• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Grymt! 😀 Hade nog ocksĂ„ kunnat köra den OWGM, sĂ„ bra Ă€r den! Diggar den som fan😊

Var har du bestĂ€llt ifrĂ„n? 🙂
Dom hĂ€r har jag bestĂ€llt frĂ„n ett antal ggr. 🙂

Vettiga priser och leveranstider 👍

HĂ„ller med, fantastisk klocka till fantastiskt pris. Är nog bara jag som inte klarade av storleken tyvĂ€rr. 😕 Men dĂ„ Ă€r handleden bara 15,2cm sĂ„ den funkar pĂ„ allt över 16 utan problem skulle jag sĂ€ga đŸ‘đŸ»
Ser att du har en Mudmaster i profilbilden. Klarar du den sĂ„ klarar du Rangeman ocksĂ„. 😄

Ser att du har en Mudmaster i profilbilden. Klarar du den sĂ„ klarar du Rangeman ocksĂ„. 😄
Jag har Mudman GG-B100 och den funkar iom de vÀlvda vingarna/kuddarna pÄ undersidan som gör att klockan formar sig fint runt handleden. Men Rangeman hade jag hemma en knapp vecka, sen fick den lÀmna dÄ den Àr för platt och kantig undertill. Satt inte alls lika fint som Mudmastern följer handleden tyvÀrr. :(

Jag har Mudman GG-B100 och den funkar iom de vÀlvda vingarna/kuddarna pÄ undersidan som gör att klockan formar sig fint runt handleden. Men Rangeman hade jag hemma en knapp vecka, sen fick den lÀmna dÄ den Àr för platt och kantig undertill. Satt inte alls lika fint som Mudmastern följer handleden tyvÀrr. :(
Jag hÄller med dig om att Mudmaster sitter riktigt bra pÄ handleden, bÀttre Àn Rangeman, men jag tycker att formatet pÄ Rangeman Àr bÀttre, men som vanligt Àr det ju en smaksak och smaken Àr som....
Jag kommer posta bilder och nÄn kort text nÀr jag fÄtt hem kuddar och skruvar till Rangemannen som du tipsade om, hoppas det blir en win.

Jag hÄller med dig om att Mudmaster sitter riktigt bra pÄ handleden, bÀttre Àn Rangeman, men jag tycker att formatet pÄ Rangeman Àr bÀttre, men som vanligt Àr det ju en smaksak och smaken Àr som....
Jag kommer posta bilder och nÄn kort text nÀr jag fÄtt hem kuddar och skruvar till Rangemannen som du tipsade om, hoppas det blir en win.
Jag tror pÄ den modden, tror det kan bli kalasbra :)

Börjar nĂ€stan kĂ€nna lite Ă„nger kring köpet av regnbĂ„gsgrodan. Har ju inte fĂ„tt hem den Ă€n men fasen om man inte skulle köpt en titansquare istĂ€llet Ă€ndĂ„. Av dessa tvĂ„ har stĂ„lisen nĂ€stan fĂ„tt all handledstid och Ă€r sĂ„ mycket mer anvĂ€ndbar i vardagen Ă€r grodan 🧐
9C367DD8-DABE-45EC-BA84-969E0D08A978.jpeg

Jag tror pÄ den modden, tror det kan bli kalasbra :)
Jag hoppas pÄ den med. Tillsammans med ett resin/kolfiberband blir det förhoppningsvis toppen. Annars blir det som sÄ mycket annat inom den hÀr hobbyn en dyrköpt lÀxa... UngefÀr nÀr man tog sina första stapplande steg i vintagetrÀsket.

Börjar nĂ€stan kĂ€nna lite Ă„nger kring köpet av regnbĂ„gsgrodan. Har ju inte fĂ„tt hem den Ă€n men fasen om man inte skulle köpt en titansquare istĂ€llet Ă€ndĂ„. Av dessa tvĂ„ har stĂ„lisen nĂ€stan fĂ„tt all handledstid och Ă€r sĂ„ mycket mer anvĂ€ndbar i vardagen Ă€r grodan 🧐
SÀlj dom dÀr tvÄ och köp en titanare behÄll nya grodan. Analog plus en titanare. Perfekt

Goddag. Ni, som har Rangeman, kan ni, snÀlla, tipsa bÀsta fÀrg combo, som skulle ser fint ut? Typ röda bezel + svarta band? Eller kanske orange + svart??? Har sjÀlv en Mudmaster, som jag brukar ha med svarta bezel + röd eller gul band, och jag tycker dom passar ihop bra!

🌈 🐾 Ă€r grym. Titan square Ă€r bara trĂ„kigt i jĂ€mförelse. 😛
PXL_20210213_111739625-01.jpeg

Ja jag ser ju, den Àr riktigt bra. Till sommaren kÀnns typ alla grodor mer sjÀlvklara till t-shirt. Just nu Àr det mest bökigt med tröjor och tjocka jackor, kanske dÀrför stÄlisen tar all tid nu.
Tycker att det Ă€r ett icke-problem. Du ser ju pĂ„ min bild. 😄
Jaja, den blir nog lĂ€tt att bli av med hĂ€r pĂ„ forumet om du Ă„ngrar dig. 🙂

Tur det ordnade sig med de tvÄ senaste leveranserna av G-Shocks till tvÄ forumkamrater.

Idag fĂ„r jag bjuda pĂ„ en annan typ av kocka. 😟 Sjukhusets standardklocka.

Ha en fin dag allihopa!

Bilagor

• 36F2ACBF-DCF7-4E0D-A998-C4FFDA53FC5E.jpeg
    36F2ACBF-DCF7-4E0D-A998-C4FFDA53FC5E.jpeg
    311.4 KB · Visningar: 7
  • 303BAC96-9389-4518-AC44-4EC4346AA635.jpeg
    303BAC96-9389-4518-AC44-4EC4346AA635.jpeg
    855.4 KB · Visningar: 8
Vilka fÀrger pÄ bezel och band ni tipsar att kombinera?
GW-9400.jpg
Jag har köpt pĂ„ mig lite olika bezels som jag tĂ€nkte pröva. Än sĂ„ lĂ€nge har dom hör kommit hem. Har lite mer pĂ„vĂ€g hem sĂ„ tĂ€nkte sĂ€tta mig och byta runt lite i helgen om det hunnit komma hem nĂ„tt mer.
image.jpg

Edit: om du Ă€r sugen pĂ„ en rosa bezel sĂ„ ”rĂ„kade” jag köpa tvĂ„... PMa isf.

Vardag - Schmardag. RegnbĂ„gsgrodan blir ju perfekt till alla skogsrave i sommar!! 😇
Eller i lekparken, pÄ stranden mm.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp