes med hur den satt pÄ mig.
Fel, jag trodde pÄ den kombon, men han inte fÄ hem bezeln frÄn Ebay innan jag skickade tillbaka Rangemannen. SÄ jag tror fortfarande det blir snyggt.SÄ du tyckte att gul+svart var inte den bÀsta kombinationen? DÄ vet jag. Tack för tipsen![]()
Aha. OkejFel, jag trodde pÄ den kombon, men han inte fÄ hem bezeln frÄn Ebay innan jag skickade tillbaka Rangemannen. SÄ jag tror fortfarande det blir snyggt.![]()
Tycker att det Àr ett icke-problem. Du ser ju pÄ min bild.Ja jag ser ju, den Àr riktigt bra. Till sommaren kÀnns typ alla grodor mer sjÀlvklara till t-shirt. Just nu Àr det mest bökigt med tröjor och tjocka jackor, kanske dÀrför stÄlisen tar all tid nu.
Usch. En av de lÄngsammaste klockorna som finns. Hoppas att du kommer dÀrifrÄn sÄ snart som möjligtTur det ordnade sig med de tvÄ senaste leveranserna av G-Shocks till tvÄ forumkamrater.
Idag fÄr jag bjuda pÄ en annan typ av kocka.Sjukhusets standardklocka.
Ha en fin dag allihopa!
Ăr det vĂ€rt pengen med kolfiberbanden? Eller köper man för att fĂ„ en kullör/mönster som annars inte finns? Jag gillar originalet som den Ă€r kvalitetsmĂ€ssigtKolfiberbanden sticker ju tyvĂ€rr ivĂ€g prismĂ€ssigt...
Tipsa dom om att det finns gshock vÀggurTur det ordnade sig med de tvÄ senaste leveranserna av G-Shocks till tvÄ forumkamrater.
Idag fÄr jag bjuda pÄ en annan typ av kocka.Sjukhusets standardklocka.
Ha en fin dag allihopa!
Jag har köpt pĂ„ mig lite olika bezels som jag tĂ€nkte pröva. Ăn sĂ„ lĂ€nge har dom hör kommit hem. Har lite mer pĂ„vĂ€g hem sĂ„ tĂ€nkte sĂ€tta mig och byta runt lite i helgen om det hunnit komma hem nĂ„tt mer.Vilka fĂ€rger pĂ„ bezel och band ni tipsar att kombinera?
![]()
Vardag - Schmardag. RegnbÄgsgrodan blir ju perfekt till alla skogsrave i sommar!!Börjar nÀstan kÀnna lite Änger kring köpet av regnbÄgsgrodan. Har ju inte fÄtt hem den Àn men fasen om man inte skulle köpt en titansquare istÀllet ÀndÄ. Av dessa tvÄ har stÄlisen nÀstan fÄtt all handledstid och Àr sÄ mycket mer anvÀndbar i vardagen Àr grodan
![]()
Jag tycker kolfiberbandet Ă€r mycket skönare.Ăr det vĂ€rt pengen med kolfiberbanden? Eller köper man för att fĂ„ en kullör/mönster som annars inte finns? Jag gillar originalet som den Ă€r kvalitetsmĂ€ssigt